Nog een klein uur om dit topic vol te knallenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Againzender het volgende:
Dit zou dan toch de dierendaghools worden
Voor dat uurtje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Againzender het volgende:
voor die 50 minuutjes ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Againzender het volgende:
je moet een beetje ambitie hebbenquote:
quote:De geest van Ajax in Alkmaar
Een speciale elite-eenheid genaamd "De geest van Ajax" heeft een Ajax-shirt in de fundamenten van het nieuwe AZ stadion verwerkt. Zij deden dit in een speciale actie, welke in het grootste geheim is uitgevoerd. In een statement laat deze eenheid het volgende weten: "Door deze actie hopen wij dat bij de volgende wedstrijden van Ajax in Alkmaar er reeds een 0-1 voorsprong is voor aanvang van de wedstrijd. De geest van Ajax is bij deze in het nieuwe stadion aangekomen."
Is wel ludiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan het topic over ludieke acties (meestal tussen NAC en Willem 2 en Groningen en Heerenveen) niet zo snel vinden, dus maar ff hier (en als iemand het topic wel weet te vinden, mik het er gerust neer):
[..]
wat je vuil noemtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
Zit JustJerney in de jury?
Zit er eindelijk eens wat vuil op een Ajax-shirt.
rustig schuiven hčquote:
En stom van die gasten dat ze Rosenberg dat shirtje eerst uit hebben laten trekken natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef SCH het volgende:
Ajacieden horen in beton gestort te worden, daar zit wel wat in
Het woord Ajax heeft meerdere betekenissen:quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Het woord Ajax heeft meerdere betekenissen:
Een figuur uit de Griekse mythologie, zie Ajax (mythologie)
Een tragedie van Sophocles, zie Ajax (Sophocles)
Een plaats in Ontario, Canada: Ajax (Canada)
Een motorfietsmerk uit Birmingham, zie Ajax (Birmingham)
Een motorfietsmerk uit Brussel, zie Ajax (Brussel)
Een motorfietsmerk uit Wolverhampton, zie Ajax (Wolverhampton)
Ajax: Asynchroon Javascript en XML Ajax (webdesign)
Een berg op Antartica, zie Mount Ajax
Ik kom uit de Hools waar Golfer de scepter zwaaitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
Refreintje, coupletje graag.
* Againzender ontwaakt uit een enge droomquote:
van de lange Frans van Baas Bjoroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Wat is dat voor duf rijmpje?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik kom uit de Hools waar Golfer de scepter zwaait
de Hools waar Blumchen met haar heupen draait
Kom uit de Hools van bitterballen en frikandellen
en paaldanseressen die je op afroep kunt bestellen
Kom uit de Hools waar SCH de relnicht is
die iedereen afvalt terwijl hij zelf niet op zijn streefgewicht is
Kom uit de Hools waar Tong zijn bakkie koffie drinkt
en Appelsientje Planetklanten heeft verlinkt
Kom uit de Hools van Popolon uit Amerika
De Hools waar ze zelfs meepuffen, ga maar na
De Hools als problemenrubriek voor JustMe
waar Eilanden lonkt naar Clauwhee's linkerknie
Kom uit de Hools waar ze kinderen mascottes noemen
en zelfs geen stoere vent zijn emoties hoeft te verbloemen
Slaapse Bjoroquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef Bjoro het volgende:
*flesje geven en dan pittentot woensdag !
Staat al sinds vanmiddag in o.a. het AZ topic hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:19 schreef DIGGER het volgende:
Dat dan uitgerekend ik erop moet stuiten en het dan nog maar voor jullie neuzen post ook....
Trusteh JM.quote:
Noem jij je piemOl zoquote:
wat je zegt ben je zelfquote:
knap hequote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Je-zus zeg,niveautje hoor mensen
Mijn zus is hier helemaal nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:03 schreef DutchGooner het volgende:
Je-zus zeg,niveautje hoor mensen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,rondje voor de zaak,DG heeft promotie gemaakt op het werk
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar heb ik voor bedankt,kantoorpikkie nu
Nee nee,ga naar de planning toe,dwz van alles wat.quote:
Dank Uquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:25 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zwaait naar gepromoveerd pikkie
Feli!
Welke mietsquote:Scheelt weer wat rondjes op de miet
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee nee,ga naar de planning toe,dwz van alles wat.
Krijg dus nog genoeg lichaamsbeweging
Nee das waarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
Zo gezellig ben ik nou ook weer niet dus daar mis je niets aan
hoop jequote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:12 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,rondje voor de zaak,DG heeft promotie gemaakt op het werk
dat klinkt bijna nog leuker dan twisterquote:Op woensdag 5 oktober 2005 02:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
speoldbakdopen
bij lange na nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
dat klinkt bijna nog leuker dan twister
Dan maak je maar zin lelijke aapquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik geen zin heb
quote:
Ik bedenk me net dat wij nog een keer zouden afspreken in Hilversumquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:45 schreef SCH het volgende:
De eetafspraak waar ik geen zin in had, gaat niet door
sterkte dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:03 schreef Blumchen het volgende:hoi
k moet om 11.20 in t ziekenhuis zijn voor een fotoheb niet lekker geslapen, en vind t allemaal maar stom..
Raar, vreemd, onwennigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:56 schreef just me het volgende:
Hoe was je dag zonder Glenn gisteren DIGGER ?
Dan is je mail ergens anders opgehaald (thuis/ werk) mail kan niet zomaar verdwijnen uit webmail namelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef just me het volgende:
Hé Sien hoe kan dat nou?
ik lees net via webmail mijn mail en nu kijk ik weer omdat ik wil antwoorden en ik zie die mail niet meer ??
is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef just me het volgende:
Ik heb dus vanaf mijn werk via webmail mijn mail opgehaald en het staat er écht niet meer, nou het was ook niet zo belangrijk, beantwoorden kan vanavond nog wel als ik weer thuis ben
Allemaal mensen wiens mail weg is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet belthet is hier echt zo onwijs druk gewoon
tss daar ga ik toch niet voor bellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed dat je niet belthet is hier echt zo onwijs druk gewoon
neuh andere problemen ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Allemaal mensen wiens mail weg is?
Geen idee.. ik merk niks..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met Fok aan de hand? Ik ben zomaar uitgelogd
quote:Cijfer 7 blokkeert Belgische geldautomaten
BRUSSEL - De geldautomaten van de Dexia Bank in Belgiė kampen met een curieus probleem. De automaten doen het niet meer zodra iemand het cijfer 7 intoetst. Lastig voor mensen met een 7 in hun pincode.
Het probleem doet zich sinds een maand voor. Om te voorkomen dat mensen zonder geld komen te zitten, kunnen de klanten aan het loket terecht. "We hebben een probleem met de software", erkent een Dexia-woordvoerster woensdag in krant Het Laatste Nieuws. "Binnen drie weken moet het opgelost zijn."
quote:
Dat zou wel weer humor zijn geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:41 schreef Againzender het volgende:
ING groep
Ach, toen Axel was geboren stuurden ze nog wel een bloemetje. Ze hadden wel de naam verkeerd geschreven (zal wel een psv'er geweest zijn).
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier..
Lijkt wel of iedereen aan het werk is
nieuwe vorm van Skypequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Againzender het volgende:
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installeren
kijk, dat straalt pas warmte uit !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
En als straks weer de Gay parade is krijg je een overall?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
Ronduit asociaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef just me het volgende:
TUDelft.. na 16 jaar werken en ontslag gekregen nooit meer iets gehoord!!
of iets eerder op moeten staan !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.quote:
[edit]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
welke telefoon heb je ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef Againzender het volgende:
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.
De SE K750iquote:
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was al om 8.15 dat mijn wekker ging
Ik al 2.15 uur, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuh
Dat zou ik dan ook moeten zijnquote:
Maar .. maar .. dat is de grote mensen wereldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuh
En daar ben jij bang voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar .. maar .. dat is de grote mensen wereld
Klinkt als onvoltooid verleden tijd. Wat ging er mis?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook moeten zijn
ik slaap nogal eens door de wekker heen.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Klinkt als onvoltooid verleden tijd. Wat ging er mis?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En daar ben jij bang voor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik slaap nogal eens door de wekker heen.....
oke...maar dat kan toch ook via bluetoothquote:
Dit is die maffe Kuqi, die zich telkens keihard op z'n borstkast liet kletteren.quote:
Zo te zien niet.. ik denk dat hij horizontaal gingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
zou Rowand die bal nou gevangen hebben of niet
moet je wel bluetooth op je workstation hebben, en dat heb ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...maar dat kan toch ook via bluetooth
oke...BlueTooth dongle eraan en gaan met die banaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je wel bluetooth op je workstation hebben, en dat heb ik niet
en ik had hem toch al aan de USB poort hangen om te laden.
ik zit nog steeds te wachten tot er eentje langskomt hier op de afdeling.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...BlueTooth dongle eraan en gaan met die banaan
ja...ze zijn ook zo duurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot er eentje langskomt hier op de afdeling.....
Of je collega.. die de laan uit is wegens sexuele intemidatiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef MaxPower het volgende:
Komt er een nieuwe vrouwelijke collega op de afdeling... vraagt onze contactgestoorde collega wat ze onder haar jurk aan heeft...![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of ze morgen nog terugkomt.![]()
Succes JM !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef just me het volgende:
* just me is naar de parodontoloog!
duim maar dat het goed gaat! geen enge dingen vanmiddag maar wel die stoel achterover!
golfer ik laat je eind van de middag even weten over vrijdag!!
Zeker, het was me een beestenboel. Niet normaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Hoi Knijn! Goede dierendag gehad???
Gelukkig dat internet nog wel werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Againzender het volgende:
Hoppa, en toen zat het hele pand zonder telefoon
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat internet nog wel werktdat is altijd prettig
CKVquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar niet als je standaard vrijdag het 7e tussenuur hebt of 2 tussenuren voor een Compleet Kut Vak.Ook standaard.
En nu weer naar school voor CKV.
Zou ook mooi zijn als hier de telefoon uitvaltquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]en het is heerlijk rustig nu op kantoor
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik al bruin?
tering, en een beetje normaal rekenen wordt niet meer geleerd tegenwoordig....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Cultuur en Kunstzinnige Vorming Bjoro, ik heb het nog meegemaakt. Was toen net bedacht.
Vervelend zegquote:
Erg warm is niet lekker hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vervelend zeg
Waar ik heen ga wordt het toevallig net zomerlekker
Godsdienst, Tekenen, Handvaardigheid, Gymnastiek en Handelswetenschappen ken ik wel !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Cultuur en Kunstzinnige Vorming Bjoro, ik heb het nog meegemaakt. Was toen net bedacht.
Ik heb het ook nog gehad hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Handelswetenschappen.. Dat is lang geleden...
Ja, ik kan me vergissen, maar volgens mij werd zo het vak genoemd. (was eigenlijk niet echt één vak; werd samen gegeven met Boekhouden en een eenvoudige vorm van Bedrijfseconomie )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, op de middelbare school zelfs?
Ja, dat kan. Ik deed dan ook VBO, dus jouw stof was dan ook stukken moeilijker dan datgene ik heb gekregenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:33 schreef Suijk het volgende:
Ik had alleen Economie I en Economie II.
tjonge jonge, donderdag en zondag vrij en dan nog zeiken ook, lui kreng !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet echt te veel werken, moet ik zaterdag ook weer, mis ik de voetbal...
Leuk, ze vergeten geloof ik steeds weer dat ik een student ben...
Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag, pfff
Ik heb die vakken dan ook vlug laten vallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik deed dan ook VBO, dus jouw stof was dan ook stukken moeilijker dan datgene ik heb gekregen
Eeeh...Dat is dus (10*16)-16 = 144 ,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eens, AZ, iemand had vanmorgen een rekenmachine nodig om 9*16 uit te rekenen. Go figures.
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eens, AZ, iemand had vanmorgen een rekenmachine nodig om 9*16 uit te rekenen. Go figures.
Op het MBO kwam je niet eens de klas in zonder rekenmachine (bij wiskunde en economie dan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.
Ongelooflijk triest eigenlijk. Pure gemakzucht eigenlijk.
Op de MAVO kwam je niet eens de klas in zonder rekenmachine (bij wiskunde en economie dan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.
Ongelooflijk triest eigenlijk. Pure gemakzucht eigenlijk.
Klopt,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eeeh...Dat is dus (10*16)-16 = 144 ,
toch?
Dat is ook handigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt,
Ik doe het op een andere manier overigens
9*10 + 9*6 = 90 + 54 = 144
dat doe ik onbewust ook geloof ik. toch handig dat die tafels er zo zijn ingestampt destijds!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt,
Ik doe het op een andere manier overigens
9*10 + 9*6 = 90 + 54 = 144
Bier?quote:
Dan tap ik ff snel 2 pilsjesquote:
Jij hebt ze zeker allemaal alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja er zal vast wel iemand zijn toch?
ik heb ze niet allemaal, maar er zit niks tussen voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zeker allemaal al![]()
of geen interesse, dat kan natuurlijk ook
Okayquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal, maar er zit niks tussen voor mij![]()
'r zijn nogal wat mensen ziek/zwak/misselijk op het moment heb ik het ideequote:
Ja ben aangestoken door een collega denk ik zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
'r zijn nogal wat mensen ziek/zwak/misselijk op het moment heb ik het idee
wij zitten thuis al een week met buikklachten, ook heel naarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:11 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ja ben aangestoken door een collega denk ik zo.![]()
![]()
Hij weet gewoon wie de leuktse mensen zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef VoreG het volgende:
1 bier + 1 bier = 2 bier om mee te beginnen
Ik kan ook hoofdrekenen
Of
1 bier + 1 bier = een rondje van een vrek
Is dit een stille hintquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:31 schreef VoreG het volgende:
1 bier + 1 bier = 2 bier om mee te beginnen
Ik kan ook hoofdrekenen
Of
1 bier + 1 bier = een rondje van een vrek
Leg eran hoe je em opvatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:33 schreef Vom het volgende:
Is dit een stille hint
Draai het om!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar 8 * 23 = (10 * 23) - (2 * 23) = 230 - 46 = 190 - 6 = 184.
leuk ding idd, ligt hier nu ergens nutteloos in de kastquote:
lekker, nasi.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft verse zelfgemaakte nasi in de aanbieding
Alleen ga ik het in tegenstelling tot al deze typische Nederlandse burgermutsen pas rond 8en opeten
Na Ton Saridon, nu Tong Magnetronquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mijn Spaghettimaaltijd van de Albert Hein staat weer klaar in de ijskast. 4 minuten in de magnetron en ik ben weer prins in m'n eigen keuken.
Mja, ik heb het gewoon zo 'geleerd'. (Niet echt geleerd, maar zo doe ik het nu eenmaal.). Werkt prima voor berekeningen die niet met wortels werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Draai het om!
20*8 + 3*8= 184...
Lijkt mij makkelijker
Op naam alleen al de winnaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
LG F 2400
duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Tong, jij hebt hier verstand van. Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen, welke zal ik doen?
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
Ja, die heeft radio, dat is wel leuk. Maar die 3230 is een smartphone...quote:
nog meer mogelijkheden ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Tong, jij hebt hier verstand van. Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen, welke zal ik doen?
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
en lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die heeft radio, dat is wel leuk. Maar die 3230 is een smartphone...
Geen idee, voor de heb, zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
is dat... en waarvoor zou je een smartphone voor gebruiken??
idd die is nog geiler om het zo maar ff te zeggen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog meer mogelijkheden ?
heb zelf de 6230, maar zag vd week de Sony Ericsson W800i die is ook leuk
Ik heb ook nog 9 maanden abbo. Maar toch vrijdag die w800i halenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd die is nog geiler om het zo maar ff te zeggen..
het is dat ik deze abo nog 1 jaar heb.. anders had ik daarvoor gekozen.
ook makkelijk voor de man dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, voor de heb, zeg maar.
Die samsung is een vrouwen telefoon zie ik, met bioritme meters (?) en meer van die shit.
Voor dat geld heb ik net een iPod gekochtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 9 maanden abbo. Maar toch vrijdag die w800i halen.
Die krijg ik ook nog binnenkort als ik wilquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik net een iPod gekocht![]()
![]()
Die overigens bijna vol zit
Leuk spul tegenwoordig allemaal op de martkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die krijg ik ook nog binnenkort als ik wil.
Maar weet nog niet of ik het doe, gebruik dat helemaal niet zoveel.
En op die telefoon zit ook leuke mp3 speler.
Laat ff weten wat je kiest, foto's enzoquote:
Zal het doen, ik zal er nog even wat over lezen enzo!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je kiest, foto's enzo
Ga nou eens neuken man.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik ga er ook weer vandoor.. ff een filmpje kijken bij een vriendin
Fijne avond iederen
Ja twee is voor jullie net te veel.quote:
Laatst is er nog een vuist zoek geraakt hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja twee is voor jullie net te veel.
Dat is nog eens een goede service.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef just me het volgende:
Ja ik was daar ook hartstikke blij om -Vaduz-, maar ik blijf verstandig rustig aan doen! Vanavond zou ik een vergadering op Concordia hebben maar nu komen ze lekker hier naar toe, hoef ik de deur niet uit!
In ieder geval niet de 6230 nemen. Die heeft iedereen al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
Mail gelezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef just me het volgende:
* just me is weer terug
het achterover gaan in de stoel viel mee.. het ging bijna mis maar niet helemaal
golfer.. je hebt mail![]()
Goede site idd. Die 6230 is wel populair maar dat heeft ook een reden. Alleen heb ik al zo lang een Nokia, een keer een andere is ook wel eens wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In ieder geval niet de 6230 nemen. Die heeft iedereen al.
En ik zou hier eens een kijkje nemen als ik jou was: http://www.sitel.nl/
Kijk dat klinkt goed, want dat van Tong zou ik echt serieus niet (meer) door m'n strot krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:25 schreef golfer het volgende:
De geur van risotto met paddestoelen komt mij vanuit onze keuken tegemoet.
Ik begin trek te krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |