LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.
Dat is logisch omdat er in het weekend geen uitzending is. Op maandag en dinsdag moeten ze dan beelden van het weekend laten zien, vandaar dat het iedere week eerst weer even achter loopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streams
Wat dacht je van :quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
Dus als er iemand wil logeren moet ik toch dat bed ff vrijmaken he...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook altijd zo gegaan , ooit.
Nu ben ik superbraaf
Ik heb niet eens een strijkijzerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
Ik stijk denk ik een keer in de twee jaar
Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in, als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwas
Ja, en ze kijkt daarbij meer naar haar eigen spiegelbeeld dan naar het deeg...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef lovebear het volgende:
lieske druk met kneden
Hopelijk wordt ooit gekreukelde kleding helemaal dé trendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL je hebt me post daarvoor gemist!! Mijn logeerbed ligt vol met strijkwas
Ff voor de beeldvorming... 1 persoonsbed (je kent het volgens mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van :
* Onder het bed
* Hele berg oppakken en in een kast proppen?
Je moet het niet moeilijker maken
Ik ook. Heb besloten dat alleen bloezen nog gestreken worden, verder niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Loedertje het volgende:
Dat is bij mij ook altijd zo gegaan , ooit.
Nu ben ik superbraaf
Ach ja... Ik zou ook de hele dag naar het mooiste in het huis kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, en ze kijkt daarbij meer naar haar eigen spiegelbeeld dan naar het deeg...![]()
haha, die Joost zit ergens opgesloten in de Talpa kerkers.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:18 schreef Loedertje het volgende:
Ondertussen kijken Natalie en Dido vol bewondering naar Rob die bezig is met stofzuigen
Dido : * jéééé wat hándig zo'n ding !!*
Natalie : Ja hè??? Ik heb thuis ook zo'n Joost.
Mannen horen ook een strijkende vrouw te hebben en géén strijkijzerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer.
Gaat een beetje moeilijk als je representatief moet zijn (kreukbloesjes en kreukoverhemdenquote:Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in,
Kat dumpen, probleem opgelostquote:als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekken.
is dus ook de enige kamer waar de katten níet komen op straffe van heleboel geschreeuwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkijzer.
[..]
Oh, ik mik alle was altijd gewoon de kast in, als ik wasgoed laat slingeren claimt de kat het, en kun je gaan proberen er een paar kilo haar uit te krijgen als je het een keer aan wilt trekken.
Idd, wilde je net voorstellen om van die megagrote handige bouwzakken te gebruiken waardoor je in luttele minuten van die hele berg af bent.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ff voor de beeldvorming... 1 persoonsbed (je kent het volgens mij) en dat ligt van voor tot achter en dan tot bijna aan het plafond (schuin dak) vol met strijkwas...
dat prop je niet onder het bed en al zeker niet even snel in de kast.... dat zijn zeker vijf tot zes vuilniszakken vol....
is wel idee trouwens, vuilniszakken en dan op zolder gooien...
- weekend aflevering maken van een uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is logisch omdat er in het weekend geen uitzending is. Op maandag en dinsdag moeten ze dan beelden van het weekend laten zien, vandaar dat het iedere week eerst weer even achter loopt.
Dat stoort me totaal niet trouwens.
Ja, dat wordt de volgende stap in de doorontwikkeling van de 'just-out-of-bed'-look.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ooit gekreukelde kleding helemaal dé trend
Als je 5 tot 6 vuilniszakken kleding over hebt die je blijkbaar nooit draagt kan je ook wel een vrouwtje betalen die voor je strijkt en iets minder kleren kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
dat prop je niet onder het bed en al zeker niet even snel in de kast.... dat zijn zeker vijf tot zes vuilniszakken vol....
Ah !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... Ik zou ook de hele dag naar het mooiste in het huis kijken
heb idd nog wel paar bigbags liggen van toen ze de tuin kwamen doen!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, wilde je net voorstellen om van die megagrote handige bouwzakken te gebruiken waardoor je in luttele minuten van die hele berg af bent.
scherp!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah !
We zijn weer bij je huwlijk ?
Dit is de reden waarom zij boven zit en jij beneden?
Nou hop dan, aan het werk, ff proppen en klaar is muizemeis .quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb idd nog wel paar bigbags liggen van toen ze de tuin kwamen doen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |