Oi!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef Mr-Z het volgende:
Hoi
Ik heb me toch ff wat te zeiken!![]()
![]()
Nou hier komt ie:
Dit topic: [@@@] Verzuurde ex-ONZ mods doen recalcitrante uitspraken blijft open!
Terwijl mijn topic: Beschrijf je collega's! gesloten werd..
vervolgens in de FB deze reacties:
[..]
[..]
[..]
Dus nu is mijn vraag.. is het beleid soepeler omdat er een modje inneens begint te postopkrikken? Want ik vind het maar een beetje scheef anders!
Overigens is het wel een leuk topic hoor![]()
Groetjes Veld.. ik bedoel Mr-Z
Neuh het betreffende topic is "humor", weliswaar incrowd-humor waar een zwakzinnige stoeptegel zich nog uit schaamte voor een trein zou smijten, maar ook dat is humor zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef Mr-Z het volgende:
Dus nu is mijn vraag.. is het beleid soepeler omdat er een modje inneens begint te postopkrikken?
Sorry.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
14.gif
Bupa, wil je niet meer door slotje heen posten? Ik gebruik slotjes altijd als hulppmiddel om te zien waar ik was gebelven in mn myat, nu had ik bijna een paar replies gemist
Bericht verwijderd, dat doe je maar in FB.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef nikky het volgende:
Verwijderd.
Huh, watte?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bericht verwijderd, dat doe je maar in FB.![]()
nee, ONZ is niet interessant genoeg om over te klagen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Een hele zondag geen posts in feedback? Is dat omdat de mods hun werk goed doen?
De zondagen dat er meer posts in feedback werden geplaatst dan in een nachtelijk biertopic is voorbij?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ONZ is niet interessant genoeg om over te klagen.
Je zit er naastquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Als ik eens een gokje doe hè, gewoon voor de gein.
Inso stopt met SEX en gaat binnenkort op Onzin zitten, zit ik er dan helemaal naast?
Welke onzin mod gaat er dan weg? Pool? Omdat ie het druk heeft?
Speculatie post.
't is conflict ook gelukt, dusssquote:
Ik denk Snakey, omdat die er niks te zoeken heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Inso stopt met SEX en gaat binnenkort op Onzin zitten, zit ik er dan helemaal naast?
Speculatie post.
Pool gaat naar POL om Sidekick én sizzler te vervangen, de laatste gaat naar LIF om zich te verdiepen in de wezenlijke aspecten van zeepjes. Sidekick gaat, nav z'n werk, TRV doen, UIO gaat naar FTR, mike wordt FA en nikky admin.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Dirkh het volgende:
Speculatie post.
En knowall komt ook terug? En wordt moderator?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pool gaat naar POL om Sidekick én sizzler te vervangen, de laatste gaat naar LIF om zich te verdiepen in de wezenlijke aspecten van zeepjes. Sidekick gaat, nav z'n werk, TRV doen, UIO gaat naar FTR, mike wordt FA en nikky admin.
ER Frontpage, samen met Calvobbes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
En knowall komt ook terug? En wordt moderator?
Dat maakt de circel rond.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
ER Frontpage, samen met Calvobbes.
Sterft! Gruwelijk, nodeloos uitgerekt en met veel kleine doch scherpe steekjes!!!1!!!!!!!!1quote:
Rustig maar jongen, wind je niet zo op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sterft! Gruwelijk, nodeloos uitgerekt en met veel kleine doch scherpe steekjes!!!1!!!!!!!!1
Inderdaad. Maar die kutusers kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:47 schreef Chriz2k het volgende:
Kutmods.
Gewoon massdeleten, daar is die functie voor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die kutusers kunnen er ook wat van.
Ik hou van die functie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gewoon massdeleten, daar is die functie voor.
Nee, dit is het feedback topic.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef paddy het volgende:
Dacht eerst dat dit een verering van je lievelingsmod was, maar het is niets anders dan een sc
Duidelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:59 schreef paddy het volgende:
Dacht eerst dat dit topic voor verering van je lievelingsmod was, maar het is niets anders dan een sc
dus het is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:37 schreef NJ het volgende:
Geen ONZ.
Ik zou niet weten wat het wel is, dus doe maar niet.
Het is wel onzin, maar geen ONZ.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Southpark Only
[..]
dus het is gewoon onzin.
je mag hem best dichtgooien, maar kom dan wel met een echt goede reden en niet met zoiets.
anders maak je in mijn ogen gewoon misbruik van je macht
Kan jij niet uit dit topic wegblijven?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:16 schreef EL_REY het volgende:
het is toch fb aan jou??
wat nou weer???quote:
Je plaatst alleen maar kutposts hier.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat nou weer???
snakey en ik doen een spelletje... ben je jaloers ofzo??![]()
We doen geen spelletje, ik heb je (tot nu toe) vriendelijk verzocht te stoppen met baggeren, en je gezegd dat het hier geen SC is. Gewoon kappen dus nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
wat nou weer???
snakey en ik doen een spelletje... ben je jaloers ofzo??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |