quote:
Dat zou wel weer humor zijn geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:41 schreef Againzender het volgende:
ING groep
Ach, toen Axel was geboren stuurden ze nog wel een bloemetje. Ze hadden wel de naam verkeerd geschreven (zal wel een psv'er geweest zijn).
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier..
Lijkt wel of iedereen aan het werk is
nieuwe vorm van Skypequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Againzender het volgende:
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installeren
kijk, dat straalt pas warmte uit !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
En als straks weer de Gay parade is krijg je een overall?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
Ronduit asociaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef just me het volgende:
TUDelft.. na 16 jaar werken en ontslag gekregen nooit meer iets gehoord!!
of iets eerder op moeten staan !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.quote:
[edit]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
welke telefoon heb je ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef Againzender het volgende:
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.
De SE K750iquote:
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was al om 8.15 dat mijn wekker ging
Ik al 2.15 uur, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |