quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef Pinball het volgende:
Aaaaargh.. Lieske stond haar borsthaar te scheren...
Klopt. Zoals hij met Menno bezig was tijdens het bestuderen van de biografieen... Heerlijk, ik heb dubbel gelegen om z'n gezichtsuitdrukking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef muizemeis het volgende:
Ja hij dóet tenminste iets, is niet de hele tijd bezig met hoe hij over komt en of ie wel of niet voor lul staat... dat interessert hem niets
Daar heb ik niet zo'n last vanquote:en dát maakt een man in mijn ogen erg aantrekkelijk.
uitpakken doe ik liever denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
Wij willen Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
niet gemist waar is hij danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die Rob niet mist... en het gevoel heeft dat die al exit is?
Een week of 5 geleden al hoorquote:
Teveel smileysquote:
dis mijn eerste bbquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond de rest van Nederland ook erg grappig ja.
6 jaar geleden![]()
scanman en ik hebben haar al gefeliciteerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
Hey, het is dierendag, vandaag even aardig zijn voor Tanja.
Hij is vrij onzichtbaar. Z'n ge-analiseer en goede adviezen begint veel bewoners de strot uit te hangen. Dat zal 'ie vast gaan aanvoelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van mij mag het... Stelletje lamstralenquote:
Weet ik... maar wie weet zat ze vannacht weer in het buitenhuisje. Zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een week of 5 geleden al hoor.
Waar is hijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is ook mijn favoriete bewonder. Ik ben het ook wel eens met de rest wat je zegt. Alleen heeft ie geen lekker lichaam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.
Hij heeft een heel vriendelijk gezicht, en is zeker niet onknap.
Jij ook, teveel smileysquote:
Niet?? Ow voor mij is heel belangrijk hoe een man in het leven staat en zichzelf beziet zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n last van.
Ik feliciteerde Chantal vanmorgen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef Timon223 het volgende:
[..]
scanman en ik hebben haar al gefeliciteerd hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef schatje het volgende:
favoriete bewonder.
OF ga je hier soms van laggen?quote:
Ben je familie van Tanja? Die heeft ook moeite met tellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef pu55y_camper het volgende: Zijn dit er ook teveel dan?
herken mezelf soms beetje in dat koninginnengedragquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Timon223 het volgende:
wat ik trouwens erg irritant vind worden is het gekonkel van Dildo en Natte Lie....
zoeken elkaar steeds meer op, en vellen een oordeel over de rest, alsof ze beiden de koninginnen zijn![]()
![]()
![]()
Dat vind jij ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook, teveel smileys![]()
En die nietjes van de playboy graag over haar mond![]()
Ja echt enomrquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
OF ga je hier soms van laggen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is Aventura. Een typo is zo gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net aventura al met 'luidrustig', doen jullie dat expres of zo?![]()
Nee ik ben geen familie van tanjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ben je familie van Tanja? Die heeft ook moeite met tellen![]()
Handige vuistregel: als je ze niet meer kan tellen zijn het er teveel![]()
Een correctie ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is Aventura. Een typo is zo gemaakt
Tijd voor een Tokkie-tagje bij een aantal BB users?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kap eens ff met dat gebagger.
tabakoorlog mag ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
Het hamsteren is begonnen.
Chantal die gisteren de gehele dag van iedereen rookte en gewoon een pakje shag onder haar kussen heeft verstopt omdat Dido het anders gaat oproken.
quote:
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.
Hij heeft een heel vriendelijk gezicht, en is zeker niet onknap.
Moet je vooral zo doorgaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef pu55y_camper het volgende:
Nee ik ben geen familie van tanja
<..>
dit zijn er 348 en ik wens niet met Tanja vergeleken te worden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef CartWOman het volgende:
Wat die langharige zegt.![]()
Bij deze een algemene waarschuwing voor iedereen en niemand in het byzonder, ophouden met infantiele postings.
Klopt.quote:
Ik ook; als ik moet lachen is het toch meestal om hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Van mij ook maar over de rest kan ik niet echt oordelen maar een echte kanjer is hij niet dat zie ik ook wel.
Hoop dat hij nog lang in het BBhuis blijft![]()
succesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Nou de strijkplank staat al klaar![]()
Nu nog de moed zien te vinden om te starten....
Hehe ja, das waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Klopt.
Maar die van mij was niet speciaal grappig ofzo. Die van jullie waren toevallig gewoon goed
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef Timon223 het volgende:
och gut, ze doen de baby kamer niet open....
HEEJ ik weet de weekopdracht.
Bouw de babykamer om tot zwijnenstal![]()
![]()
![]()
Kijk ze is niet de leukste bewoonster maar de rest maakt het haar ook niet makkelijk he...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef J-net het volgende:
en er is niemand die tanja helpt, nu staat ze zelf op die stoel. lekker gevaarlijk
Dat vinden we zielig voor Versabommie, hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef versabommie het volgende:
MAG LIJE DAT ZE EEN HELE ZWARE WEEKOPDRACHT HEBBEN EN NET VOOR DIE GESLAAGD IS GAAT ZEUG BEVALLEN EN GAAN ZE HELPEN EN MISLUKT DE WEEKOPDRACHT EN MOETEN ZE ALLEMAAL OP WATER EN BLOEMBOLLEN!
(Deze capslockverziekende tekst werd u aangeboden door versabommie die vandaag een pestdag heeft op het werk en dan die luie teringflikkers in het BB huis ziet)
ze had geen geweldige nacht....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Dichterbij een glimlach kon ik niet komen
[afbeelding]
BB maakt meer kapot dan dat drank goed kan makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.
joost loopt allang ergens vrij rondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:51 schreef J-net het volgende:
Joost is toch in de DBK daarom mag tanja er toch niet in?
Volgens mij gaat het écht binnen een paar dagen komen.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Dichterbij een glimlach kon ik niet komen
[afbeelding]
en dat zou nu juist verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
joost loopt allang ergens vrij rond
Dat had ik even gemistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:40 schreef Loedertje het volgende:
Het hamsteren is begonnen.
Chantal die gisteren de gehele dag van iedereen rookte en gewoon een pakje shag onder haar kussen heeft verstopt omdat Dido het anders gaat oproken.
dat dacht ik laatst al, zehad een strak truitje aan en het leek net of dr navel al helemaal naar buiten geplopt was... bleek dr piercing te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het écht binnen een paar dagen komen.....
Inderdaad, Joost moet in het huis blijven!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
en dat zou nu juist verboden moeten worden!
mja, als ik dat kind zou zijn, zou ik ook z.s.m. uit dat lichaam willenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik laatst al, zehad een strak truitje aan en het leek net of dr navel al helemaal naar buiten geplopt was... bleek dr piercing te zijn![]()
maar goed als ze tussen de 10de en de 20ste uitgerekend is kan het best... ze zeggen toch vaak dat de eerste te vroeg komt??
Gaat ze dan eindelijk toch niet naar huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
Tanja was volgens mij alweer bezig haar spulletjes te pakken
Heel erg mooi.quote:
Was donderdag niet Tanja's vaste 'ik wil weg' dag?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
nee geloof ik niet, is toch niets gebeurt of wel soms??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:59 schreef BlackSunday het volgende:
Ik denk het niet... Wellicht is ze een beetje angstig en pakt ze voor de zekerheid alvast een ziekenhuiskoffertje??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Gaat ze dan eindelijk toch niet naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |