tabakoorlog mag ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
Het hamsteren is begonnen.
Chantal die gisteren de gehele dag van iedereen rookte en gewoon een pakje shag onder haar kussen heeft verstopt omdat Dido het anders gaat oproken.
quote:
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.
Hij heeft een heel vriendelijk gezicht, en is zeker niet onknap.
Moet je vooral zo doorgaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef pu55y_camper het volgende:
Nee ik ben geen familie van tanja
<..>
dit zijn er 348 en ik wens niet met Tanja vergeleken te worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef CartWOman het volgende:
Wat die langharige zegt.![]()
Bij deze een algemene waarschuwing voor iedereen en niemand in het byzonder, ophouden met infantiele postings.
Klopt.quote:
Ik ook; als ik moet lachen is het toch meestal om hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.
Hoop dat hij nog lang in het BBhuis blijft![]()
succesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Nou de strijkplank staat al klaar![]()
Nu nog de moed zien te vinden om te starten....
Hehe ja, das waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt.
Maar die van mij was niet speciaal grappig ofzo. Die van jullie waren toevallig gewoon goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Timon223 het volgende:
och gut, ze doen de baby kamer niet open....
HEEJ ik weet de weekopdracht.
Bouw de babykamer om tot zwijnenstal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |