Dan maak je maar zin lelijke aapquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:36 schreef appelsientje het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik geen zin heb
quote:
Ik bedenk me net dat wij nog een keer zouden afspreken in Hilversumquote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:45 schreef SCH het volgende:
De eetafspraak waar ik geen zin in had, gaat niet door
sterkte dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:03 schreef Blumchen het volgende:hoi
k moet om 11.20 in t ziekenhuis zijn voor een fotoheb niet lekker geslapen, en vind t allemaal maar stom..
Raar, vreemd, onwennigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:56 schreef just me het volgende:
Hoe was je dag zonder Glenn gisteren DIGGER ?
Dan is je mail ergens anders opgehaald (thuis/ werk) mail kan niet zomaar verdwijnen uit webmail namelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef just me het volgende:
Hé Sien hoe kan dat nou?
ik lees net via webmail mijn mail en nu kijk ik weer omdat ik wil antwoorden en ik zie die mail niet meer ??
is goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef just me het volgende:
Ik heb dus vanaf mijn werk via webmail mijn mail opgehaald en het staat er écht niet meer, nou het was ook niet zo belangrijk, beantwoorden kan vanavond nog wel als ik weer thuis ben
Allemaal mensen wiens mail weg is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet belthet is hier echt zo onwijs druk gewoon
tss daar ga ik toch niet voor bellenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:48 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed dat je niet belthet is hier echt zo onwijs druk gewoon
neuh andere problemen ...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Allemaal mensen wiens mail weg is?
Geen idee.. ik merk niks..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef DeTolk het volgende:
Wat is er met Fok aan de hand? Ik ben zomaar uitgelogd
quote:Cijfer 7 blokkeert Belgische geldautomaten
BRUSSEL - De geldautomaten van de Dexia Bank in Belgiė kampen met een curieus probleem. De automaten doen het niet meer zodra iemand het cijfer 7 intoetst. Lastig voor mensen met een 7 in hun pincode.
Het probleem doet zich sinds een maand voor. Om te voorkomen dat mensen zonder geld komen te zitten, kunnen de klanten aan het loket terecht. "We hebben een probleem met de software", erkent een Dexia-woordvoerster woensdag in krant Het Laatste Nieuws. "Binnen drie weken moet het opgelost zijn."
quote:
Dat zou wel weer humor zijn geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:41 schreef Againzender het volgende:
ING groep
Ach, toen Axel was geboren stuurden ze nog wel een bloemetje. Ze hadden wel de naam verkeerd geschreven (zal wel een psv'er geweest zijn).
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installerenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:37 schreef appelsientje het volgende:
Wat is het trouwens rustig hier..
Lijkt wel of iedereen aan het werk is
nieuwe vorm van Skypequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Againzender het volgende:
ik was even bezig mijn GSM op mijn computer te installeren
kijk, dat straalt pas warmte uit !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
En als straks weer de Gay parade is krijg je een overall?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg op mijn verjaardag een digitale kaart van de manager en een sms van de eindredacteur.
Ook NCRV
Ronduit asociaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef just me het volgende:
TUDelft.. na 16 jaar werken en ontslag gekregen nooit meer iets gehoord!!
of iets eerder op moeten staan !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.quote:
[edit]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Sta je vroeg op voor college, kom je te laat, wacht je op de pauze die er niet komt, loop je uiteindelijk toch maar naar binnen, houdt ie er 10minuten later mee op
Wat een tijdverspilling. Had ik gewoon lekker kunnen uitslapen.
welke telefoon heb je ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef Againzender het volgende:
is om even wat muziek er op te zetten, o.a.
De SE K750iquote:
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het was al om 8.15 dat mijn wekker ging
Ik al 2.15 uur, mietjuhquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |