Dat zal een heel zoekwerk geweest zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
ben trouwens net klaar met mijn ckv opdracht, zowat vanaf half 1 mee bezig geweest.
[[url=http://img446.imageshack.us/img446/5231/covercomico3zj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/4789/comico3en.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/8964/comico26sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opdracht: Maak een stripverhaal van een van deze verhalen (lijstje bijbelse verhalen), met bestaande schilderijen/kunst. Tekstballontjes enz. erbij.

Leuk gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:
ben trouwens net klaar met mijn ckv opdracht, zowat vanaf half 1 mee bezig geweest.
[[url=http://img446.imageshack.us/img446/5231/covercomico3zj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/4789/comico3en.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img446.imageshack.us/img446/8964/comico26sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Opdracht: Maak een stripverhaal van een van deze verhalen (lijstje bijbelse verhalen), met bestaande schilderijen/kunst. Tekstballontjes enz. erbij.

Jeetje, knap gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:

Mijn beste vriendin op sxm.quote:
Thank you!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zal een heel zoekwerk geweest zijn.Maar het resultaat mag er wezen.
(Klein mierenneukerig detail: David gebruikte een slinger, en geen katapult, maar dat geeft niet.)
quote:
Eh?quote:
Zeker. Bleeh. En nu mijn allerlaatste opdracht voor ckv maken, een poster.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:06 schreef errrrr het volgende:
[..]
Jeetje, knap gedaan hoorZeker best wat zoek-werk geweest

quote:Eh?

HE! Nu gaat ze meer met jou praten dan met mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik afweet van dat ding
en dat van die bootjes was om een leuke reactie uit te lokken maar die kwam niet
(vond Laura ook jammer joh)

Ziet er netjes uit. Ook allemaal ongeveer in dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef DearPrudence het volgende:

hehe, ik vond dat juist wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Ook allemaal ongeveer in dezelfde stijl.

Opeisen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
HE! Nu gaat ze meer met jou praten dan met mij.Grrr...

Eh?quote:
Grrr...quote:

Het duurde niet eens zo lang.quote:

Oh okey...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:59 schreef DearPrudence het volgende:
Ik verbied het jullie om met elkaar te praten. Hmpf.

Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oh okey...
Wil jij mijn adres dan even doorgeven, ik verwacht wat poptarts...

* Mzraki has lost itquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!Grrrr

quote:

Sorry hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd met je overwinning!,.

Ik heb het idee dat de helft van het gesprek langs me heen gaat, dus dan is het nogal logisch dat ik de draad kwijt ben. Als die er al uberhaupt was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Vind het alleen wel grappig.

Meer dan de helft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de helft van het gesprek langs me heen gaat, dus dan is het nogal logisch dat ik de draad kwijt ben. Als die er al uberhaupt was.![]()

Gelukkig maar, Alwin neemt me niets kwalijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Meer dan de helft.
Maar ik neem je ook niets kwalijk hoor.

2005 het jaar van meow, meow en meow. typische Laura zinnetje.quote:

Timing.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Alwin neemt me niets kwalijk.
Net op het juiste moment.
Ik dacht namelijk net.
Als die Ali mij dat kwalijk neemt.
Dat ik de draad kwijt was.
Dan maak ik er een einde aan.
Maar niet dus.
Geen einde.
Einde.

Meowmix.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:43 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
2005 het jaar van meow, meow en meow. typische Laura zinnetje.
btw. dit is laura [afbeelding]
Erg charmante foto, ja, dat weet ik.

quote:

Tja, het is maar wat je grappig vind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:49 schreef MrAli het volgende:
[..]Ik kon net mijn lachen niet inhouden, sorry.

Ik poste dat, en 2 sec. later jou reactie, en op die manier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je grappig vind.

"2 0 0 5, het jaar van meow meow meow" is wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, en aaaargh, haal die quote over 2005 vanhaar weg!Grrrr

I'll give you a beer when you find outquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, wat is 132499 dan?

En ik vond mijn broertje al erg als ie een spelletje deedquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1128349475
Ruub, doe jij ook zo?*kijkt bang*

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
hehe, wat is 132499 dan?

Ik ben geen nummer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:06 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie, want dat heb je wel nodig om erachter te komen.
Omdat jij het bent, een hint: Jij bent 94389

Ok, maar de bedoelde uitspraak klopte dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:19 schreef DearPrudence het volgende:
niet booz. Het is booze.

Laat ik heb dan anders zeggen: Jij heb 94389.quote:

En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef MrAli het volgende:
Hans: Vergeet niet dat er een verschil kan zijn tussen wat ze zingen / uitspreken / schrijven en het correcte Engels...

Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.

Nee, hij is noob, dan raak je gefrustreerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1128349475
Ruub, doe jij ook zo?*kijkt bang*

Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Ah, maas, nu weet ik waarom jij zo zeker weet dat het 'booz' ipv Henk's 'boost' is (op Esmé's heilige mening na natuurlijk)... Land of the Dead
'Nothing in there but Booz, and Booz ain't essential'

Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.
En het woordenboek had ik allang aan gedacht hoor. Verder neem ik geen deel aan deze discussie, niet bepaald trek in.
Ik vat het niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwen.
Nee, maar soms vind ik het ook gewoon leuk om Henk een beetje op te fokken, net zolang hij keihard: "Jij bent echt dom" aan het schreeuwen is in de Weverstraat,.
Land of the Dead vond ik trouwens erg leuk.

De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.
[..]
Ik vat het niet meer.

Mooi aantal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé heeft 3333 posts.
Ik ga slapen.

hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time..

Henk vind 'boost' veel cooler klinken, en brult dat daarom altijd... en daar gaat de discussie weerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?

Ik weet het, dat is het treurige,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?

Het was een leuk debatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...

Debateren is leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...

Ik zag het ja. Moed overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Subtiele verandering in m'n signature, met dank aan Henk van Atteveld.

Moed/deugd overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Moed overwint alles.

Op deze staat FFquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef MrAli het volgende:
Nieuwe computers, wat kopen ze..? Dell.
Nouja, de beeldschermen doen het, en de 3 GHz is beter dan de 433 MHz die erin zat. En de beeldschermen doen het, en de toetsenborden plakken (nog) niet, en de muis is (nog) soepel, dus voorlopig nog wel een verbetering, maarja, bet blijft Dell.

Jij...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:26 schreef errrrr het volgende:
Thuuuuuuuuuuuuuuuuis
Lekker eitje zeg, veel plezier nog op school

Beunhaas, dankzij de zeer aantrekkelijke deals van Dell (veel pc voor enorm weinig geld) voor scholen hebben gelukkig veel kinderen toegang tot het internet en andere enorme informatiebronnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef MrAli het volgende:
Nieuwe computers, wat kopen ze..? Dell.
Nouja, de beeldschermen doen het, en de 3 GHz is beter dan de 433 MHz die erin zat. En de beeldschermen doen het, en de toetsenborden plakken (nog) niet, en de muis is (nog) soepel, dus voorlopig nog wel een verbetering, maarja, bet blijft Dell.

Hoera!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 16:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beunhaas, dankzij de zeer aantrekkelijke deals van Dell (veel pc voor enorm weinig geld) voor scholen hebben gelukkig veel kinderen toegang tot het internet en andere enorme informatiebronnen.
Dat kun je van veel bedrijven niet zeggen.

Natuurlijk, maar commercieel aantrekkelijk maakt iets niet gelijk slecht. Juist door die goede naam, efficiënte productielijn en verkoopstrategie zijn ze enorm goed bezig. Ik wil ze niet per se als sympathiek afschilderen, maar Dell verdient het niet om afgekraakt te worden. Dan loop je simpelweg de feiten achterna.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Als het voor Dell commercieel niet interessant zou zijn, hadden ze het natuurlijk ook niet gedaan. Het is geen goodwill ofzo. Het is verder een prima bedrijf, maar je hoeft ze ook niet als sympathiek af te schilderen.

Ik vond die toetsenborden wel stylisch, de indeling is verder niet veranderd ofzo, er zit alleen geen onnodig plastic omheen, ideaal vond ik. Typt lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MrAli het volgende:
Wat betreft die computers: Dell levert geen topkwaliteit, das een feit. Maar het is natuurlijk wel een hele verbetering met wat er eerst stond, dat was de langzaamste shit die er op school te vinden was. Kees zei dat net mooi.
Wat wel jammer is is dat die toetsenborden véél te klein zijn.
Ow en Ruben, je hoeft je eigen Dellie niet te verdedigen hoor.

Ik vind ze niet bepaald stylisch eigenlijk, de indeling opzich niet abnormaal, maar alles zit wel heel dicht bij elkaar. Iig een stuk dichter bij elkaar dan wat ik hier gewend ben, er gaan bijna 2 van die toetsenborden op school in dit ding waarmee ik dit typ.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vond die toetsenborden wel stylisch, de indeling is verder niet veranderd ofzo, er zit alleen geen onnodig plastic omheen, ideaal vond ik. Typt lekker.
En nee, inderdaad, mijn Dell kan voor zichzelf zorgen.

Hoe kom jij erbij dat Dell geen topkwaliteit levert? Ze werken goed, zijn stil, en heb je wel eens in zo'n kast gekeken? Ziet er keurig uit allemaal. Ook leveren ze prima service.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef MrAli het volgende:
Wat betreft die computers: Dell levert geen topkwaliteit, das een feit. Maar het is natuurlijk wel een hele verbetering met wat er eerst stond, dat was de langzaamste shit die er op school te vinden was. Kees zei dat net mooi.
Wat wel jammer is is dat die toetsenborden véél te klein zijn.
Ow en Ruben, je hoeft je eigen Dellie niet te verdedigen hoor.

Ze hebben die toetsen echt niet dichter op elkaar gezet hoor, de onderste regel (spatiebalk ed) gaat zelfs langer door naar beneden. Ze zijn bij dell echt niet zo gek dat ze ff de indeling van een toetsenbord gaan veranderen, daar zijn vaste maten voor. Als je daarmee fuckt gooi je jezelf zo uit de markt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik vind ze niet bepaald stylisch eigenlijk, de indeling opzich niet abnormaal, maar alles zit wel heel dicht bij elkaar. Iig een stuk dichter bij elkaar dan wat ik hier gewend ben, er gaan bijna 2 van die toetsenborden op school in dit ding waarmee ik dit typ.Dat het zo dicht bij elkaar zit vind ik dus niet lekker typpen, maar dat is omdat ik het anders gewend ben, maar de toetsen opzich zijn (nog) wel lekker, maar een paar van die beunen erachter en alles is weer zo vies als het was, en alles gaat weer zo stroef als het ging, maar ik ging Duits doen.

Net even gekeken, en ze leveren idd meer high-end-stuff dan ik dacht. Maar geen AMD.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat Dell geen topkwaliteit levert? Ze werken goed, zijn stil, en heb je wel eens in zo'n kast gekeken? Ziet er keurig uit allemaal. Ook leveren ze prima service.

Die toetenborden zijn kleiner dan ik gewend ben, en dan uiteraard het plastic er omheen niet meegerekent. En als je het over dat plastic heb, ik vind het bijv. ook irritant dat je geen (extra) steuntje voor je handpalmen heb.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ze hebben die toetsen echt niet dichter op elkaar gezet hoor, de onderste regel (spatiebalk ed) gaat zelfs langer door naar beneden. Ze zijn bij dell echt niet zo gek dat ze ff de indeling van een toetsenbord gaan veranderen, daar zijn vaste maten voor. Als je daarmee fuckt gooi je jezelf zo uit de markt.
qwerty is zo ingeburgerd dat men zelfs niet wil wennen aan een veel efficiënter ingericht toetsenbord. (qwerty voor typmachine, ontworpen om vertragend te werken verhaal).

Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Horloge weer gefixed, voor niets. Een schakel-ding-bevestig-pinnetje was verbogen en losgeschoten.
.
Is het uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dat was dus de laatste keer naar Arnhem. Volgende keer toch maar iets dichterbij zoeken. Zeven uur reizen voor een half uurtje praten is natuurlijk sowieso niet erg efficiënt, maar goed.

Gaat het weer wat met je? Je was behoorlijk aangeslagen volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef DearPrudence het volgende:
Echt een rotdag vandaag.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |