Ja, het gaat nu weer prima. Maar gister liep zo'n beetje alles fout, dus dit was echt de laatste druppel zeg maar. maar nu weer alles okee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gaat het weer wat met je? Je was behoorlijk aangeslagen volgens mij.
schade.quote:
waarom opeens? Het ging toch heel goed? (dacht ik)quote:
Ah jammer, maar evengoed briljant natuurlijk,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
waarom opeens? Het ging toch heel goed? (dacht ik)
De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Goedzo, |'quote:Vanochtend trainen trouwens best lekker... op de terugweg, 100 meter voor ons gaat zo'n klein meisje over de stoeprand (aan de linkerkant) op haar bek, ketting eraf. Bijna-buur van Henk, tegenover de zelfpluktuin zegmaar... die dus even naar huis gebracht...
Nee net klaar, leren.quote:Eten!
Mwa, afgelopen week een stuk minder, daarvoor wel goed. Gisteren de knoop doorgehakt en het slechte is nog dat ik het vooralsnog helemaal niet zo erg vind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
Lijkt me heel netjes voor een landelijk evenement. Well done.quote:De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Ooit gehoord van een natte droom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
Verdomme, het is niet eerlijk! Waarom worden jongens niet ongesteld.
Dude,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een natte droom?
(Al is dat volgens mij iets totaal anders)
Een zomercursus bio kan bij jou geen kwaad geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een natte droom?
(Al is dat volgens mij iets totaal anders)
Waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Een zomercursus bio kan bij jou geen kwaad geloof ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Net dus meegevoetbald met de A2, het team van o.a. Niels Witte en Rick Dijker.
Ik was al mee, en nog maar met 10 man, dat zegt wel genoeg.
Helaas niets kunnen forceren, 4 -2 verloren.Maar het was voor mij ook moeilijk voetballen, in een team waar de helft voetballertjes rond lopen, en de rest compleet niet snapt wat voetballen is.
Ook wel grappig, vorig jaar ben ik daar met de A1 nog wel geweest, en de scheidsrechter vroeg na 2 minuten al: "Hey, voetbalde jij vorig jaar niet als rechtsback in de A1 van Texel?"
Hij herkende me, wist nog wel team ik speelde, en ook nog de positie, kennerlijk wel indruk op die vent gemaakt ofzo.
Ik heb trouwens maar gezegt dat ie maar wat lulde, aangezien het niet volgens de regels was dat ik meespeelde, en geen problemen wou veroorzaken.
Dat snap ik, al werd ik bijna een beetje ongerust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, het gaat nu weer prima. Maar gister liep zo'n beetje alles fout, dus dit was echt de laatste druppel zeg maar. maar nu weer alles okee.
[..]
schade.
Das zeker niet slecht Hans.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:10 schreef errrrr het volgende:
[..]
De uitslag van de wiskundeolympiade is trouwens binnen... 5 mensen met 40->50 punten, 8 met 30-40, en ook weer 8 met 25-30. Ik had er 25, dus best goed, verder niks gewonnen. In totaal 112 deelnemers dacht ik. Je kon trouwens 10 punten per opdracht halen, en er waren dus 5 opdrachten
Vanochtend trainen trouwens best lekker... op de terugweg, 100 meter voor ons gaat zo'n klein meisje over de stoeprand (aan de linkerkant) op haar bek, ketting eraf. Bijna-buur van Henk, tegenover de zelfpluktuin zegmaar... die dus even naar huis gebracht...
Eten!
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
Verdomme, het is niet eerlijk! Waarom worden jongens niet ongesteld.
* Mzraki raakt Ali aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:21 schreef MrAli het volgende:
Hij herkende me, wist nog wel team ik speelde, en ook nog de positie, kennerlijk wel indruk op die vent gemaakt ofzo.
Aanstellerts.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ook dat nog.
Tsja, helaas is het leven (grotendeels) een oneerlijk kutzootje.
hehe, daar moet je echt wel mee oppassen, als je dat zegt in een bepaalde tijd van de maand.quote:
Uhuquote:
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Hij komt bij de ingang van het weggetje naar de boerderij te staan, z'n vader gaat een zeehondenkop maken van de bovenkant (we werden nauwlettend in de gaten gehouden door een zeehond), en onze namen / datum van vandaag komen erin te staan,quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat gaan jullie er nu mee doen, los van het feit dat het natuurlijk veel voor Joram betekent?
Niet zeuren, doorbeuken!quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:07 schreef il_mostro het volgende:
Die bal die ik gistere met voetbal tegen mijn achterhoofd kreeg was toch harder dan gedacht... ben nu nog steeds duizelig, beetje misselijk en heel raar gevoel in m'n hoofd![]()
Maar goed dat ik niet meegegaan ben, anders was het helemaal niets met me geweest vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie Boomstam van Slufter naar Paal 21 en dan naar Joram's huis, geslaagd.
Met Joram, Henk, Joost, Joram's vader en ik.
Was wel koud trouwens, die zee.
Principes van het confucianisme, de verhoudingen. Verder die opiumoorlog, de houding van de chinezen, hervormingen (macht van ambtenaren), en eeeh, protesten van vierde mei enzo ook wel aardig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef DearPrudence het volgende:
Hee, hans, geen led foto meer als plaatje?
Net patatje en kaassouflee met jort en droppie gaan halen. Gezellig, tijd niet gezien.
Nu even laatste paragraaf van Geschiedenis lezen. bah.
Ruub, welke dingen moét je per se snappen voor geschichte?
Nee, uitgerekt en zo klein vond ik hem een beetje tegenvallen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:12 schreef DearPrudence het volgende:
Hee, hans, geen led foto meer als plaatje?
Net patatje en kaassouflee met jort en droppie gaan halen. Gezellig, tijd niet gezien.
Nu even laatste paragraaf van Geschiedenis lezen. bah.
Ruub, welke dingen moét je per se snappen voor geschichte?
Kortom alles.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Principes van het confucianisme, de verhoudingen. Verder die opiumoorlog, de houding van de chinezen, hervormingen (macht van ambtenaren), en eeeh, protesten van vierde mei enzo ook wel aardig.
Over het algemeen de afbrokkeling van het oude keizerrijk en hoe het communisme daar een kans kreeg.
Idd alles, maar tis niet zo veel hoor, begrippen ook even goed kennen schiet me net te binnen, verschil accodomatie (ofzoiets) en sinificatio, ook begrip chinifao (chinese obsessie in 17e 18e eeuw europa maar dan goed geschreven) en wat van die namen van die knuppels.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kortom alles.
Thanks.
Ach, ik zie wel hoe het gaat. Ik dénk dat ik het allemaal wel weet.
*knock on wood*
Hard, hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |