Dat zou ik dan ook moeten zijnquote:
Maar .. maar .. dat is de grote mensen wereldquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Joh, dan ben ik al 2 uur uit de veren, mietjuh
En daar ben jij bang voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar .. maar .. dat is de grote mensen wereld
Klinkt als onvoltooid verleden tijd. Wat ging er mis?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook moeten zijn
ik slaap nogal eens door de wekker heen.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:13 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Klinkt als onvoltooid verleden tijd. Wat ging er mis?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En daar ben jij bang voor
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik slaap nogal eens door de wekker heen.....
oke...maar dat kan toch ook via bluetoothquote:
Dit is die maffe Kuqi, die zich telkens keihard op z'n borstkast liet kletteren.quote:
Zo te zien niet.. ik denk dat hij horizontaal gingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
zou Rowand die bal nou gevangen hebben of niet
moet je wel bluetooth op je workstation hebben, en dat heb ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...maar dat kan toch ook via bluetooth
oke...BlueTooth dongle eraan en gaan met die banaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je wel bluetooth op je workstation hebben, en dat heb ik niet
en ik had hem toch al aan de USB poort hangen om te laden.
ik zit nog steeds te wachten tot er eentje langskomt hier op de afdeling.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oke...BlueTooth dongle eraan en gaan met die banaan
ja...ze zijn ook zo duurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot er eentje langskomt hier op de afdeling.....
Of je collega.. die de laan uit is wegens sexuele intemidatiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef MaxPower het volgende:
Komt er een nieuwe vrouwelijke collega op de afdeling... vraagt onze contactgestoorde collega wat ze onder haar jurk aan heeft...![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd of ze morgen nog terugkomt.![]()
Succes JM !!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:51 schreef just me het volgende:
* just me is naar de parodontoloog!
duim maar dat het goed gaat! geen enge dingen vanmiddag maar wel die stoel achterover!
golfer ik laat je eind van de middag even weten over vrijdag!!
Zeker, het was me een beestenboel. Niet normaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Eilanden het volgende:
Hoi Knijn! Goede dierendag gehad???
Gelukkig dat internet nog wel werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Againzender het volgende:
Hoppa, en toen zat het hele pand zonder telefoon
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat internet nog wel werktdat is altijd prettig
CKVquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar niet als je standaard vrijdag het 7e tussenuur hebt of 2 tussenuren voor een Compleet Kut Vak.Ook standaard.
En nu weer naar school voor CKV.
Zou ook mooi zijn als hier de telefoon uitvaltquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]en het is heerlijk rustig nu op kantoor
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik al bruin?
tering, en een beetje normaal rekenen wordt niet meer geleerd tegenwoordig....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Cultuur en Kunstzinnige Vorming Bjoro, ik heb het nog meegemaakt. Was toen net bedacht.
Vervelend zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |