de meeste mensen van 19 zitten toch ook niet echt op Lieske verhalen te wachten vrees ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieske mist mensen van 19. Dat kan ik dan wel weer begrijpen ja. Ze wil duidelijk haar verhaal ook kwijt en mensen van halverwege 20 zitten niet echt meer te wachten op die studieverhalen. Lijkt me ook vrij lastig.
gatverdamme b0ng, nu kan ik m'n monitor weer poetsenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gatverdamme b0ng, nu kan ik m'n monitor weer poetsen![]()
![]()
Tanja geeft al vanaf gisteren aan dat ze buikpijn heeft (+last van haar benen)quote:
daar heeft ze best veel over verteld maar toen hield ze het gewoon droog steeds.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef Loedertje het volgende:
..................Dido gaat bijna huilen omdat er (weer) oud zeer naarboven komt?
(n.a.v het ouders gesprek?)
Ze heeft het idd erg zwaar nu... Die bevalling komt eraan hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja geeft al vanaf gisteren aan dat ze buikpijn heeft (+last van haar benen)
Zat vanmorgen even bij de groep en vertelde dit dan ook maar de rest van de groep was het na 2 minuten alweer zat en ging vervolgens weer over tot de orde van de dag *ik,ik,ik,ik!*
ben ik met je eens, ze is best oke de laatste paar dagen... denk ook dat de bevalling er aan komt, maar hoe it het ook alweer?? zelf denkt ze iets van 10 oktober maar volgens de verloskundige komjt het later??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze heeft het idd erg zwaar nu... Die bevalling komt eraan hoor!
Overigens vind ik Tanja best om te pruimen momenteel. Het bashen is wat mij betreft dan ook weer (ff) voorbij...
Puhleazzzz....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef Timon223 het volgende:
De zeug gaat werpen binnenkort.... let maar op.....
maar wel lekker meerodelen, en op de hoogte gehouden worden![]()
![]()
![]()
chantal is erger, met je eens, maar die zeug heeft voor mij afgedaan door de vorige weekopdracht te saboteren door toch te gaan roken, terwijl ze aangaf het niet roken over te nemen van een andere bewoner......sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Puhleazzzz....![]()
Ze valt hartstikke mee momenteel...
Richt jezelf op iemand anders... Chantal ofzo![]()
Zelf heeft ze n.a.v. de sex uitgerekend dat het de 10e komt... Maar we weten allemaal hoe goed Tanja kan tellen en rekenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ben ik met je eens, ze is best oke de laatste paar dagen... denk ook dat de bevalling er aan komt, maar hoe it het ook alweer?? zelf denkt ze iets van 10 oktober maar volgens de verloskundige komjt het later??
vanaf week 38 kan het geboren worden en volgens mij zei de verloskundige iets van 20 ofzo... dus ja dan kan het nu komen gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ben ik met je eens, ze is best oke de laatste paar dagen... denk ook dat de bevalling er aan komt, maar hoe it het ook alweer?? zelf denkt ze iets van 10 oktober maar volgens de verloskundige komjt het later??
Hoe lang duurt de zwangerschap van een varken eigenlijk????quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zelf heeft ze n.a.v. de sex uitgerekend dat het de 10e komt... Maar we weten allemaal hoe goed Tanja kan tellen en rekenen![]()
De verloskundige houdt het op 24 oktober.
meestal kan je er volgens mij van uit gaan dat ls je zelf een voorgevoel heb dat t uitkomt niet altijd hoor maar vaak welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Geen flauw idee....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de zwangerschap van een varken eigenlijk????![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |