Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Ja precies als er in de grote stad een overval is gepleegd kijkt niemand er van op...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.
Wie heeft de drank eigenlijk teruggebracht naar het washok...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog leuker, woensdag allemaal stomdronken en dán mogen ze gaan nomineren
Ja, ze is opmerkelijk vrolijk vandaag. Die leeft gewoon op de ellende van een anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
Correctimundo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
ik was bezig, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor je het kon verklaren.
Maar toch bedankt voor deze uitgebreide, duidelijke en niets aan de verbeelding overlatende uitleg.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
Dat lijkt mij wel heel erg oneerlijk. Lijkt me leuker dat de persoon die homo zou zijn juist niet genomineerd kan wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
en dido wordt straks toch weer aanhankelijk...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef milagro het volgende:
Roel zegt ook overigens nu exact hetzelfde als de vorige keer.
Eerst stoer doen, dan toch spijt tonen, niet direct sjoege krijgen en dan maar weer terug in de stand 'boeiuh, ik doe toch wat ik wil en niet wat wenselijk is'
Daar dacht ik ook al aan, maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef cuall het volgende:
Straks is de tafel helemaal geruineerd, door al die kaarsvet, brand lekker in
Rob. Duh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Menno en Joost hebben de tijd van hun leven met kaarsvet... En wie gaat die zooi weer opruimen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef teun911 het volgende:
De prinses en haar hofdame doen een schoonheidsslaapje in de tuin
Kom anders gewoon even mee naar m'n spreekkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
ik word ze agressief , hè, van teveel Chantal![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Het BBgeheim is dat Menno en Joost een relatie hebben. Als je samen zo veel plezier kan hebben van een kaars en lucifers moet dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |