Ja, dat kan. Ik deed dan ook VBO, dus jouw stof was dan ook stukken moeilijker dan datgene ik heb gekregenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:33 schreef Suijk het volgende:
Ik had alleen Economie I en Economie II.
tjonge jonge, donderdag en zondag vrij en dan nog zeiken ook, lui kreng !quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet echt te veel werken, moet ik zaterdag ook weer, mis ik de voetbal...
Leuk, ze vergeten geloof ik steeds weer dat ik een student ben...
Maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag, zaterdag, pfff
Ik heb die vakken dan ook vlug laten vallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik deed dan ook VBO, dus jouw stof was dan ook stukken moeilijker dan datgene ik heb gekregen
Eeeh...Dat is dus (10*16)-16 = 144 ,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eens, AZ, iemand had vanmorgen een rekenmachine nodig om 9*16 uit te rekenen. Go figures.
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eens, AZ, iemand had vanmorgen een rekenmachine nodig om 9*16 uit te rekenen. Go figures.
Op het MBO kwam je niet eens de klas in zonder rekenmachine (bij wiskunde en economie dan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.
Ongelooflijk triest eigenlijk. Pure gemakzucht eigenlijk.
Op de MAVO kwam je niet eens de klas in zonder rekenmachine (bij wiskunde en economie dan)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt erg ja, mijn hoofdrekenen is er ook zwaar op achteruit aan het gaan.
Ongelooflijk triest eigenlijk. Pure gemakzucht eigenlijk.
Klopt,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eeeh...Dat is dus (10*16)-16 = 144 ,
toch?
Dat is ook handigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt,
Ik doe het op een andere manier overigens
9*10 + 9*6 = 90 + 54 = 144
dat doe ik onbewust ook geloof ik. toch handig dat die tafels er zo zijn ingestampt destijds!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt,
Ik doe het op een andere manier overigens
9*10 + 9*6 = 90 + 54 = 144
Bier?quote:
Dan tap ik ff snel 2 pilsjesquote:
Jij hebt ze zeker allemaal alquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja er zal vast wel iemand zijn toch?
ik heb ze niet allemaal, maar er zit niks tussen voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zeker allemaal al![]()
of geen interesse, dat kan natuurlijk ook
Okayquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal, maar er zit niks tussen voor mij![]()
'r zijn nogal wat mensen ziek/zwak/misselijk op het moment heb ik het ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |