Verklaar u naderquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:32 schreef Crazyivan het volgende:
Pluk van de Petteflat
allebei goede films maar er is niks cools aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:57 schreef Cybje het volgende:
Ik vind Big Fish echt een fantastische film. Gewoon een boeiend, apart verhaal, maar ook heel erg veel gevoel in de film en daar houd ik altijd wel van. Ben niet een drama-fan ofzo, maar een echt goede drama houd ik wel van.
American Beauty is overigens ook echt super. Verder vind ik Natural Born Killers erg gaaf. Lekker origineel verhaal ook
Da's jouw mening ... ik vind het wel heel erg coole films. Heb ze gewoon al vaak gekeken, de onderwerpen spreken mij ook gewoon aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
allebei goede films maar er is niks cools aan.
wel cool: Fight Club
ok zelf weten, er is volgens mij alleen niks 'cools' aan die films.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef Cybje het volgende:
[..]
Da's jouw mening ... ik vind het wel heel erg coole films. Heb ze gewoon al vaak gekeken, de onderwerpen spreken mij ook gewoon aan.
gelukkig heb ik daar geen last van, dan zou ik deze kritiek op bijna iedere hollywood wel hebben.quote:Fight Club is op zich redelijk, maar ik vond het erg jammer dat ze Brad Pitt (ofzo?) als acteur hadden gekozen. Die figuur is zo erg bekend, dat ik de helft van de tijd van die film weet dat het een acteur is, wat gewoon de film minder maakt. Op zich herken ik wel vaker een acteur, maar bij sommigen is dat gewoon irritant, ook als ze steeds erg verschillende rollen spelen.
Mooi =! cool, ik heb het over de stoerheid, niet over hoe mooi het is. Alhoewel ik Kevin Spacey in American Beauty wel erg cool vind.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef Cybje het volgende:
[..]
Da's jouw mening ... ik vind het wel heel erg coole films. Heb ze gewoon al vaak gekeken, de onderwerpen spreken mij ook gewoon aan.
Volgens mij bedoel je "Lock, Stock and Two Smoking Barrels"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Monocultuur het volgende:
lock stock and double barrels (=opvolger van snatch)
zo'n zelfde soort filmpie als snatch, maar wel iets leuker, meer mafia en huurmoordenaars.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Monocultuur het volgende:
lock stock and two smoking barrels(=opvolger van snatch)
zo'n zelfde soort filmpie als snatch, maar wel iets leuker, meer mafia en huurmoordenaars.
sterker nog, het heeft helemaal niets met Snatch te maken (behalve de regisseur en een paar acteurs die in beide films spelen natuurlijk).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:28 schreef McNasty het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je "Lock, Stock and Two Smoking Barrels"
en dat is niet de opvolger van Snatch maar de voorganger.
Ah zo wordt er bedoeld ... als ik het over cool/stoer heb, dan heb ik het gewoon over goed/mooi. Behalve dan als je het bijv. over een 'stoere man' hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:07 schreef yootje het volgende:
[..]
Mooi =! cool, ik heb het over de stoerheid, niet over hoe mooi het is. Alhoewel ik Kevin Spacey in American Beauty wel erg cool vind.
oeiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:09 schreef Cybje het volgende:
[..]
Ah zo wordt er bedoeld ... als ik het over cool/stoer heb, dan heb ik het gewoon over goed/mooi. Behalve dan als je het bijv. over een 'stoere man' hebt.
Anyway, Natural Born Killers zou voor mij dan de coolste film zijn denk ik
Psst... het is hier geen telefoon hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Natural Born Killers natuurlijk ook ja
ja Matrix 1 had echt een voorspelbaar plotquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:48 schreef heiden6 het volgende:
De Matrix, wat een suffe, zouteloze, voorspelbare flutfilm. Ik begrijp niet dat mensen die zo fantastisch vinden.
City of God vond ik echt een mooie film.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ja Matrix 1 had echt een voorspelbaar plotsukkeltje dat alleen maar tegen de massa in wil gaan
Ik ga voor de Matrix1, City of God en Sen to Chihiro no Kamikakushi
Dat is echt de slechtste film die ik de afgelopen twee jaar heb gezien, en dat zijn er toch tientallen. We hadden het idee dat 'ie 24 uur duurde, de terreur. Als Johnny Depp er niet in had gezeten hadden we hem niet eens uitgekeken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste film die ik de afgelopen twee jaar heb gezien, en dat zijn er toch tientallen. We hadden het idee dat 'ie 24 uur duurde, de terreur. Als Johnny Depp er niet in had gezeten hadden we hem niet eens uitgekeken.
De Blues Brothers heb ik laatst gezien, dat vond ik wel geniaal.
Echt een prachtige film. Vooral dat einde, dat het halve leger achter ze aanzit en dat ze rustig in de lift staan.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste film die ik de afgelopen twee jaar heb gezien, en dat zijn er toch tientallen. We hadden het idee dat 'ie 24 uur duurde, de terreur. Als Johnny Depp er niet in had gezeten hadden we hem niet eens uitgekeken.
De Blues Brothers heb ik laatst gezien, dat vond ik wel geniaal.
Met Tarantino als sex-geobsedeerde killerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is uiteraard From Dusk Till Dawn.
Poephoofd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:51 schreef supkaa het volgende:
Elephant!![]()
Shaun of the dead
Eternal sunshine of the spotless mind
hellraiser II
Edward Scissorhands
Trainspotting
Etc. etc.
GENIAAL!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef J.A.N.A. het volgende:
Fear and Loathing in Las Vegas
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:47 schreef 2609 het volgende:
scarface
Prachtig die quotesquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
- knip -
moet je het vervolg ook maar eens kijken, old men in new cars, bijna zelfde cast en nog meer (coole) onzinquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:59 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Prachtig die quotes![]()
Mag ik er nog eentje toevoegen uit "In China They Eat Dogs":
Harald: "Je hebt gewoon een complete rock band vermoord. Dat heb ik nou altijd al willen doen!"
Liefhebbers van Snatch en Lock, Stock moeten deze eigenlijk kijken.![]()
Thanks, ga ik zeker doen. Is "Old men in new cars" niet de film waar "Vet hard" op gebaseerd is?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:07 schreef Haanibal het volgende:
[..]
moet je het vervolg ook maar eens kijken, old men in new cars, bijna zelfde cast en nog meer (coole) onzin
Klopt, het is echter wel een Deense film.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:15 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Thanks, ga ik zeker doen. Is "Old men in new cars" niet de film waar "Vet hard" op gebaseerd is?
IK vind het juist irritant als ik een acteur niet kan plaatsen ... dan zit ik steeds te denken van zat ie daarin of daarin. Als ik het 'zeker' weet waarvan ik een persoon ken kijk veel rustiger.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef Cybje het volgende:
[..]
Fight Club is op zich redelijk, maar ik vond het erg jammer dat ze Brad Pitt (ofzo?) als acteur hadden gekozen. Die figuur is zo erg bekend, dat ik de helft van de tijd van die film weet dat het een acteur is, wat gewoon de film minder maakt. Op zich herken ik wel vaker een acteur, maar bij sommigen is dat gewoon irritant, ook als ze steeds erg verschillende rollen spelen.
IK vind het juist irritant als ik een acteur niet kan plaatsen ... dan zit ik steeds te denken van zat ie daarin of daarin. Als ik het 'zeker' weet waarvan ik een persoon ken kijk veel rustiger.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:02 schreef Cybje het volgende:
[..]
Fight Club is op zich redelijk, maar ik vond het erg jammer dat ze Brad Pitt (ofzo?) als acteur hadden gekozen. Die figuur is zo erg bekend, dat ik de helft van de tijd van die film weet dat het een acteur is, wat gewoon de film minder maakt. Op zich herken ik wel vaker een acteur, maar bij sommigen is dat gewoon irritant, ook als ze steeds erg verschillende rollen spelen.
Exact!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Poephoofd!![]()
De Coolste film, is dus niet de Beste film.
-verhaal-
Kill Bill is stoer idd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef SilverBullet het volgende:
Kill Bill
Prachtig hoe dat oog tussen die tenen uit elkaar spat
Je hebt al drie keer het woord 'stoer' gebruikt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:02 schreef danni het volgende:
[..]
Kill Bill is stoer idd.
Back to the Future vind ik nog steeds geweldig om te zien (en het is al zo oud)
Stoervind ik B2tF. vanwege dat verhaal en die gast.
Terrug en vooruit in de tijd en niet weten waar je aan toe bent is toch echt wel stoer(?)
fear and Loarhing vonnik een slaapfilm![]()
Nou en? wat is je punt schat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:32 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je hebt al drie keer het woord 'stoer' gebruikt.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Poephoofd!![]()
De Coolste film, is dus niet de Beste film.
Kijk, je kunt zeggen wat je wilt maar Eternal Sunshine of the spotless mind is een metvriendinkijkfilm. Verdomme. Het is dan wel een enorm goede film. Maar daar gaat het niet om. Hier gaat het om stoere, grote mannen, met pistolen, grote auto's, stoere praat. Films die je kijkt met wat vrienden, en dan bewondering hebt voor de coolheid van de personages.
Dus:
Pulp Fiction
What now? Let me tell you what now. I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass.
Reservoir Dogs
Mr. Pink: You kill anybody?
Mr. White: A few cops.
Mr. Pink: No real people?
Mr. White: Just cops.
Snatch
Bullet Tooth Tony: So, you are obviously the big dick. The men on the side of ya are your balls. There are two types of balls. There are big brave balls, and there are little mincey faggot balls.
Vinny: These are your last words, so make them a prayer.
Bullet Tooth Tony: Now, dicks have drive and clarity of vision, but they are not clever. They smell pussy and they want a piece of the action. And you thought you smelled some good old pussy, and have brought your two small mincey faggot balls along for a good old time. But you've got your parties mangled up. There's no pussy here, just a dose that'll make you wish you were born a woman. Like a prick, you are having second thoughts. You are shrinking, and your two little balls are shrinking with ya. The fact that you've got "Replica" written down the side of your gun. (withdraws his gun) And the fact that I've got "Desert Eagle point five O" written on the side of mine, should precipitate your balls into shrinking, along with your presence. Now... Fuck off.
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Tom: Rory Breaker?
Barfly Jack: Rory? Yeah I know Rory. He's not to be underestimated, you've got to look past the hair and the cute, cuddly thing - it's all a deceptive facade. A few nights ago Rory's Roger iron's rusted, so he's gone to the local battle-cruiser to catch the end of his footer. Nobody is watching the custard so he turns the channel over. A fat man's north opens and he wanders over and turns the Liza over. 'Now fuck off and watch it somewhere else.' Rory knows claret is imminent, but he doesn't want to miss the end of the game; so, calm as a coma, he stands and picks up a fire extinguisher and he walks straight past the jam rolls who are ready for action, then he plonks it outside the entrance. He then orders an Aristotle of the most ping pong tiddly in the nuclear sub and switches back to his footer. 'That's fucking it,' says the guy. 'That's fucking what' says Rory. Rory gobs out a mouthful of booze covering fatty; he then flicks a flaming match into his bird's nest and the man's lit up like a leaky gas pipe. Rory, unfazed, turned back to his game. His team's won too. Four-nil.
Kijk, dat is nou cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |