Gelukkig dat internet nog wel werktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:14 schreef Againzender het volgende:
Hoppa, en toen zat het hele pand zonder telefoon
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gelukkig dat internet nog wel werktdat is altijd prettig
CKVquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar niet als je standaard vrijdag het 7e tussenuur hebt of 2 tussenuren voor een Compleet Kut Vak.Ook standaard.
En nu weer naar school voor CKV.
Zou ook mooi zijn als hier de telefoon uitvaltquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:19 schreef Againzender het volgende:
[..]en het is heerlijk rustig nu op kantoor
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik al bruin?
tering, en een beetje normaal rekenen wordt niet meer geleerd tegenwoordig....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Cultuur en Kunstzinnige Vorming Bjoro, ik heb het nog meegemaakt. Was toen net bedacht.
Vervelend zegquote:
Erg warm is niet lekker hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vervelend zeg
Waar ik heen ga wordt het toevallig net zomerlekker
Godsdienst, Tekenen, Handvaardigheid, Gymnastiek en Handelswetenschappen ken ik wel !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Cultuur en Kunstzinnige Vorming Bjoro, ik heb het nog meegemaakt. Was toen net bedacht.
Ik heb het ook nog gehad hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Handelswetenschappen.. Dat is lang geleden...
Ja, ik kan me vergissen, maar volgens mij werd zo het vak genoemd. (was eigenlijk niet echt één vak; werd samen gegeven met Boekhouden en een eenvoudige vorm van Bedrijfseconomie )quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, op de middelbare school zelfs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |