Banaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:59 schreef -Angel- het volgende:
Hierbij een banaanvraag voor de TS.
Lees jij de policy nog eens goed door droplul dan weet je wat je nu te wachten staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:59 schreef -Angel- het volgende:
Hierbij een banaanvraag voor de TS.
stondt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:00 schreef -Angel- het volgende:
De held, het plaatje al weggehaald. Maar ik wil wel als getuigen optreden dat het er daadwerkelijk stondt.
ga jij eens op het spoor spelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Lees jij de policy nog eens goed door droplul dan weet je wat je nu te wachten staat![]()
Probeer wat leven in de brouwerij te krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:01 schreef Snakey het volgende:
Verveel je je PLAE@?
door mensen kotsneigingen te bezorgen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Probeer wat leven in de brouwerij te krijgen![]()
en dat zou je niet doen omdat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nu wil je zeker uitlokken dat ik het post he![]()
door het woord alleen al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
door mensen kotsneigingen te bezorgen?
Echt nietquote:
ik geen ban wilquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
en dat zou je niet doen omdat?
Dudequote:
Ik loogquote:
Niemand, dus zelfs een Dribbel_ heeft mij nietquote:
En hoe zou ik je dan wel kunnen krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niemand, dus zelfs een Dribbel_ heeft mij niet
Ik en serieus iets menen?quote:
ik ken iemand die jou wel "heeft", maar das geen fokkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niemand, dus zelfs een Dribbel_ heeft mij niet
Nooit, PrintScreentjes houden van Dribbelsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe zou ik je dan wel kunnen krijgen![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ken iemand die jou wel "heeft", maar das geen fokker
Om aan te geven hoe stom hij is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
vanwaar dat meetlint aan de zijkant![]()
Ja ik vind jou ook lief hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nooit, PrintScreentjes houden van Dribbels
|__________________________________________________| zo ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Om aan te geven hoe stom hij is.
kan ook met handen... hij is zooooooooooooo stom! (en dan je handen heel ver uit elkaar)
Ik ken dat alleen als ik hou zoveel van jou (Met de handen ver uit elkaar)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:10 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Om aan te geven hoe stom hij is.
kan ook met handen... hij is zooooooooooooo stom! (en dan je handen heel ver uit elkaar)
Ik was NIET vergeten hé?quote:
Er is een modje die nog wakker is en zelfs nog helderquote:
Stupid mequote:
het is geen mod het is een FAquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is een modje die nog wakker is en zelfs nog helder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |