oke we wachte afquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef J-net het volgende:
[..]
vanaf week 38 kan het geboren worden en volgens mij zei de verloskundige iets van 20 ofzo... dus ja dan kan het nu komen gewoon.
toeval bestaat niet dus.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef Loedertje het volgende:
Roel is Dido kwijt en gaat op zoek en komt haar toevallig weer even tegen in de gang
Goede speurhond die Roel
Of is dit stalking?
euh euh euh ...wie gaan we dan crackhoer noemen???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze heeft het idd erg zwaar nu... Die bevalling komt eraan hoor!
Overigens vind ik Tanja best om te pruimen momenteel. Het bashen is wat mij betreft dan ook weer (ff) voorbij...
wrom wrom??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef pu55y_camper het volgende:
Roel gaat heeelemaal uit z'n stekker
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Roel gaat binnenkort met zijn elfde vingertje even voelen in het tweede mondje van Dido of ze al tandjes krijgt
![]()
![]()
damn, dan is Tanja te laat met werpen, wordt het toch een beer die geboren wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef J-net het volgende:
Heb het trouwens ff uitgezocht... een varken heeft een draagtijd van 115 dagen......
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....
Ben je twaalf ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Roel gaat binnenkort met zijn elfde vingertje even voelen in het tweede mondje van Dido of ze al tandjes krijgt
![]()
![]()
Nee hij is een beetje sjago denk ik niks bijzondersquote:
Door postings zoals die van jou is het hier steeds minder leuk om te posten .quote:
Tjah...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef newsman het volgende:
**Tokkie opmerking**
huh? excuses als je het niet kan waarderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door postings zoals die van jou is het hier steeds minder leuk om te posten .
Ik vond em wel aardig bedachtquote:
LOL en als ze niet oplet andere teefjes bespringenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....
Chantal!!! Lijkt me geen twijfel over mogelijk dat Chantal de nieuwe crackhoer is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh euh euh ...wie gaan we dan crackhoer noemen???
Waarom ga jij niet ergens ander postenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door postings zoals die van jou is het hier steeds minder leuk om te posten .
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL en als ze niet oplet andere teefjes bespringen
Maar daar heeftie alcohol voor nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL en als ze niet oplet andere teefjes bespringen
Is het hier vandaag het *spot de échte Tokkie* dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Wishjuh het volgende:
**Tokkie opmerking**
leuk idee voor volgens jaar!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het hier vandaag het *spot de échte Tokkie* dag
ik vind joost steeds leuker worden... enne ben ik de enige vrouw diehem helemaal niet onknap vind?? 't is geen superhunk maar vind hem leuk om naar te kijkenquote:
Kan er in godsnaam imand over dat hek roepen dat ze eens moet ophouden met dat duimen??quote:
oei, nou ik weet niet of je de enige bent maar ik vind hem echt vreselijk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef muizemeis het volgende:
ik vind joost steeds leuker worden... enne ben ik de enige vrouw diehem helemaal niet onknap vind?? 't is geen superhunk maar vind hem leuk om naar te kijken
Tokkies zijn niet zomaar een paar domme lui.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het hier vandaag het *spot de échte Tokkie* dag
waaaat???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Joost laat die keiharde straal tegen zijn lul
correctie: lulletjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Joost laat die keiharde straal tegen zijn lul
Weekopdrachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Kan er in godsnaam imand over dat hek roepen dat ze eens moet ophouden met dat duimen??
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik vind joost steeds leuker worden... enne ben ik de enige vrouw diehem helemaal niet onknap vind?? 't is geen superhunk maar vind hem leuk om naar te kijken
met je eens, laten we hopen op een weekopdracht die weer 24/7 duurtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef b0ng het volgende:
[..]
laten we het hopen, begint saai teworden zo.
zit er uberhaupt een zinnig type in dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Bergie het volgende:
![]()
Please BB, geef ons een weekopdracht...
![]()
![]()
Nog een dag langer naar onzinnige typetjes kijken die geen klote uitvoeren, trek ik niet....
nee dbk omdat ze met het bad liepen te kloten toch?quote:
Ik vind hem bij vlagen ook gewoon erg grappig uit de hoek komen. En volgens mij ook één van de weinigen die zelden tot nooit loopt te zaniken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit iets met Joost kunnen hebben, kan niet tegen drukke en luidrustige mensen. Vindt hem overigens wel symphatiek.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.
Hij heeft een heel vriendelijk gezicht, en is zeker niet onknap.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
Ingrid: Misschien moeten we een opdracht doen met dierendag.
Chantal: Dat zou ik heel leuk vinden.
Menno: Ik ook, schapenneuken!
en jij krijgt het voor elkaar zijn lijf te negeren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
Die stem, ik dacht eerst dat dat een een of andere valse nicht was maar datis dus hummie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef b0ng het volgende:
menno moet ook stoppen met schoonmaken.
Dat vind ik nou ook, hij heeft een lieve en vriendelijke uitstraling, vind hem stukken leuker om naar tekijken dan bijvoorbeeld Menno of Rob!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee dat zou ik zelf ook niet kunnen, maar dan omdat ie me iets te lief is. Moet wel een vent die me aankan anders is de lol er snel afquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik zou nooit iets met Joost kunnen hebben, kan niet tegen drukke en luidrustige mensen. Vindt hem overigens wel symphatiek.
zoals zijn reactie nu weer bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik vind hem bij vlagen ook gewoon erg grappig uit de hoek komen.
Ik heb nou niet bepaald erotische fantasieën bij Joost.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef Wup het volgende:
[..]
en jij krijgt het voor elkaar zijn lijf te negeren?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Die stem, ik dacht eerst dat dat een een of andere valse nicht was maar datis dus hummie?
Wat is haar volle naam dan?
Eensch isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef Aventura het volgende:
Ja en wat ook leuk is, hij is redelijk intelligent en vindingrijk. dit in tegenstelling tot zijn mede-Bewoners.
LMAOquote:
Ja hij dóet tenminste iets, is niet de hele tijd bezig met hoe hij over komt en of ie wel of niet voor lul staat... dat interessert hem niets en dát maakt een man in mijn ogen erg aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:24 schreef Aventura het volgende:
Ja en wat ook leuk is, hij is redelijk intelligent en vindingrijk. dit in tegenstelling tot zijn mede-Bewoners.
oh wow das... das.... nie bestquote:
Dat vond de rest van Nederland ook erg grappig ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef pu55y_camper het volgende:
LMAO
hummie wat is dat voor een naam
en tonnekreek dan![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
zo te zien een jaartje eeuw ouder dan chantal
Niet vaak genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Timon223 het volgende:
Mijn, god, hoeveel keer wisselt Lieske van outfitt per dag?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef Pinball het volgende:
Aaaaargh.. Lieske stond haar borsthaar te scheren...
Klopt. Zoals hij met Menno bezig was tijdens het bestuderen van de biografieen... Heerlijk, ik heb dubbel gelegen om z'n gezichtsuitdrukking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef muizemeis het volgende:
Ja hij dóet tenminste iets, is niet de hele tijd bezig met hoe hij over komt en of ie wel of niet voor lul staat... dat interessert hem niets
Daar heb ik niet zo'n last vanquote:en dát maakt een man in mijn ogen erg aantrekkelijk.
uitpakken doe ik liever denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
Wij willen Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
niet gemist waar is hij danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die Rob niet mist... en het gevoel heeft dat die al exit is?
Een week of 5 geleden al hoorquote:
Teveel smileysquote:
dis mijn eerste bbquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond de rest van Nederland ook erg grappig ja.
6 jaar geleden![]()
scanman en ik hebben haar al gefeliciteerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
Hey, het is dierendag, vandaag even aardig zijn voor Tanja.
Hij is vrij onzichtbaar. Z'n ge-analiseer en goede adviezen begint veel bewoners de strot uit te hangen. Dat zal 'ie vast gaan aanvoelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van mij mag het... Stelletje lamstralenquote:
Weet ik... maar wie weet zat ze vannacht weer in het buitenhuisje. Zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een week of 5 geleden al hoor.
Waar is hijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is ook mijn favoriete bewonder. Ik ben het ook wel eens met de rest wat je zegt. Alleen heeft ie geen lekker lichaam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij ook, teveel smileysquote:
Niet?? Ow voor mij is heel belangrijk hoe een man in het leven staat en zichzelf beziet zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n last van.
Ik feliciteerde Chantal vanmorgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef Timon223 het volgende:
[..]
scanman en ik hebben haar al gefeliciteerd hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef schatje het volgende:
favoriete bewonder.
OF ga je hier soms van laggen?quote:
Ben je familie van Tanja? Die heeft ook moeite met tellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef pu55y_camper het volgende: Zijn dit er ook teveel dan?
herken mezelf soms beetje in dat koninginnengedragquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Timon223 het volgende:
wat ik trouwens erg irritant vind worden is het gekonkel van Dildo en Natte Lie....
zoeken elkaar steeds meer op, en vellen een oordeel over de rest, alsof ze beiden de koninginnen zijn![]()
![]()
![]()
Dat vind jij ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook, teveel smileys![]()
En die nietjes van de playboy graag over haar mond![]()
Ja echt enomrquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
OF ga je hier soms van laggen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is Aventura. Een typo is zo gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net aventura al met 'luidrustig', doen jullie dat expres of zo?![]()
Nee ik ben geen familie van tanjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je familie van Tanja? Die heeft ook moeite met tellen![]()
Handige vuistregel: als je ze niet meer kan tellen zijn het er teveel![]()
Een correctie ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is Aventura. Een typo is zo gemaakt
Tijd voor een Tokkie-tagje bij een aantal BB users?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kap eens ff met dat gebagger.
tabakoorlog mag ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
Het hamsteren is begonnen.
Chantal die gisteren de gehele dag van iedereen rookte en gewoon een pakje shag onder haar kussen heeft verstopt omdat Dido het anders gaat oproken.
quote:
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Moet je vooral zo doorgaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef pu55y_camper het volgende:
Nee ik ben geen familie van tanja
<..>
dit zijn er 348 en ik wens niet met Tanja vergeleken te worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef CartWOman het volgende:
Wat die langharige zegt.![]()
Bij deze een algemene waarschuwing voor iedereen en niemand in het byzonder, ophouden met infantiele postings.
Klopt.quote:
Ik ook; als ik moet lachen is het toch meestal om hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.
Hoop dat hij nog lang in het BBhuis blijft![]()
succesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Nou de strijkplank staat al klaar![]()
Nu nog de moed zien te vinden om te starten....
Hehe ja, das waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt.
Maar die van mij was niet speciaal grappig ofzo. Die van jullie waren toevallig gewoon goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Timon223 het volgende:
och gut, ze doen de baby kamer niet open....
HEEJ ik weet de weekopdracht.
Bouw de babykamer om tot zwijnenstal![]()
![]()
![]()
Kijk ze is niet de leukste bewoonster maar de rest maakt het haar ook niet makkelijk he...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef J-net het volgende:
en er is niemand die tanja helpt, nu staat ze zelf op die stoel. lekker gevaarlijk
Dat vinden we zielig voor Versabommie, hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef versabommie het volgende:
MAG LIJE DAT ZE EEN HELE ZWARE WEEKOPDRACHT HEBBEN EN NET VOOR DIE GESLAAGD IS GAAT ZEUG BEVALLEN EN GAAN ZE HELPEN EN MISLUKT DE WEEKOPDRACHT EN MOETEN ZE ALLEMAAL OP WATER EN BLOEMBOLLEN!
(Deze capslockverziekende tekst werd u aangeboden door versabommie die vandaag een pestdag heeft op het werk en dan die luie teringflikkers in het BB huis ziet)
ze had geen geweldige nacht....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Dichterbij een glimlach kon ik niet komen
[afbeelding]
BB maakt meer kapot dan dat drank goed kan makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
joost loopt allang ergens vrij rondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef J-net het volgende:
Joost is toch in de DBK daarom mag tanja er toch niet in?
Volgens mij gaat het écht binnen een paar dagen komen.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Dichterbij een glimlach kon ik niet komen
[afbeelding]
en dat zou nu juist verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
joost loopt allang ergens vrij rond
Dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
Het hamsteren is begonnen.
Chantal die gisteren de gehele dag van iedereen rookte en gewoon een pakje shag onder haar kussen heeft verstopt omdat Dido het anders gaat oproken.
dat dacht ik laatst al, zehad een strak truitje aan en het leek net of dr navel al helemaal naar buiten geplopt was... bleek dr piercing te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het écht binnen een paar dagen komen.....
Inderdaad, Joost moet in het huis blijven!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
en dat zou nu juist verboden moeten worden!
mja, als ik dat kind zou zijn, zou ik ook z.s.m. uit dat lichaam willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik laatst al, zehad een strak truitje aan en het leek net of dr navel al helemaal naar buiten geplopt was... bleek dr piercing te zijn![]()
maar goed als ze tussen de 10de en de 20ste uitgerekend is kan het best... ze zeggen toch vaak dat de eerste te vroeg komt??
Gaat ze dan eindelijk toch niet naar huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
Tanja was volgens mij alweer bezig haar spulletjes te pakken
Heel erg mooi.quote:
Was donderdag niet Tanja's vaste 'ik wil weg' dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
nee geloof ik niet, is toch niets gebeurt of wel soms??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
Ik denk het niet... Wellicht is ze een beetje angstig en pakt ze voor de zekerheid alvast een ziekenhuiskoffertje??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk toch niet naar huis![]()
zo he je bent goed op dreef!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Wellicht is ze een beetje angstig en pakt ze voor de zekerheid alvast een ziekenhuiskoffertje??
Voor de 'flugel-strijkt" volgers.... 1 shirtje down 364 to go
Ik dacht even dat er een holster met een pistool aan dat kastje hing. Best luguber.quote:
nouja kan ze wel de hele dag lekker in bed liggen zonder dat ze ge4stoord wordt door anderen die de kamer in willen of de deur open laten staan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer? Maar dat wilde ze toch niet?
Ze had het vanmorgen over het inrichten vd kraamkamer ofzo, kon het niet goed volgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer? Maar dat wilde ze toch niet?
Dan komt de baby snelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer?
Ik ben al drie weken moed aan het verzamelen om mijn eigen strijk te doen.... Nu ik hier in m'n joggingbroek zit omdat ik niets anders heb om aan te trekken móet ik wel....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo he je bent goed op dreef!!
ik heb hier ook nog een logeer bed vol liggen dus als je toch in de mood bent...??
Dan is ze denk ik bijna zover...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze had het vanmorgen over het inrichten vd kraamkamer ofzo, kon het niet goed volgen.
dat komt dan goed uit want we hebben die nacht van het feestje nog tegoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
De regie/produktie kan van vandaag echt NIETS gebruiken voor de tv uitzending
Ze hebben de beelden van het feessie nog, die staan voor vandaag op de rol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
nee, zo worden de uitzendingen wel saaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
nou hád ik een redelijk positieve mening over jou....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben al drie weken moed aan het verzamelen om mijn eigen strijk te doen.... Nu ik hier in m'n joggingbroek zit omdat ik niets anders heb om aan te trekken móet ik wel....
Dus NEE, ik ga jouw strijk er niet bij doen![]()
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nee, zo worden de uitzendingen wel saai
dat viel eind vorige week wel mee vond ik... maar misschien dat ze in de loop van de week steeds meer gelijk gaan lopen, begin van de week moeten ze hele weekend nog laten zien dus dan ga je vanzelf wel wat achter lopen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streams
quote:
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou hád ik een redelijk positieve mening over jou....![]()
ik ben dr dus ook zo een... ik strijk meestal alleen als ik wat nodig heb en die ene keer in de 100 jaar dat er iemand komt logeren neem ik week vrij om alles te doen
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?
LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.
Dat is logisch omdat er in het weekend geen uitzending is. Op maandag en dinsdag moeten ze dan beelden van het weekend laten zien, vandaar dat het iedere week eerst weer even achter loopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streams
Wat dacht je van :quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
Dus als er iemand wil logeren moet ik toch dat bed ff vrijmaken he...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook altijd zo gegaan , ooit.
Nu ben ik superbraaf
Ik heb niet eens een strijkijzerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
Ik stijk denk ik een keer in de twee jaar
Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in, als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwas
Ja, en ze kijkt daarbij meer naar haar eigen spiegelbeeld dan naar het deeg...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef lovebear het volgende:
lieske druk met kneden
Hopelijk wordt ooit gekreukelde kleding helemaal dé trendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwas
Ff voor de beeldvorming... 1 persoonsbed (je kent het volgens mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van :
* Onder het bed
* Hele berg oppakken en in een kast proppen?
Je moet het niet moeilijker maken
Ik ook. Heb besloten dat alleen bloezen nog gestreken worden, verder niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Loedertje het volgende:
Dat is bij mij ook altijd zo gegaan , ooit.
Nu ben ik superbraaf
Ach ja... Ik zou ook de hele dag naar het mooiste in het huis kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, en ze kijkt daarbij meer naar haar eigen spiegelbeeld dan naar het deeg...![]()
haha, die Joost zit ergens opgesloten in de Talpa kerkers.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Loedertje het volgende:
Ondertussen kijken Natalie en Dido vol bewondering naar Rob die bezig is met stofzuigen
Dido : * jéééé wat hándig zo'n ding !!*
Natalie : Ja hè??? Ik heb thuis ook zo'n Joost.
Mannen horen ook een strijkende vrouw te hebben en géén strijkijzerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer.
Gaat een beetje moeilijk als je representatief moet zijn (kreukbloesjes en kreukoverhemdenquote:Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in,
Kat dumpen, probleem opgelostquote:als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekken.
is dus ook de enige kamer waar de katten níet komen op straffe van heleboel geschreeuwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer.
[..]
Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in, als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekken.
Idd, wilde je net voorstellen om van die megagrote handige bouwzakken te gebruiken waardoor je in luttele minuten van die hele berg af bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ff voor de beeldvorming... 1 persoonsbed (je kent het volgens mij) en dat ligt van voor tot achter en dan tot bijna aan het plafond (schuin dak) vol met strijkwas...
dat prop je niet onder het bed en al zeker niet even snel in de kast.... dat zijn zeker vijf tot zes vuilniszakken vol....
is wel idee trouwens, vuilniszakken en dan op zolder gooien...
- weekend aflevering maken van een uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is logisch omdat er in het weekend geen uitzending is. Op maandag en dinsdag moeten ze dan beelden van het weekend laten zien, vandaar dat het iedere week eerst weer even achter loopt.
Dat stoort me totaal niet trouwens.
Ja, dat wordt de volgende stap in de doorontwikkeling van de 'just-out-of-bed'-look.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ooit gekreukelde kleding helemaal dé trend
Als je 5 tot 6 vuilniszakken kleding over hebt die je blijkbaar nooit draagt kan je ook wel een vrouwtje betalen die voor je strijkt en iets minder kleren kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
dat prop je niet onder het bed en al zeker niet even snel in de kast.... dat zijn zeker vijf tot zes vuilniszakken vol....
Ah !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... Ik zou ook de hele dag naar het mooiste in het huis kijken
heb idd nog wel paar bigbags liggen van toen ze de tuin kwamen doen!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, wilde je net voorstellen om van die megagrote handige bouwzakken te gebruiken waardoor je in luttele minuten van die hele berg af bent.
scherp!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah !
We zijn weer bij je huwlijk ?
Dit is de reden waarom zij boven zit en jij beneden?
Nou hop dan, aan het werk, ff proppen en klaar is muizemeis .quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb idd nog wel paar bigbags liggen van toen ze de tuin kwamen doen!!
Je begreep toch dat dat een geintje was hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah !
We zijn weer bij je huwlijk ?
Dit is de reden waarom zij boven zit en jij beneden?
ja schat dit is nu teleurstellendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je 5 tot 6 vuilniszakken kleding over hebt die je blijkbaar nooit draagt kan je ook wel een vrouwtje betalen die voor je strijkt en iets minder kleren kopen.![]()
Snap jij wat er op stream 4 gaande isquote:
Shit, toch nog iets wat ik mis dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen horen ook een strijkende vrouw te hebben en géén strijkijzer
No way, José!quote:Kat dumpen, probleem opgelost
ja euh... nu ff niet he, ben invalide hoor, vraag wel ff aan kahn vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef Loedertje het volgende:
*Stopwatch aanzet voor Muizemeis !
Nou ja, heeft één van jullie tweetjes het in ieder geval goed geregeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
ja schat dit is nu teleurstellend
het vrouwtje ben ik zelf, de kleding is zowel van mij als van mn man, en ik strijk wat ik nodig heb dus het is niet zo dat die kleding nooit gedragen wordt ofzo...
U is uitermate goed in het delegerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja euh... nu ff niet he, ben invalide hoor, vraag wel ff aan kahn vanavond
Ik zat ook al te kijken.... Volgens mij zijn ze écht druk bezig met het klaarmaken van die kamer voor de bevalling hoor... Hoorde net iets zeggen dat er ineens ook extra stoelen stonden enzo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Snap jij wat er op stream 4 gaande is
Euh ja en?? hoe vermoeiend denk je dat het voor mij is als ik de hele dag zit te slowchatten hier?? Nee hoor hij kookt, doet de afwas, zet irish coffee voor me en komt me dan knuffelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
U is uitermate goed in het delegeren
(Is kahn dan niet hardstikke moe als ie thuiskomt na een lange harde werkdag?) )
Quick Boys ????quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef nachtzuster het volgende:
iets over het hek gegooid?
En ik hoorde Roel zeggen dat er in het contract stond dat ze niets wat over het hek gegooid wordt mogen lezen en netjes direct in moeten leveren....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef nachtzuster het volgende:
iets over het hek gegooid?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Ze schrokken zich dood?
Waarom hoor ik Chantal dan nog
Vrienden van Ralluf ???? Hebbediegeentvdan??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:33 schreef Loedertje het volgende:
Ah een voetbal over de schutting met allerlei boodschappen, die ze niet mogen lezen waant ze moeten alles direct laten vallen of direct naar de DBK brengen.
Dus jjj vond OMA ook voor sukkelsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
god wat een sukkels, alsof het nut heeft iets over het hek te gooien
aan het strijken vermoed ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
Ineens rustig hier... Zit iedereen op Google ofzo?
Ik heb vast iets gemnist, wat is OMA??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus jjj vond OMA ook voor sukkels
Wel een stukje Fok historie wat je hier even afkraakt
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meerquote:
Afgesloten, net als Tanja en (ex) vriendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef CGJung het volgende:
[..]
Vrienden van Ralluf ???? Hebbediegeentvdan??
Ik niet. ik ga de kreukeltrend proberen leven in te blazen.quote:
[middelvingersmilie]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meer
ow leuk!! hadden we nog niet gehad toch vandaag??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
En het gaat weer over *bij Ons in Groningen....
Als (ex) vriend zich eerder had laten afsluiten dan................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgesloten, net als Tanja en (ex) vriend
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meer
Denk dat je wat verkeerds hebt gedaan hoor, ik zie hem helemaal nietquote:
Wat verwacht je nou van iemand die komt uit het land van Ome Loek ze dooie peerd en Graanjenever. Als er iets boeiends was te vertellen over Groningen dan hadden we dat allang al gewetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow leuk!! hadden we nog niet gehad toch vandaag??
![]()
Het is ook de enige smilie die ik nog mis op fok...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Denk dat je wat verkeerds hebt gedaan hoor, ik zie hem helemaal niet
Als het maar 24 uur per dag isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
De weekopdracht wordt iig weer een vrij korte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |