Wat voor AT heb jij dat je 24 uur aan topics daar ziet?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:02 schreef iamredleader het volgende:
Onvermoede humor in de Active Topics list (Deel 13)
Tevens TVP hehe
Ja, dat is de MyAT maar dat telt niet, de onvermoede humor zit hem in de normale AT, de knop ernaast.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Mijn AT is gewoon de lijst van topics waar ik in heb gepost? En ik heb deze link hier geplaatst omdat ik daar een post over Snakey in heb staan...
En ja, eigenlijk heb je helemaal gelijk, het is de bedoeling dat je alleen uit de "gewone" AT twee leuke opeenvolgende topics post..![]()
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wagguseffe!
Snakey? Mod? Is dit een of andere drugs geïnduceerde flashback?
Thanks.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nou ja, succes met de tweede ronde Snakey.
Ze horen inderdaad niet in FB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef Xlarge het volgende:
Fijn al die hypno cirkels , mijn baas zit zich nu weer af te vragen waarom ik als een opgesloten beer met mijn hoofd naar voor en achter zit te wiegen
Alsof dit niet hét ultieme überkliekjes SC voor toffe mensen is.quote:
Hij doet het weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn avatar schijnt stuk te zijn in de OP.
Bedankt.
SC van ultieme überkliekjes behoeft geen plaatjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof dit niet hét ultieme überkliekjes SC voor toffe mensen is.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn twijfels.
Bedankt.
OP aanvinkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
SC van ultieme überkliekjes behoeft geen plaatjes.![]()
Onmogelijk! Dat zou hetzelfde zijn als Milosovic weer op zijn oude post terugzetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wagguseffe!
Snakey? Mod? Is dit een of andere drugs geïnduceerde flashback?
Nee. Maar je kunt wel een verkapte tvp plaatsenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Kan ik hier klagen over die irritante kut-modjes?
Het lukt me gewoon elke keer weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt wel een verkapte tvp plaatsen
Dat ik op je verkapte tvp reageer?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon elke keer weer..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ik op je verkapte tvp reageer?
Ik wilde met een korte reply (ik ging dus niet verder in op jouw repliek) duidelijk maken dat ik als mod het goede voorbeeld wilde geven door de slowchat in dit uiterst serieuze topic eigenhandig een halt toe te roepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
duidelijk zijn is een goede eigenschap van een mod
Wat bedoel je nou?!
Soms wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik vind die woorden niet bij elkaar passen
Ik als mod zet een TVP. Het plebs gebruikt maar gewoon de bookmarkfunctie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind dat het mooiste van die FB topics he. Die modjes die allemaal zo snel mogelijk een tvp zetten. Das beter dan die zeikstralen die over boekmerkfuncties lopen te zwammen
Fuck, dan moet ik ook maar snel een kleurtje en een tagje regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik als mod zet een TVP. Het plebs gebruikt maar gewoon de bookmarkfunctie..
Uiteraard mag ik niet achterblijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:38 schreef NJ het volgende:
Dit is geen TVP, maar in het kader van een optimale dienstverlening zet ik dit topic wel even in m'n MyActiveTopics.
Voor de kutklusje hebben we toch die nieuwe mods aangenomen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:16 schreef Pool het volgende:
Sukkels.![]()
Als je hier als mod een tvp plaatst, dan verwachten users ook dat je hun gejammer beantwoordt.
En hoe was het op die koude kermis?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Voor de kutklusje hebben we toch die nieuwe mods aangenomen?
Een hoop lekkere wijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:28 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En hoe was het op die koude kermis?
Gedaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:42 schreef Dizer het volgende:
Hocus Pocus Pilatus Pas...
Mag pilatu >> pilatus worden?
Ik doe het admin-werk gewoon náást mijn ONZ-modschap hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:Bupa admin
![]()
Nou, daar stromen de eerste sollicitaties naar ONZ mod al weer binnen
Dat is dan weer jammer.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe het admin-werk gewoon náást mijn ONZ-modschap hoor.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer.
Haebben we hem eindelijk weggepromoveerd, blijft ie gewoon.
Oh okquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe het admin-werk gewoon náást mijn ONZ-modschap hoor.
Godver. Ik had naar het topic in GC gelinkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook even hier de TT aanpassen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook even hier de TT aanpassen.
Wonderbaarlijk goed topic , vreemd dat die door de TTT is geschoten....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer wordt meiden met een karper eig een (retro)TTT?
Inso is niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef gfree het volgende:
Wanneer komen m'n lievelingsmodjes nou?
Ach, als je verder toch niets te doen hebt, dan kun je net zo goed een léuk topic openen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:45 schreef David Letterman het volgende:
Nou Pool, laat me nog ff zwelgen in mijn totaal doelloze bestaan!
Ik heb totaal geen leven en ik vermaak daarom maar mezelf...
jezus stomme aandachtsgeile kutkneus je hoeft niet perse overal in feedback op te reageren want niemand kent je. Je bent echt zo'n mislukte pauperuser die helemaal niet opvalt. En door vrijwel iedereen gewoonweg genegeerd wordtquote:
ah, je voelt je aangesprokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:16 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
jezus stomme aandachtsgeile kutkneus je hoeft niet perse overal in feedback op te reageren want niemand kent je. Je bent echt zo'n mislukte pauperuser die helemaal niet opvalt. En door vrijwel iedereen gewoonweg genegeerd wordt
Jezus wat een slechte reply weer. Je had het toch ook tegen mij?quote:
das waar...iig thx...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, als je verder toch niets te doen hebt, dan kun je net zo goed een léuk topic openen. [afbeelding]
Hieroot!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:35 schreef gfree het volgende:
Wanneer komen m'n lievelingsmodjes nou?
Ik mis je .quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef Pool het volgende:
Ey Mr_Z, waarom open je Beschrijf je collega's! nu niet opnieuw, maar dan goed?
Het is alweer maanden geleden dat er mensen ontslagen zijn naar aanleiding van een fok!topic.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach.. ik denk ik open weer eens een topic en het wordt binnen een paar minuten op slot gegooid terwijl ik nog een hoop dingen er in wilde zetten. Het had niks met post opkrikken te maken o.i.d. Zo heb ik ook geen zin meer om de moeite te doen om het opnieuw te proberen.
Streng moddereren oké, maar om ieder topic meteen op slot te gooien zonder het de kans te geven om iets leuks te worden vind ik zwaar overdreven.
Ik ben niet boos.. Alleen teleurgesteld..![]()
Dus nu is mijn vraag.. is het beleid soepeler omdat er een modje inneens begint te postopkrikken? Want ik vind het maar een beetje scheef anders!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:12 schreef NJ het volgende:
Je hebt zes posts op een rij en je geeft hier al aan dat je nog niet klaar was.
Hou je dan na twee posts in en ga pas verder als er wat meer reacties staan, of gebruik de collega's die je al verzonnen heb om het topic omhoog te helpen als het inzakt.
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:21 schreef Dagonet het volgende:
Inconsequente kutcrew is het ook he.
Oi!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi
Ik heb me toch ff wat te zeiken!![]()
![]()
Nou hier komt ie:
Dit topic: [@@@] Verzuurde ex-ONZ mods doen recalcitrante uitspraken blijft open!
Terwijl mijn topic: Beschrijf je collega's! gesloten werd..
vervolgens in de FB deze reacties:
[..]
[..]
[..]
Dus nu is mijn vraag.. is het beleid soepeler omdat er een modje inneens begint te postopkrikken? Want ik vind het maar een beetje scheef anders!
Overigens is het wel een leuk topic hoor![]()
Groetjes Veld.. ik bedoel Mr-Z
Neuh het betreffende topic is "humor", weliswaar incrowd-humor waar een zwakzinnige stoeptegel zich nog uit schaamte voor een trein zou smijten, maar ook dat is humor zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef Mr-Z het volgende:
Dus nu is mijn vraag.. is het beleid soepeler omdat er een modje inneens begint te postopkrikken?
Sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
14.gif
Bupa, wil je niet meer door slotje heen posten? Ik gebruik slotjes altijd als hulppmiddel om te zien waar ik was gebelven in mn myat, nu had ik bijna een paar replies gemist
Bericht verwijderd, dat doe je maar in FB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef nikky het volgende:
Verwijderd.
Huh, watte?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bericht verwijderd, dat doe je maar in FB.![]()
nee, ONZ is niet interessant genoeg om over te klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Een hele zondag geen posts in feedback? Is dat omdat de mods hun werk goed doen?
De zondagen dat er meer posts in feedback werden geplaatst dan in een nachtelijk biertopic is voorbij?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ONZ is niet interessant genoeg om over te klagen.
Je zit er naastquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Als ik eens een gokje doe hè, gewoon voor de gein.
Inso stopt met SEX en gaat binnenkort op Onzin zitten, zit ik er dan helemaal naast?
Welke onzin mod gaat er dan weg? Pool? Omdat ie het druk heeft?
Speculatie post.
't is conflict ook gelukt, dusssquote:
Ik denk Snakey, omdat die er niks te zoeken heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Inso stopt met SEX en gaat binnenkort op Onzin zitten, zit ik er dan helemaal naast?
Speculatie post.
Pool gaat naar POL om Sidekick én sizzler te vervangen, de laatste gaat naar LIF om zich te verdiepen in de wezenlijke aspecten van zeepjes. Sidekick gaat, nav z'n werk, TRV doen, UIO gaat naar FTR, mike wordt FA en nikky admin.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Speculatie post.
En knowall komt ook terug? En wordt moderator?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pool gaat naar POL om Sidekick én sizzler te vervangen, de laatste gaat naar LIF om zich te verdiepen in de wezenlijke aspecten van zeepjes. Sidekick gaat, nav z'n werk, TRV doen, UIO gaat naar FTR, mike wordt FA en nikky admin.
ER Frontpage, samen met Calvobbes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
En knowall komt ook terug? En wordt moderator?
Dat maakt de circel rond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ER Frontpage, samen met Calvobbes.
Sterft! Gruwelijk, nodeloos uitgerekt en met veel kleine doch scherpe steekjes!!!1!!!!!!!!1quote:
Rustig maar jongen, wind je niet zo op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sterft! Gruwelijk, nodeloos uitgerekt en met veel kleine doch scherpe steekjes!!!1!!!!!!!!1
Inderdaad. Maar die kutusers kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Kutmods.
Gewoon massdeleten, daar is die functie voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die kutusers kunnen er ook wat van.
Ik hou van die functie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon massdeleten, daar is die functie voor.
Nee, dit is het feedback topic.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef paddy het volgende:
Dacht eerst dat dit een verering van je lievelingsmod was, maar het is niets anders dan een sc
Duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef paddy het volgende:
Dacht eerst dat dit topic voor verering van je lievelingsmod was, maar het is niets anders dan een sc
dus het is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:37 schreef NJ het volgende:
Geen ONZ.
Ik zou niet weten wat het wel is, dus doe maar niet.
Het is wel onzin, maar geen ONZ.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Southpark Only
[..]
dus het is gewoon onzin.
je mag hem best dichtgooien, maar kom dan wel met een echt goede reden en niet met zoiets.
anders maak je in mijn ogen gewoon misbruik van je macht
Kan jij niet uit dit topic wegblijven?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef EL_REY het volgende:
het is toch fb aan jou??
wat nou weer???quote:
Je plaatst alleen maar kutposts hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat nou weer???
snakey en ik doen een spelletje... ben je jaloers ofzo??![]()
We doen geen spelletje, ik heb je (tot nu toe) vriendelijk verzocht te stoppen met baggeren, en je gezegd dat het hier geen SC is. Gewoon kappen dus nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat nou weer???
snakey en ik doen een spelletje... ben je jaloers ofzo??![]()
hallo, we hebben het hier wel over ONZ.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is wel onzin, maar geen ONZ.
Dat de in de naam van het forum 'onzin' is verwerkt is geen vrijbrief dat alles maar mag, omdat het toch onzin is.
Jouw topic ging dicht omdat je er werkelijk niets mee kan. "Meldt hier je south park avatar", nou leuk, stel dat ik me kom melden, wat dan? Gaan we dan over South Park praten? Dan verwijs ik je toch echt door naar TVR. Je topic was nutteloos en had geen inhoud en dat is niet wat wij in ONZ willen en derhalve ging het op slot.
Dus? Niet alles mag hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hallo, we hebben het hier wel over ONZ.
Soms glipt er wat doorheen, soms hebben wij een ander inzicht, maar ik denk niet dat jouw topic tot iets had geleid.quote:als ik zie wat soort topics wel open blijven en de mijne dicht wordt gegooid snap ik het echt niet meer.
zo'n soort topic kan altijd wel tot iets leiden en dat hoeft niet perse over south park gaan.
maar goed het zal wel, je zal wel gelijk hebben. ik ga iig niet verder met deze discussie.
Ik vind dat je ook het maken van webcamfilmpjes of foto's erbij moet vermelden. Als iemand zoiets maakt verdient hij zeker zo'n DVDquote:
Geluidsfragmentjes poppiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook het maken van webcamfilmpjes of foto's erbij moet vermelden. Als iemand zoiets maakt verdient hij zeker zo'n DVD
Omdat er nagenoeg geen OP was, de eerste link kapoet was en het een beetje spammerig overkwam op deze manier. Ik geloof best dat het leuk is, maar iets meer moeite in de OP steken zou dan ook wel leuk zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:05 schreef HuHu het volgende:
Waarom niet Snakey, het is best grappig.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan iemand de spam uit dit topic halen?
Dank u.
Doe niet zo wannabe-moderator, boefje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:07 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Hallo. Kan ik je ergens mee van dienst zijn?
Ik wilde hem dichtgooien met alleen de OP. We poste op hetzelfde moment.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is een topic van weleer.
Doen we niet meer aan sluitposts, tegenwoordig?
stelletje luie sodemieters...
Opgelost.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:40 schreef Jordy-B het volgende:
Dit is een topic van weleer.
Doen we niet meer aan sluitposts, tegenwoordig?
stelletje luie sodemieters...
Ik heb dan ook niet het slotje gezet. Ik kwam online, zag de post van Jordy-B in dit topic en voegde een sluitpost toe aan je topic. Overigens doe ik niet aan onderbouwingen en zulks, want volgens mij begrijp je maar al te goed dat het openen van dergelijke topics onder de noemer 'schelmenstreek' valt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:53 schreef Clementiet. het volgende:
Daar deed je best lang over Renmeastro.Ik had een heel verhaal incluis onderbouwingen en bronvermelding verwacht.
Nou mijn naam is haas hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Renmaestro het volgende:
Overigens doe ik niet aan onderbouwingen en zulks, want volgens mij begrijp je maar al te goed dat het openen van dergelijke topics onder de noemer 'schelmenstreek' valt.
Ranzige combinaties die toch lekker blijken te zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:25 schreef thefunny het volgende:
Snakey, waarom moest mijn topic over schimmelbrood eigenlijk dicht? Kon je hem niet gewoon naar KLB schoppen? Eigenlijk hoorde het topic ook wel een beetje thuis in ONZ, omdat ik aan iedereen vraag of ze wel eens iets ranzigs gegeten hebben.
Ik schop hem niet naar KLB omdat je beter even daar kan kijken of er niet al zoiets loopt. En de vraag of iemand anders zoiets wel eens heeft gegeten maakt het nog geen ONZ. Tenzij je de meest ranzige, zelfverzonnen ranzigheden wil lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:25 schreef thefunny het volgende:
Snakey, waarom moest mijn topic over schimmelbrood eigenlijk dicht? Kon je hem niet gewoon naar KLB schoppen? Eigenlijk hoorde het topic ook wel een beetje thuis in ONZ, omdat ik aan iedereen vraag of ze wel eens iets ranzigs gegeten hebben.
Wat zei ik nou over posts van jou in het FB-topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef EL_REY het volgende:
op welk forum is insomaniac nou mod?
jaaaa, dat weet ik ook wel, maar dit is een serieuze vraag.. Vroeger was ze hier mod, nu kan ik haar dus nergens meer vinden, dus ik hoopte dat jullie mij konden vertellen waar ze nu mod is snap je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over posts van jou in het FB-topic?
Dan hou je MED maar een beetje in de gaten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jaaaa, dat weet ik ook wel, maar dit is een serieuze vraag.. Vroeger was ze hier mod, nu kan ik haar dus nergens meer vinden, dus ik hoopte dat jullie mij konden vertellen waar ze nu mod is snap je?
![]()
Omdat het pure bagger is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wrom moest ook alweer bij boomlaars topic dicht ? htxp://forum.fok.nl/topic/764652
Het past niet (meer) in ONZ Arcee. En het nodigt nogal uit tot postopkrikken, iets wat we liever niet hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Arcee het volgende:
Dit is voorlopig mijn laatste post...
Dit topic loopt al zo lang. Graag weer open maken.
Wie gaat daar nou zitten postopkrikken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef Snakey het volgende:
Het past niet (meer) in ONZ Arcee. En het nodigt nogal uit tot postopkrikken, iets wat we liever niet hebben.![]()
Ik vraag wel even of ze het GC willen hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou zitten postopkrikken?
Zet 't maar ergens neer waar het wel past dan.
NJ gaf in zijn sluitpost al duidelijk aan waarom het dichtging. En om die reden blijft het dan ook dicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef NiTiN het volgende:
vriendelijk verzoek om
Het grote officiele "ErwinRommel fanclub" topic - Against CANINE's
weer te openen aub. Tevens om een titelfix te doen, bovenstaande titel zou ik graag weer willen zien.
Had al een topicreport gemaakt maar zie nu pas deze mogelijkheid tot feedback. Waarvoor excuus.
NiTiN
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ gaf in zijn sluitpost al duidelijk aan waarom het dichtging. En om die reden blijft het dan ook dicht.![]()
Allang weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef Crazy_Train het volgende:
Ik verdien een standbeeld.
Moet ik dit humor vinden?
Lees je eens in in ONZ voor je zulke topics opent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef NiTiN het volgende:
[..]
![]()
"Bagger".En het oprichten van een fanclub voor een echte held valt daaronder?
pauperargumentatie imo. Maar goed, dan niet. Zou een verdere uitleg en definite vanhet begrip "Bagger" v.w.b. topics hier in ONZ wel willen zien trouwens
![]()
Zelfverheerlijking doe je maar voor de spiegel, niet hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat was een echt topic.
Het gaat over jouw sluitpost. Het topic was bagger, maar jouw sluitpost is gewoon zo humorloos.quote:
Humorloze topics ---> humorloze slotjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Het gaat over jouw sluitpost. Het topic was bagger, maar jouw sluitpost is gewoon zo humorloos.
Ook het feit dat je gewoon dat topic van Arcee gaat sluiten, wat ben jij eigenlijk voor een mongool?
Als je dingen nou eens met humor deed, maar jij doet het gewoon zo humorloos... Ik snap niet wat je op ONZ doet. Dat is alles.
Humorloze mods ---> humorloze subfora.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Humorloze topics ---> humorloze slotjes.
Ander forum zoeken dan maar, he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:22 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Humorloze mods ---> humorloze subfora.
Ik laat die inkopper over Peri maar zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:09 schreef FlyingFox het volgende:
Whehehe, die bovenste link in je sig. Wat een allochtonendomheid.
Niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef zalmsalade het volgende:
Pool mijn wat kijk je nu topic was in iedergeval intressanter dan het Ctrl + v topic....
Euj, trap jezelf in je zak, dan ben je pas écht stoer!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
wel
Doe jij maar eerstquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Euj, trap jezelf in je zak, dan ben je pas écht stoer!
Kee, dan trap ik je eerst in je zak. Whatever makes your boat float.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe jij maar eersten dan doe ik het alsnog niet
![]()
Zo werkt dat niet mevrouwtje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kee, dan trap ik je eerst in je zak. Whatever makes your boat float.
Dat zeg je net.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet mevrouwtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:42 schreef Tiemie het volgende:
Ik heb heul geen tag mên.. tagloos zijn is dá shit
"Men" boeit mij niet, ik heb m'n [@@@]-ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
Nee. En zelfs die is dicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:26 schreef zalmsalade het volgende:
Pool mijn wat kijk je nu topic was in iedergeval intressanter dan het Ctrl + v topic....
Je had er ook de ironie van in kunnen zien, in combinatie met jouw OP.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:02 schreef remlof het volgende:
Wat adrem Pool
geef tenminste effe argumentatie in je sluitpost
dat zag ik ook wel, ik had eerst alleen 'wat adrem, Pool' als reactie hier, maar ik bedacht me dat niet erg informatief was en ik wil inderdaad wel weten waarom je topics zo snel op slot gooit... niet iedereen heeft zin om in yvonne's kuthoeren topic te slowchatten weet jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Je had er ook de ironie van in kunnen zien, in combinatie met jouw OP.
Mocht die je zijn ontgaan, dan had je nog kunnen bedenken dat dit soort klachten hier in [FB] mogen. Blijkbaar wist je dat al, want na een sluitpostloos slotje wist je het prima te vinden.![]()
Okee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zag ik ook wel, ik had eerst alleen 'wat adrem, Pool' als reactie hier, maar ik bedacht me dat niet erg informatief was en ik wil inderdaad wel weten waarom je topics zo snel op slot gooit... niet iedereen heeft zin om in yvonne's kuthoeren topic te slowchatten weet je
kijk, dààr hebben we tenminste wat aan, thanks!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:16 schreef Pool het volgende:
[..]
Okee.
's Nachts is het wat minder erg als een topic uiteindelijk verzandt in bagger. Maar topics met een OP waarin in halve breezertaal direct wordt opgeroepen tot nachtbagger, mogen wat mij betreft steeds meteen dicht. De TS mag nog wel een béétje zijn best doen om ergens over te beginnen.
Vandaar het snelle slotje.
Ha D_K! Ja hoor. Weekend enzo.quote:
Naar welk nummer moet ik SMS'en om dat te voorkomen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 09:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ha D_K! Ja hoor. Weekend enzo. [afbeelding]
ps: er staat momenteel een topic van je op de nominatielijst om dichtgegooid te worden, niet schrikken als het gebeurt.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik laat die inkopper over Peri maar zitten.
Volgens mij ben je aan het zwammen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:29 schreef cerror het volgende:
NJ: ik houd van je minst verre jonge+vrouwelijk+famillielid.
Niet persoonlijk uiteraard.
Kijk eens naar de slotjeslijst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Volgens mij ben je aan het zwammen.
Tabbed browsing rules.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben op tijd gaan slapen, zo te zien.
Ik denk dat Xebro het even rustig aan moet doenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:19 schreef Natalie het volgende:
Xebrozius heeft een 'leuk' scriptje, wij een leuk banknopje. Hij mag mailen, over een tijdje.
Het laatste.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:58 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Word die TTT nog een beetje bijgehouden of ontbreekt t gewoon aan de leuke topcis?
Het kinderjufschortje kan nu weer even uit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:35 schreef GoLLeM het volgende:
hehe goeie morgen Snakey
dikke laag bagger om weer op te vegen?
Zakt vanzelf weg, en anders hebben we een héél lang feessie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef DeTolk het volgende:
Nouk is jarig! volgens mij is ze al jarig geweest
Als je iemand links wil laten liggen post je niks over diegene en open je er ook geen topic over. Dat zou nogal halfslachtig zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:00 schreef -Angel- het volgende:
Er is een verschil tussen iemand dood wensen of links laten liggen. Tevens kan een dergelijk titel worden aangepast?
echt niet? het is een best grappig topic met veel potentie..quote:
Het is weg, het forum wilde niet zo snel als ik wilde.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:37 schreef richie29 het volgende:
Ey Snakey gast...ff NSB-er spelen, maar als je nou een topic op slot tieft he..
Doe dan ook dat plaatje ff weg als je wil![]()
Ik wil een koe topic
Ik ben geen fan van bagger, en er blijkt niet veel meer als dat uit je toetsenbord te komen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:09 schreef EL_REY het volgende:
snakey, amigo!![]()
laat me raden, je bent geen liefhebber van de mediteraanse keuken?
Broodje shoarmaaaaaaa!!!!!!!!!!
Jij produceert ook niet zoveel goede posts, heb ik het idee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
Ik ben geen fan van bagger
ik ben op de goede weg om meer dan "schijnbare bagger in sommige ogen"te gaan neerzetten..quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van bagger, en er blijkt niet veel meer als dat uit je toetsenbord te komen.
*rilquote:
Het is dat hij goed modt en mijn herhaaldelijke afwezigheid compenseert.quote:
ik twijfelde nog wel even om er 'thong' van te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] #1416 Every little thing that you do: Hung Up on You!
Kan iemand even thing goed spellen voor me?
Dank u
Je gaat op zo'n topic nergens serieuze reacties krijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Dit topic heb ik geopend in PUB
Kleding advies gevraagd
Het wordt naar onzin verplaats, en vervolgens gesloten OMDAT het in onzin staat
Mag het naar een andere plek waar ik wel serieuze reacties kan verwachten
Van de 19 topics waar je in gereageerd hebt, heb je er zelf 12 geopend. Probeer dat losliggende erwtje, wat jij je hersenen noemt, eens warm te krijgen zodat het ook gaat werken. En ga nou niet over een leven beginnen, die opmerking is al net zo vaak misbruikt als je zusje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:11 schreef Cage333 het volgende:
Er wordt een slotje op mijn topic gedaan en ik moet een hele studie gaan doen om erachter te komen wat er wel of niet mis is aan mijn topic.
Die mensen van fok denken dat ik net zo veel tijd hebben als zij en ook 20.000 posts maken in een jaar.
Nee ik heb wel een echt leven....
quote:Die mensen van fok denken dat ik net zo veel tijd hebben ..
Nee, werd verbaggerd. Totaal niet vermakelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef BlueEyed het volgende:
Slangetje,
Wees hier psychopathisch.
Waarom op slot, (in perspectief van het huidige ONZ gezien ) toch best een vermakelijk topic?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee, werd verbaggerd. Totaal niet vermakelijk.
is goed, ik zal morgenavond vroeg effe gillenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:06 schreef NJ het volgende:
Geef even een gil als je weer online bent Remlof, dan doen we het weer open.
Het kan inderdaad wat worden, maar dan moet je het wel zelf actief bijsturen..
Je topic is weer open remlof.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
is goed, ik zal morgenavond vroeg effe gillen
Snakey, als je Pool leuk vindt kun je dat ook gewoon achter de schermen of op MSN duidelijk maken...moet je hiervoor nou per se een kloon aanmaken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:46 schreef Pool_is_lief het volgende:
Zal ik dan maar een lemming openen Pool?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snakey, als je Pool leuk vindt kun je dat ook gewoon achter de schermen of op MSN duidelijk maken...moet je hiervoor nou per se een kloon aanmaken?
Kan je er ook voor zorgen dat m'n naam blauw wordtquote:
Nee, want dan moet ik wéér allemaal vieze dingen doen bij Yvonne.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:01 schreef Bupatih_is_stom het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat m'n naam blauw wordt
Staat beter.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik wéér allemaal vieze dingen doen bij Yvonne..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |