zo he je bent goed op dreef!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het niet... Wellicht is ze een beetje angstig en pakt ze voor de zekerheid alvast een ziekenhuiskoffertje??
Voor de 'flugel-strijkt" volgers.... 1 shirtje down 364 to go
Ik dacht even dat er een holster met een pistool aan dat kastje hing. Best luguber.quote:
nouja kan ze wel de hele dag lekker in bed liggen zonder dat ze ge4stoord wordt door anderen die de kamer in willen of de deur open laten staan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer? Maar dat wilde ze toch niet?
Ze had het vanmorgen over het inrichten vd kraamkamer ofzo, kon het niet goed volgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer? Maar dat wilde ze toch niet?
Dan komt de baby snelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef CartWOman het volgende:
Of verhuist ze naar de babykamer?
Ik ben al drie weken moed aan het verzamelen om mijn eigen strijk te doen.... Nu ik hier in m'n joggingbroek zit omdat ik niets anders heb om aan te trekken móet ik wel....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo he je bent goed op dreef!!
ik heb hier ook nog een logeer bed vol liggen dus als je toch in de mood bent...??
Dan is ze denk ik bijna zover...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze had het vanmorgen over het inrichten vd kraamkamer ofzo, kon het niet goed volgen.
dat komt dan goed uit want we hebben die nacht van het feestje nog tegoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
De regie/produktie kan van vandaag echt NIETS gebruiken voor de tv uitzending
Ze hebben de beelden van het feessie nog, die staan voor vandaag op de rol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
nee, zo worden de uitzendingen wel saaiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
nou hád ik een redelijk positieve mening over jou....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben al drie weken moed aan het verzamelen om mijn eigen strijk te doen.... Nu ik hier in m'n joggingbroek zit omdat ik niets anders heb om aan te trekken móet ik wel....
Dus NEE, ik ga jouw strijk er niet bij doen![]()
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streamsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:08 schreef Timon223 het volgende:
[..]
nee, zo worden de uitzendingen wel saai
dat viel eind vorige week wel mee vond ik... maar misschien dat ze in de loop van de week steeds meer gelijk gaan lopen, begin van de week moeten ze hele weekend nog laten zien dus dan ga je vanzelf wel wat achter lopen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Zijn ze toch al omdat ze ver achterlopen op de streams
quote:
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou hád ik een redelijk positieve mening over jou....![]()
ik ben dr dus ook zo een... ik strijk meestal alleen als ik wat nodig heb en die ene keer in de 100 jaar dat er iemand komt logeren neem ik week vrij om alles te doen
Wilde gok, alle was ligt op de logeerkamer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
OK.. Dat moet je me even uitleggen. Waarom ga je je kleren strijken als er iemand komt logeren? Bang dat de kreuk-politie een bon uitschrijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |