Roep de naam Bart en ze gaat huilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Nou.. ze begint er zelf ook de héle tijd wéér over. Ze zit zichzélf ook een beetje gek te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Het helpt direct.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 stopt weer ff in de hoop dat Fok tijdens zijn afwezigheid sneller wordt *
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
WIE DAN????quote:Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Adem in adem uit en kijk even rustig naar dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
+ Lieske een pets op haar billen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
Soms heb ik gewoon zin om Chantal in d'r gezicht te stompen.![]()
BB is voor Linda: Boze Bartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roep de naam Bart en ze gaat huilen.
Niet lief van me maar het mag eens een harde BB worden![]()
![]()
![]()
flikker op, ik wil scheldenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Adem in adem uit en kijk even rustig naar deze
Duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, ik wil schelden
oh jee, nou gebruik ik het woordje flikker, en nu lijkt het net alsof alle homo's flikker zijn, en dat zijn ze niet!!!
of wel
ja, godverredomme, nou ben ik van mijn gedachtentrein gevallen
Misschien gaan ze nog neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Loedertje het volgende:
Eigenlijk lijken Tanja en Roel soms een beetje opelkaar
*Ik ga niet iets doen wat ik stom vin en ga niet met de groep meedoehoen als ik het er niet mee eens ben*
Tanja heeft het stokje overgedragen aan Roel
word je toch gek van, ze verzint opeens ter plekke een nieuwe reden voor het kinderachtige verontwaardiging en zeikerig gestampvoet van gisteren, hoor, het was iets veel diepers dan dat leuke setje dat ze niet aan mocht, nee, het was een statement ter faveure van Roze Nederland ....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Loedertje het volgende:
Cliché = dat een homofiele man eigenlijk een vrouw willen zijn
Chantal wilde net aangeven wat haar mening was maar ...bedacht zich toen Roel plots naast haat stond en produceerde vervolgens bovenstaande zin.
De Havik zit idd om zich heen te kijken en is bezig te kijken waar iedereen zit...en met wie..quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef milagro het volgende:
Jaa, Linda huilt uit bij Rob.... nu kan Chantal daar weer over zeiken!!!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Bocaj het volgende:
Newsflash: Het bb huis is zojuist in vlammen opgegaan nadat Menno & Joost een vikkie aan het stoken waren op de etenstafel
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maarreh... HOe kan iemand die eeuwig gepasseerd wordt nou uitgewoond zijn?.
Defineer smegmahoer (graag minimaal 100 woorden..)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:14 schreef Kimske het volgende:
chantal is eigenlijk gewoone en smegmahoer..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
Dat drietal weet van niets, begon zich al te verontschuldigen toen ze hun oogje nog dicht hadden, was er niet bij, heeft niets gezien, niets gedaan en waren allemaal heel tevreden toen de muziek stopte, écht, je ziet het helemaal fout flugeltjequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
P'cies.... Feestje liep gewoon een beetje uit de hand. Kwade dronk enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Het duurde wel even voor je het kon verklarenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!
nee, zo snel heb je me niet tuk, meneer!![]()
Ja, maar lieve schat, het IS logisch, begrijp je, ik bedoel, we zitten hier met elkaar, en ja, zo ben je dus in een groep, en op elkaar lip, en dan krijg je dit soort dingen, en ik vind het allemaal leuk, moet ook kunnen, klaar, maar houd wel een beetje rekening met elkaar, want we zitten hier allemaal wel voor het geld, en dat geeft niet, dat kan allemaal, is logisch, maar ik zie dingen, want ik hou van mensen, ik ben een mensenmanmensman..... mensenmens, ja, sorry was het even kwijt, maar ik vind het gewoon allemaal leuk, en nee, wacht even lieve schat , laat me uitpraten, ik voel dat,en dan ben ik gewoon zo, dat ben ik en daar moet je het mee doen, klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Loedertje het volgende:
Rob * we verwachten dan allemaal dat er weer sterren komen, wie denken we wel niet dat we zijn....wees tevreden..maak er wat van...*
Linda* ja zoals jij het nu zegt klinkt het ook allemaal zo logisch...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |