leuk ding idd, ligt hier nu ergens nutteloos in de kastquote:
lekker, nasi.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heeft verse zelfgemaakte nasi in de aanbieding
Alleen ga ik het in tegenstelling tot al deze typische Nederlandse burgermutsen pas rond 8en opeten
Na Ton Saridon, nu Tong Magnetronquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Mijn Spaghettimaaltijd van de Albert Hein staat weer klaar in de ijskast. 4 minuten in de magnetron en ik ben weer prins in m'n eigen keuken.
Mja, ik heb het gewoon zo 'geleerd'. (Niet echt geleerd, maar zo doe ik het nu eenmaal.). Werkt prima voor berekeningen die niet met wortels werken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Draai het om!
20*8 + 3*8= 184...
Lijkt mij makkelijker
Op naam alleen al de winnaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
LG F 2400
duidelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Tong, jij hebt hier verstand van. Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen, welke zal ik doen?
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
Ja, die heeft radio, dat is wel leuk. Maar die 3230 is een smartphone...quote:
nog meer mogelijkheden ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Tong, jij hebt hier verstand van. Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen, welke zal ik doen?
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
en lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die heeft radio, dat is wel leuk. Maar die 3230 is een smartphone...
Geen idee, voor de heb, zeg maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:59 schreef appelsientje het volgende:
is dat... en waarvoor zou je een smartphone voor gebruiken??
idd die is nog geiler om het zo maar ff te zeggen..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog meer mogelijkheden ?
heb zelf de 6230, maar zag vd week de Sony Ericsson W800i die is ook leuk
Ik heb ook nog 9 maanden abbo. Maar toch vrijdag die w800i halenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd die is nog geiler om het zo maar ff te zeggen..
het is dat ik deze abo nog 1 jaar heb.. anders had ik daarvoor gekozen.
ook makkelijk voor de man dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee, voor de heb, zeg maar.
Die samsung is een vrouwen telefoon zie ik, met bioritme meters (?) en meer van die shit.
Voor dat geld heb ik net een iPod gekochtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 9 maanden abbo. Maar toch vrijdag die w800i halen.
Die krijg ik ook nog binnenkort als ik wilquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voor dat geld heb ik net een iPod gekocht![]()
![]()
Die overigens bijna vol zit
Leuk spul tegenwoordig allemaal op de martkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die krijg ik ook nog binnenkort als ik wil.
Maar weet nog niet of ik het doe, gebruik dat helemaal niet zoveel.
En op die telefoon zit ook leuke mp3 speler.
Laat ff weten wat je kiest, foto's enzoquote:
Zal het doen, ik zal er nog even wat over lezen enzo!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Laat ff weten wat je kiest, foto's enzo
Ga nou eens neuken man.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik ga er ook weer vandoor.. ff een filmpje kijken bij een vriendin
Fijne avond iederen
Ja twee is voor jullie net te veel.quote:
Laatst is er nog een vuist zoek geraakt hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja twee is voor jullie net te veel.
Dat is nog eens een goede service.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:50 schreef just me het volgende:
Ja ik was daar ook hartstikke blij om -Vaduz-, maar ik blijf verstandig rustig aan doen! Vanavond zou ik een vergadering op Concordia hebben maar nu komen ze lekker hier naar toe, hoef ik de deur niet uit!
In ieder geval niet de 6230 nemen. Die heeft iedereen al.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef Suijk het volgende:
Sony Ericsson K300i
Nokia 3230
Nokia 6230i
LG F 2400
Samsung E530
Siemens M 75
Help mij!
Mail gelezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef just me het volgende:
* just me is weer terug
het achterover gaan in de stoel viel mee.. het ging bijna mis maar niet helemaal
golfer.. je hebt mail![]()
Goede site idd. Die 6230 is wel populair maar dat heeft ook een reden. Alleen heb ik al zo lang een Nokia, een keer een andere is ook wel eens wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In ieder geval niet de 6230 nemen. Die heeft iedereen al.
En ik zou hier eens een kijkje nemen als ik jou was: http://www.sitel.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |