quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef Pinball het volgende:
Aaaaargh.. Lieske stond haar borsthaar te scheren...
Klopt. Zoals hij met Menno bezig was tijdens het bestuderen van de biografieen... Heerlijk, ik heb dubbel gelegen om z'n gezichtsuitdrukking.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:25 schreef muizemeis het volgende:
Ja hij dóet tenminste iets, is niet de hele tijd bezig met hoe hij over komt en of ie wel of niet voor lul staat... dat interessert hem niets
Daar heb ik niet zo'n last vanquote:en dát maakt een man in mijn ogen erg aantrekkelijk.
uitpakken doe ik liever denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
Wij willen Lieske in de playboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg![]()
Ze is wel de enige van de dames die een lichaam heeft wat de moeite is om mooi in te pakken![]()
niet gemist waar is hij danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die Rob niet mist... en het gevoel heeft dat die al exit is?
Een week of 5 geleden al hoorquote:
Teveel smileysquote:
dis mijn eerste bbquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond de rest van Nederland ook erg grappig ja.
6 jaar geleden![]()
scanman en ik hebben haar al gefeliciteerd hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Kokstra het volgende:
Hey, het is dierendag, vandaag even aardig zijn voor Tanja.
Hij is vrij onzichtbaar. Z'n ge-analiseer en goede adviezen begint veel bewoners de strot uit te hangen. Dat zal 'ie vast gaan aanvoelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Van mij mag het... Stelletje lamstralenquote:
Weet ik... maar wie weet zat ze vannacht weer in het buitenhuisje. Zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een week of 5 geleden al hoor.
Waar is hijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Joost is ook mijn favoriete bewonder. Ik ben het ook wel eens met de rest wat je zegt. Alleen heeft ie geen lekker lichaam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Joost is vanaf het begin al m'n favoriete bewoner.
Hij heeft een heel vriendelijk gezicht, en is zeker niet onknap.
Jij ook, teveel smileysquote:
Niet?? Ow voor mij is heel belangrijk hoe een man in het leven staat en zichzelf beziet zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |