Je begreep toch dat dat een geintje was hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah !
We zijn weer bij je huwlijk ?
Dit is de reden waarom zij boven zit en jij beneden?
ja schat dit is nu teleurstellendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als je 5 tot 6 vuilniszakken kleding over hebt die je blijkbaar nooit draagt kan je ook wel een vrouwtje betalen die voor je strijkt en iets minder kleren kopen.![]()
Snap jij wat er op stream 4 gaande isquote:
Shit, toch nog iets wat ik mis dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mannen horen ook een strijkende vrouw te hebben en géén strijkijzer
No way, José!quote:Kat dumpen, probleem opgelost
ja euh... nu ff niet he, ben invalide hoor, vraag wel ff aan kahn vanavondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:24 schreef Loedertje het volgende:
*Stopwatch aanzet voor Muizemeis !
Nou ja, heeft één van jullie tweetjes het in ieder geval goed geregeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
ja schat dit is nu teleurstellend
het vrouwtje ben ik zelf, de kleding is zowel van mij als van mn man, en ik strijk wat ik nodig heb dus het is niet zo dat die kleding nooit gedragen wordt ofzo...
U is uitermate goed in het delegerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja euh... nu ff niet he, ben invalide hoor, vraag wel ff aan kahn vanavond
Ik zat ook al te kijken.... Volgens mij zijn ze écht druk bezig met het klaarmaken van die kamer voor de bevalling hoor... Hoorde net iets zeggen dat er ineens ook extra stoelen stonden enzo..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Snap jij wat er op stream 4 gaande is
Euh ja en?? hoe vermoeiend denk je dat het voor mij is als ik de hele dag zit te slowchatten hier?? Nee hoor hij kookt, doet de afwas, zet irish coffee voor me en komt me dan knuffelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
U is uitermate goed in het delegeren
(Is kahn dan niet hardstikke moe als ie thuiskomt na een lange harde werkdag?) )
Quick Boys ????quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef nachtzuster het volgende:
iets over het hek gegooid?
En ik hoorde Roel zeggen dat er in het contract stond dat ze niets wat over het hek gegooid wordt mogen lezen en netjes direct in moeten leveren....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef nachtzuster het volgende:
iets over het hek gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |