oke we wachte afquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef J-net het volgende:
[..]
vanaf week 38 kan het geboren worden en volgens mij zei de verloskundige iets van 20 ofzo... dus ja dan kan het nu komen gewoon.
toeval bestaat niet dus.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef Loedertje het volgende:
Roel is Dido kwijt en gaat op zoek en komt haar toevallig weer even tegen in de gang
Goede speurhond die Roel
Of is dit stalking?
euh euh euh ...wie gaan we dan crackhoer noemen???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze heeft het idd erg zwaar nu... Die bevalling komt eraan hoor!
Overigens vind ik Tanja best om te pruimen momenteel. Het bashen is wat mij betreft dan ook weer (ff) voorbij...
wrom wrom??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef pu55y_camper het volgende:
Roel gaat heeelemaal uit z'n stekker
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Roel gaat binnenkort met zijn elfde vingertje even voelen in het tweede mondje van Dido of ze al tandjes krijgt
![]()
![]()
damn, dan is Tanja te laat met werpen, wordt het toch een beer die geboren wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef J-net het volgende:
Heb het trouwens ff uitgezocht... een varken heeft een draagtijd van 115 dagen......
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....
Ben je twaalf ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Timon223 het volgende:
![]()
Roel gaat binnenkort met zijn elfde vingertje even voelen in het tweede mondje van Dido of ze al tandjes krijgt
![]()
![]()
Nee hij is een beetje sjago denk ik niks bijzondersquote:
Door postings zoals die van jou is het hier steeds minder leuk om te posten .quote:
Tjah...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef newsman het volgende:
**Tokkie opmerking**
huh? excuses als je het niet kan waarderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Door postings zoals die van jou is het hier steeds minder leuk om te posten .
Ik vond em wel aardig bedachtquote:
LOL en als ze niet oplet andere teefjes bespringenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel gaat helemaal niets anders doen voor Dieds dan stok zoeken en doodliggen heb ik het vermoeden....
Chantal!!! Lijkt me geen twijfel over mogelijk dat Chantal de nieuwe crackhoer is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh euh euh ...wie gaan we dan crackhoer noemen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |