Geen idee! Maar De Stem hoorde ik in de dbk zeggen "hummie komt zelf eraan" Toen kwam Roel binnen en ging zitten en zei De Stem dat Roel nog heel even moest wachten.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:35 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft nergens spijt van, hoor, voelt zich niet schuldig, het was immers de drank, en zo is hij nu eenmaal als hij drank op heeft.
trouwens, drank is veel gevaarlijker dan drugs, met drugs op was hem dit nooit overkomen, echt niet, want zo is hij niet, namelijk, of wacht, nee, met drugs op is hij okay, maar zonder, is hij wel zo, of nee, met drank op is hij zo, met drugs niet, maar zonder drugs en drank is hij..... ja, wat eigenlijk? een lul? ik denk het wel
Of wij zijn allemaal hoogbegaafd, óf de bewoners zijn hersendood.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chantal is doorgaans juist de reden voor een gespannen sfeer.
ze speelt het spel op dit moment wel briljant :-)
apart! Hopen dat het iets leuks is! (voor ons dan he!)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Maar De Stem hoorde ik in de dbk zeggen "hummie komt zelf eraan" Toen kwam Roel binnen en ging zitten en zei De Stem dat Roel nog heel even moest wachten.
Vast zijn excuses aangebodenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:40 schreef Sassefras het volgende:
[..]
apart! Hopen dat het iets leuks is! (voor ons dan he!)
Zei Dido dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
* Ik heb m'n paarden en mijn kakkers, ik kom uit een heel ander wereldje
Roel met zijn krakers en zijn urban chicks die dom met wat drugs te staan springen....
Nathalie is de homoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Rica het volgende:
Nathalie is blij. Want Nathalie hangt een beetje aan Dido. En nu heeft Nathalie Dido weer voor haarzelf.
Nee hoor, ze hield eerst stevig haar mond. Tot Chantal kwam.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:43 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft die Dildo het al over Roel sinds ze wakker is, of niet
De bewoners zijn hersendood, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal hoogbegaafd, óf de bewoners zijn hersendood.
Wat Chantal doet proef je toch in elk gesprek ?
Ik denk dat je in zo'n huis op mekaar gepropt psychologies zo onder invloed bent van de omstandigheden dat je er niet doorheen prikt. Chantal is in dat geval de enige die intelligent genoeg is om het spel wel naar haar hand te zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal weet dat wel los te krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hield eerst stevig haar mond. Tot Chantal kwam.
Vrouwen hé......quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef b0ng het volgende:
dido geeft roel geen aandacht, hij kust dan iemand anders en nu word zij opeens weer pissig daarover?
ja, eindelijk!!!!!!!!!!! ik ben hoogbegaafdquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kluiven? is Linda toch een shemale?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei Dido dat?
Trouwens, mag Dido zich misschien te goed voelen voor een mafkees die met een kwaaie dronk een andere vrouw gaat zitten kluiven?![]()
Nu is Dido ook een halve kerel dus het is wel begrijpelijk dat het een beetje verwarrend is voor ons Nathalie.quote:
leuk, hè, van die Mickey Mouse probleempjes die complete spoed debatten worden , we houden ervanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk dit: ze hebben niets anders te doen, dus Dido en Nath blazen het hele incident op
Geen moeilijke vragen stellen op de vroege morgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk???
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Dido wil dat alcohol van de boodschappenlijst afschrappenDie wil vrienden maken in het huis. Nathalie sputtert wat tegen.
Dat zijn vrouwen-regels, dat soort dingen doe je nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef b0ng het volgende:
dido geeft roel geen aandacht, hij kust dan iemand anders en nu word zij opeens weer pissig daarover?
Jep.. Dido wil 100 mannen aan haar voeten die haar vereren... En dan kan ze zelf kiezen wie ze uiteindelijk in haar bed accepteert en dus die enorme gunst toestaat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen-regels, dat soort dingen doe je niet![]()
Ik weet het niet hoor maar Dido en Roel hebben (hadden) toch niet echt iets met elkaar![]()
Lijkt er wel op dat als je Dido leuk vindt je niets meer met een andere vrouw mag beginnen, je moet wachten totdat Dido te kennen geeft dat je verder mag gaan met je leven![]()
![]()
Toch knap van haarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal weet dat wel los te krijgen.
Die vraagt gewoon even "Hoe gaat het met je?"
Ik dènk hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Om zichzelf te beschermen tegen de slechte dronk van Roel en het effect daarop op haar reputatie?
doen ze om te kijken of er nog wat tussen zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:50 schreef PCaulfield het volgende:
Hoe slaafs, iedere ochtend in Dido's oren kijken.
Wel knap, hoe iemand zich bij mij met één enkele opmerking tot de minst populaire inwoonster kan maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef GraafD het volgende:
dido wil de drank van de boodschappenlijst halen!!!!!....ik zal zeggen nomineren is ze nou helemaal
eh ja, ze komt uit een heel ander milieu.Het is een wonder dat ze zich heeft opgegeven voor zo'n volks programma als BB.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido voelt zich echt te goed voor deze wereld. Echt erg gewoon.
Tussen het plebs. Dat ze nog niet ziek is geworden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, ze komt uit een heel ander milieu.Het is een wonder dat ze zich heeft opgegeven voor zo'n volks programma als BB.
Omdat de griep je naar je hoofd is gestegenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Eerst hoor je Chantal en dan denk je het ergste te hebben gehad... Dan komt Nathalie er ook nog even bij en dan blijkt dat die toch ook heel dicht in de buurt komt. En daar zitten wij allemaal naar te kijken en vooral te luisteren
Waarom doen we dit eigenlijk???
Ze hoeft ook alleen te reageren op "snap je? snap je? snap je wat ik bedoel?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie luistert niet eens volgens mij. Ze zegt gewoon op de gepaste momenten "Ja"
Niet echt. Ik had al hoofdpijn, maar luisteren naar Nathalie en Dido maakt het er ook niet beter op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat de griep je naar je hoofd is gestegen![]()
![]()
(gaat het alweer wat beter)
Zo komt het bij mij wel over jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Dido wil 100 mannen aan haar voeten die haar vereren... En dan kan ze zelf kiezen wie ze uiteindelijk in haar bed accepteert en dus die enorme gunst toestaat.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie luistert niet eens volgens mij. Ze zegt gewoon op de gepaste momenten "Ja"
Wat mij betreft was ze dat al heel lang. Haar gezeik nu toont aan dat mijn twijfels van de laatste dagen geheel onterecht was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:56 schreef Darklight het volgende:
Dido wordt ook met de seconde triester
Dan heb je gisteren zeker niet gezien, toen ze deed alsof ze dronken was. Die stem en die mimiek, opknopen aan een hele hoge boom!quote:
Ze zegt net nog dat ze zelf ook geen heilig boontje is, maar het is geloof ik weer Dido-bash middag. Dus die relativerende opmerkingen vergeten we gewoon: het is een verwaande kuthoer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
Bij het vorige feestje geil dansen tegen Menno en Joost getuigt wel van koninklijke klasse?
HEAR HEAR!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zegt net nog dat ze zelf ook geen heilig boontje is, maar het is geloof ik weer Dido-bash middag. Dus die relativerende opmerkingen vergeten we gewoon: het is een verwaande kuthoer!
We kunnen vragen of Nathalie haar kinderstemmetje voor jou wil opzettenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt. Ik had al hoofdpijn, maar luisteren naar Nathalie en Dido maakt het er ook niet beter op.
Maar goed, ik hoef woensdag pas te werken, dus dan zal het wel over zijn.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
Ze zegt net nog dat ze zelf ook geen heilig boontje is, maar het is geloof ik weer Dido-bash middag. Dus die relativerende opmerkingen vergeten we gewoon: het is een verwaande kuthoer!
en nu we het er toch over hebben...als ze weer 'ns afgezondert van de rest zo'n kinderlijk mongool toneelstukje op wil voeren...kan Hummie er dan niet ff anaal laten nemen door 40 uitgehongerde negers met megalullen zodat ze de volgende keer zichzelf wel bedenkt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Dido is gewoon een elitaire crackhoer
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]crackhoer blijft gereserveerd voor dat zwangere varken uut Grun.
![]()
Idd, sjaggie draaien ondertussen. "Nou, mijn paarden en blablablabla, ik ben belangrijk."quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Peter, je bent inderdaad geweldig, écht, je zegt wat je denkt en voelt dingen zóó goed aan, je hebt style !quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:03 schreef Peter6000 het volgende:
**doet best wel goed mee met zijn medefokkers **
Ik zal niet nog een keer de link neerzetten maar iemand die het zo hoog in haar bolletje heeft kotsen ze snel uit in de buurt waar ze woonde (misschien is ze daarom wel wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
Bij het vorige feestje geil dansen tegen Menno en Joost getuigt wel van koninklijke klasse?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:05 schreef Gert het volgende:crackhoer blijft gereserveerd voor dat zwangere varken uut Grun.
![]()
Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!quote:
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Loedertje het volgende:
*Natalie over Lieske
Ja niet dat ik het wil, maar ik irrirteer mij soms weleens aan haar, maar soms, dan dwalen mijn gedachtes gewoon af als ze praat
( O ja, ze mag Lieske wel, Lieske heeft verder een hart van goud )
Ook stemmen de twee dames niet op Tanja omdat dat * iemand is met een gebruiksaanwijzing maar wel goudeerlijk is*
mmmmmmmmmmmmmm, ironiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Peter, je bent inderdaad geweldig, écht, je zegt wat je denkt en voelt dingen zóó goed aan, je hebt style !
weet je dat ik dat zo waardeer? Die Rob hè, weet je, ik voel dingen....weet je...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Maar we zeggen wel wat we denken. Ik had ook kunnen denken ik zeg maar niets, wat dan vinden ze ons misschien minder aardig. Maar dat doe ik niet. Dat vind ik wel een heldendaad."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!
Ze zijn nog erger dan Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef arneaux het volgende:
Dido en Nathalie steken nu tegen elkaar een verhaal af wat Buitenproptionele-Lieske-Vormen begint aan te nemen zeg..
Niet afdwalen, ik had het over Robquote:
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavondquote:
Gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavond
Ja maar ondertussen wel nomineren, let maar op! Sowieso hebben ze niks met Linda. En misschien nomineert ze haar gewoon vanwege rancune tegen Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hebben al drie keer gezegd dat ze het Linda niet kwalijk nemen omdat Linda nu eenmaal Linda is en dit gewoon te verwachten was .
Heb nu twee streams aanstaan (keuken-Joost/Menno/Lieske/Linda en tuin Natalie/Dido) maar helaas, niemand die het heeft over de missie van Chantal )quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komt.
Buiten het gemis van dikke tieten, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef KRIBBET het volgende:
Die 2 dames hebben echt een hoog cheerleader gehalte zeg![]()
![]()
[/offtopic]quote:Nathalie zegt op willekeurig tijdstip:
Zooo.. zooo ... zooooo...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Loedertje het volgende:
Chantal geeft een compliment aan Lieske * voor de 1e pizza die je gemaakt hebt, uitstekend!!!
Ze spreekt doorgaans altijd op denigrerende toon tegen Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]klinkt alsof ze denkt dat Lieske een minderbedeelde is
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Idd, zag er bizar uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Voor de niet meekijkende mensen.
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Daar kan ze helemaal niets aan doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Die wordt aardig lang vastgehouden in de DBK trouwens... Of loopt hij al weer rond?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Zo gek is die vergelijking niet, ook dat soort mensen kennen totaal geen schaamte mbt hun sexuele gevoelens en proberen hun dingetje overal in te proppen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
Kaarsvetquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost bestudeert de tafel
Moet je ook niet doen, voor zo'n hondje is dat immers ook niet leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denken![]()
Alleen wat dat betreft trouwens.Ik wil niet gaan beledigen.
Iedereen wordt in de DBK gebriefed dat ze het daar niet over mogen hebben, omdat dat donderdag als speciale verrassing in de live-uitzending komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Loedertje het volgende:
Is er nog iemand die Linda gaat vertellen wat ze daadwerkelijk heeft gedaan op dat aanrecht?
Dat bedoelde ik dus jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, voor zo'n hondje is dat immers ook niet leuk.
Je kan veel van Tanja zeggen maar ze is wel eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Kimske het volgende:
mega pluspunt voor Tanja: ze zegt gewoon ook recht in dr gezoicht dat ze dr een teringwijf genoemd heeft... Tanja, je stijgt weer bij me!!!
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doosquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Iedereen wordt in de DBK gebriefed dat ze het daar niet over mogen hebben, omdat dat donderdag als speciale verrassing in de live-uitzending komt.
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doos
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doos
Nu wel ja. Maar ze heeft vaak genoeg de boel lopen omkeren en verdraaien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Je kan veel van Tanja zeggen maar ze is wel eerlijk.
Het was een openbaring.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist heb.
Hey, er was geen haartje te bekennen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist heb.
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze is nu wel heel eerlijk en roddelt tenminste niet achter Linda's rug over haar gedrag.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.
Ze blijft verbazenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
Zo zo, Tanja is heel open naar Linda toe en ze zegt het zelfs heel respectvol![]()
Dus ze kan het wel
Uniek moment, Tanja die hulp vroeg aan een anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan iemand Tanja niet even helpen met haar vingers?? Dat maakt het een stuk makkelijker ipv met 1 hand.
Heb je daar toevallig een screenshotje van ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een screenshotje van ?![]()
En dat moet het beter maken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey, er was geen haartje te bekennen hoor
Ja, hij moest voor straf zijn plasser laten zien, toen begon Hummie heel hard te lachen, en iedereen die achter haar stond, de DBK vulde zich met hoongelach en dat tien minuten lang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is Roeliepoelie alweer vrijgelaten uit de DBK eigenlijk?
Ze denkt dat ze d'r vingerg gekneusd heeft. Die pleister snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft nu alleen haar rechterwijsvinger ingetaped. Wat heeft ze daarmee gedaan dan?
Hm...laat ik het dan anders stellen, *het* zag er honderdmaal beter uit dan die fantastische foto's in FBquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat moet het beter maken?.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef milagro het volgende:
Ja, hij moest voor straf zijn plasser laten zien, toen begon Hummie heel hard te lachen, en iedereen die achter haar stond, de DBK vulde zich met hoongelach en dat tien minuten lang.
8xquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Chantal komt erbij zitten en heeft al minstens 4x ge-gnagnagna'ed
quote:Vogels monogaam? Vergeet het maar. Zodra een Amerikaanse boerenzwaluw verslonst, gaat zijn vrouwelijke partner vreemd. De sul kan dan andermans kroos grootbrengen. Amerikaanse evolutionair biologen schrijven dat deze week in Science.
Slash me spatie ......*gekleurde text ( * Loedertje )quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid beweert dat het gedrag van gisteren niet bij haar hoort
** betwijfelt dit ** (hoe maak je eigenlijk die gekleurde lettertjes in je bericht)
Roep de naam Bart en ze gaat huilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Nou.. ze begint er zelf ook de héle tijd wéér over. Ze zit zichzélf ook een beetje gek te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Het helpt direct.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 stopt weer ff in de hoop dat Fok tijdens zijn afwezigheid sneller wordt *
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
WIE DAN????quote:Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Adem in adem uit en kijk even rustig naar dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
+ Lieske een pets op haar billen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
Soms heb ik gewoon zin om Chantal in d'r gezicht te stompen.![]()
BB is voor Linda: Boze Bartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roep de naam Bart en ze gaat huilen.
Niet lief van me maar het mag eens een harde BB worden![]()
![]()
![]()
flikker op, ik wil scheldenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Adem in adem uit en kijk even rustig naar deze
Duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, ik wil schelden
oh jee, nou gebruik ik het woordje flikker, en nu lijkt het net alsof alle homo's flikker zijn, en dat zijn ze niet!!!
of wel
ja, godverredomme, nou ben ik van mijn gedachtentrein gevallen
Misschien gaan ze nog neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Loedertje het volgende:
Eigenlijk lijken Tanja en Roel soms een beetje opelkaar
*Ik ga niet iets doen wat ik stom vin en ga niet met de groep meedoehoen als ik het er niet mee eens ben*
Tanja heeft het stokje overgedragen aan Roel
word je toch gek van, ze verzint opeens ter plekke een nieuwe reden voor het kinderachtige verontwaardiging en zeikerig gestampvoet van gisteren, hoor, het was iets veel diepers dan dat leuke setje dat ze niet aan mocht, nee, het was een statement ter faveure van Roze Nederland ....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Loedertje het volgende:
Cliché = dat een homofiele man eigenlijk een vrouw willen zijn
Chantal wilde net aangeven wat haar mening was maar ...bedacht zich toen Roel plots naast haat stond en produceerde vervolgens bovenstaande zin.
De Havik zit idd om zich heen te kijken en is bezig te kijken waar iedereen zit...en met wie..quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef milagro het volgende:
Jaa, Linda huilt uit bij Rob.... nu kan Chantal daar weer over zeiken!!!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Bocaj het volgende:
Newsflash: Het bb huis is zojuist in vlammen opgegaan nadat Menno & Joost een vikkie aan het stoken waren op de etenstafel
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maarreh... HOe kan iemand die eeuwig gepasseerd wordt nou uitgewoond zijn?.
Defineer smegmahoer (graag minimaal 100 woorden..)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:14 schreef Kimske het volgende:
chantal is eigenlijk gewoone en smegmahoer..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
Dat drietal weet van niets, begon zich al te verontschuldigen toen ze hun oogje nog dicht hadden, was er niet bij, heeft niets gezien, niets gedaan en waren allemaal heel tevreden toen de muziek stopte, écht, je ziet het helemaal fout flugeltjequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
P'cies.... Feestje liep gewoon een beetje uit de hand. Kwade dronk enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Het duurde wel even voor je het kon verklarenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!
nee, zo snel heb je me niet tuk, meneer!![]()
Ja, maar lieve schat, het IS logisch, begrijp je, ik bedoel, we zitten hier met elkaar, en ja, zo ben je dus in een groep, en op elkaar lip, en dan krijg je dit soort dingen, en ik vind het allemaal leuk, moet ook kunnen, klaar, maar houd wel een beetje rekening met elkaar, want we zitten hier allemaal wel voor het geld, en dat geeft niet, dat kan allemaal, is logisch, maar ik zie dingen, want ik hou van mensen, ik ben een mensenmanmensman..... mensenmens, ja, sorry was het even kwijt, maar ik vind het gewoon allemaal leuk, en nee, wacht even lieve schat , laat me uitpraten, ik voel dat,en dan ben ik gewoon zo, dat ben ik en daar moet je het mee doen, klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Loedertje het volgende:
Rob * we verwachten dan allemaal dat er weer sterren komen, wie denken we wel niet dat we zijn....wees tevreden..maak er wat van...*
Linda* ja zoals jij het nu zegt klinkt het ook allemaal zo logisch...*
Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Ja precies als er in de grote stad een overval is gepleegd kijkt niemand er van op...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.
Wie heeft de drank eigenlijk teruggebracht naar het washok...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog leuker, woensdag allemaal stomdronken en dán mogen ze gaan nomineren
Ja, ze is opmerkelijk vrolijk vandaag. Die leeft gewoon op de ellende van een anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
Correctimundo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
ik was bezig, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor je het kon verklaren.
Maar toch bedankt voor deze uitgebreide, duidelijke en niets aan de verbeelding overlatende uitleg.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
Dat lijkt mij wel heel erg oneerlijk. Lijkt me leuker dat de persoon die homo zou zijn juist niet genomineerd kan wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
en dido wordt straks toch weer aanhankelijk...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef milagro het volgende:
Roel zegt ook overigens nu exact hetzelfde als de vorige keer.
Eerst stoer doen, dan toch spijt tonen, niet direct sjoege krijgen en dan maar weer terug in de stand 'boeiuh, ik doe toch wat ik wil en niet wat wenselijk is'
Daar dacht ik ook al aan, maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef cuall het volgende:
Straks is de tafel helemaal geruineerd, door al die kaarsvet, brand lekker in
Rob. Duh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Menno en Joost hebben de tijd van hun leven met kaarsvet... En wie gaat die zooi weer opruimen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef teun911 het volgende:
De prinses en haar hofdame doen een schoonheidsslaapje in de tuin
Kom anders gewoon even mee naar m'n spreekkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
ik word ze agressief , hè, van teveel Chantal![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Het BBgeheim is dat Menno en Joost een relatie hebben. Als je samen zo veel plezier kan hebben van een kaars en lucifers moet dat wel.
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd haar klep hield. Maar nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is nu ook weer prachtig. Zit ze met Roel en Lieske. En dan lult ze degene die zij het belanrijkste acht weer neer de mond.
Nog even en ze gaan het uit de tafel zagen en het veilen voor het goede doel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze hebben al 1,5 kaars opgemaakt aan hun kunstwerk
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd har klep hield. Maar nee.
De godganse dag, vanaf het moment dat ze d'r nest uit stinkt totdat de tube kukident tevoorschijn komt, staat die grote brede scheur van d'r open, én maar lullen. Dat er nou niemand eens de neiging heeft daar om op die baal aardappels in te slaan totdat er geen geluid meer uit komt.
Over wie heb je het nou Gert?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd har klep hield. Maar nee.
De godganse dag, vanaf het moment dat ze d'r nest uit stinkt totdat de tube kukident tevoorschijn komt, staat die grote brede scheur van d'r open, én maar lullen. Dat er nou niemand eens de neiging heeft daar om op die baal aardappels in te slaan totdat er geen geluid meer uit komt.
Je mag maar 1x raden.quote:
Ik ga dan liever voor het handmatig zonder verdoving verwijderen van haar stembanden tijdens een live-uitzending.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef AnTjUh het volgende:
ok we zijn er over uit
Chantal moet gewoon een schop voor dr kut hebben
liefhebbers???????
Nee dankje ik wil geen schop voor mn kut (ik heb eigenlijk geen kut, maar als ik een kut zou hebben dan zou ik er geen trap op willen hebben)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef AnTjUh het volgende:
ok we zijn er over uit
Chantal moet gewoon een schop voor dr kut hebben
liefhebbers???????
Tanja. Die lult en lultquote:
Doe maar met verdoving. Ik denk dat ik het gekrijs van Chantal echt nog maanden in mijn hoofd hou als ik dat moet aanhorenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef Loedertje het volgende:
Ik ga dan liever voor het handmatig zonder verdoving verwijderen van haar stembanden tijdens een live-uitzending.
Dan trekt nummer 3 alle stemmenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
Wordt nog leuk als die 2 allebei tegelijk genomineerd zijn![]()
Ja wat denk je..quote:
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
fascinerend om te zien hoe de zeug bijna niet meer besproken wordt hier, maar (zo goed als) iedereen die verlopen amsterdamse stoephoer uitkotst...
hmz.. chantal, tanja en rob tegelijk genomineerd..... Ik ben bang dat ik dan toch echt op het been zou gaan stemmen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan trekt nummer 3 alle stemmen.
yeahquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog leuker, woensdag allemaal stomdronken en dán mogen ze gaan nomineren
Jij ziet dingen ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!
En vooral als er dan gewoon he-le-maal niemand belt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
fascinerend om te zien hoe de zeug bijna niet meer besproken wordt hier, maar (zo goed als) iedereen die verlopen amsterdamse stoephoer uitkotst...
Oooooh!! Lieske met 98% van de stemmen! On-ge-lo-felijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan trekt nummer 3 alle stemmen.
Dus het is nog steeds geoorloofd om dat hangbuikzwijn ook te haten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!
Die krijgt een hoofddoekje en een schortje in de komende live-uitzendingquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Loedertje het volgende:
En wie maakt de doucheruimte wéér schoon?
Rob !
Ik was in 1996 in de Dominicaanse Republiek met mijn toenmalige partner, een Antilliaan, niet luisterend naar de naam Shurendy, maar dit terzijde, waar wij dus op een avond terugslenterend naar ons hotel, opeens Gna Gna Gna hoorden achter ons. Het was een slecht verlichte weg, stil en verlaten, en ondanks het flinke postuur van mijn vriend, bleven wij als aan de grond genageld staan, want bang en draaiden ons langzaam om, en daar stond een anderhalve meter hoge hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige dame, die langzaam op ons af kwam, Gna Gna Gna-end , waarop wij het dus op een lopen zetten, mijn vriend overigens voorop, de laffe hond, maar dit terzijde wederom, tot we bij ons hotel aan beland waren en de receptionist ons ontzette van deze hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkut dame, die het dus, zo bleek, zij stoephoer zijnde, voorzien had op mijn vriend, de laffe hond en potentieel klant, dus ja, Chantal kan niet anders dan Dominicaans bloed door de aderen hebben stromen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Is Chantal dominicaans?
het klopt ook nog 's wat ie zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |