En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef MrAli het volgende:
Hans: Vergeet niet dat er een verschil kan zijn tussen wat ze zingen / uitspreken / schrijven en het correcte Engels...
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
En vergeet niet dat jij geen engelse intellectueel bent die het zo goed weet.
Nee, hij is noob, dan raak je gefrustreerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1128349475
Ruub, doe jij ook zo?*kijkt bang*
Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Ah, maas, nu weet ik waarom jij zo zeker weet dat het 'booz' ipv Henk's 'boost' is (op Esmé's heilige mening na natuurlijk)... Land of the Dead
'Nothing in there but Booz, and Booz ain't essential'
Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, ik bedoel daarmee dat dat de aanleiding kan zijn tot het meningverschil.
En het woordenboek had ik allang aan gedacht hoor. Verder neem ik geen deel aan deze discussie, niet bepaald trek in.
Ik vat het niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik wist dat al veel eerder. Man, ik kon fuckin booze eerder zeggen dan ik mama kon schreeuwen.
Nee, maar soms vind ik het ook gewoon leuk om Henk een beetje op te fokken, net zolang hij keihard: "Jij bent echt dom" aan het schreeuwen is in de Weverstraat,.
Land of the Dead vond ik trouwens erg leuk.
De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Er is geen meningsverschil, het is meer een feitenverschil. Ene is waar, het ander niet. Niks mening.
[..]
Ik vat het niet meer.
Mooi aantal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Esmé heeft 3333 posts.
Ik ga slapen.
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De discussie of het nou booze of boost is loopt al jaren Esmé, this goes back a long, long time..
Henk vind 'boost' veel cooler klinken, en brult dat daarom altijd... en daar gaat de discussie weerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?
Ik weet het, dat is het treurige,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hoe kan er nou een discussie over zijn als de woordenboek enz. zegt dat het booze is en niet boost?
Het was een leuk debatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...
Debateren is leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, net met Gerco en Eduardos tegen Ruben, Tim en Inge gediscuseerd of de school in 2 gebouwen moest blijven of niet.
En uiteindelijk vond joost: dat wij qua argumenten gewonnen hadden, maar hij was het nog steeds eens met de tegenpartij...
Ik zag het ja. Moed overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Subtiele verandering in m'n signature, met dank aan Henk van Atteveld.
Moed/deugd overwint alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Moed overwint alles.
Op deze staat FFquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:53 schreef MrAli het volgende:
Nieuwe computers, wat kopen ze..? Dell.
Nouja, de beeldschermen doen het, en de 3 GHz is beter dan de 433 MHz die erin zat. En de beeldschermen doen het, en de toetsenborden plakken (nog) niet, en de muis is (nog) soepel, dus voorlopig nog wel een verbetering, maarja, bet blijft Dell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |