quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:32 schreef Loedertje het volgende:
Ze schrokken zich dood?
Waarom hoor ik Chantal dan nog
Vrienden van Ralluf ???? Hebbediegeentvdan??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:33 schreef Loedertje het volgende:
Ah een voetbal over de schutting met allerlei boodschappen, die ze niet mogen lezen waant ze moeten alles direct laten vallen of direct naar de DBK brengen.
Dus jjj vond OMA ook voor sukkelsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
god wat een sukkels, alsof het nut heeft iets over het hek te gooien
aan het strijken vermoed ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
Ineens rustig hier... Zit iedereen op Google ofzo?
Ik heb vast iets gemnist, wat is OMA??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dus jjj vond OMA ook voor sukkels
Wel een stukje Fok historie wat je hier even afkraakt
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meerquote:
Afgesloten, net als Tanja en (ex) vriendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef CGJung het volgende:
[..]
Vrienden van Ralluf ???? Hebbediegeentvdan??
Ik niet. ik ga de kreukeltrend proberen leven in te blazen.quote:
[middelvingersmilie]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meer
ow leuk!! hadden we nog niet gehad toch vandaag??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef Loedertje het volgende:
En het gaat weer over *bij Ons in Groningen....
Als (ex) vriend zich eerder had laten afsluiten dan................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgesloten, net als Tanja en (ex) vriend
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee daar kun je flugeltje voor inhuren, een echte fokker doet niet zelf meer
Denk dat je wat verkeerds hebt gedaan hoor, ik zie hem helemaal nietquote:
Wat verwacht je nou van iemand die komt uit het land van Ome Loek ze dooie peerd en Graanjenever. Als er iets boeiends was te vertellen over Groningen dan hadden we dat allang al gewetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow leuk!! hadden we nog niet gehad toch vandaag??
![]()
Het is ook de enige smilie die ik nog mis op fok...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Denk dat je wat verkeerds hebt gedaan hoor, ik zie hem helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |