Roep de naam Bart en ze gaat huilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Nou.. ze begint er zelf ook de héle tijd wéér over. Ze zit zichzélf ook een beetje gek te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Het helpt direct.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 stopt weer ff in de hoop dat Fok tijdens zijn afwezigheid sneller wordt *
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
WIE DAN????quote:Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Adem in adem uit en kijk even rustig naar dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
+ Lieske een pets op haar billen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
Soms heb ik gewoon zin om Chantal in d'r gezicht te stompen.![]()
BB is voor Linda: Boze Bartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roep de naam Bart en ze gaat huilen.
Niet lief van me maar het mag eens een harde BB worden![]()
![]()
![]()
flikker op, ik wil scheldenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Adem in adem uit en kijk even rustig naar deze
Duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, ik wil schelden
oh jee, nou gebruik ik het woordje flikker, en nu lijkt het net alsof alle homo's flikker zijn, en dat zijn ze niet!!!
of wel
ja, godverredomme, nou ben ik van mijn gedachtentrein gevallen
Misschien gaan ze nog neuken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:06 schreef Loedertje het volgende:
Eigenlijk lijken Tanja en Roel soms een beetje opelkaar
*Ik ga niet iets doen wat ik stom vin en ga niet met de groep meedoehoen als ik het er niet mee eens ben*
Tanja heeft het stokje overgedragen aan Roel
word je toch gek van, ze verzint opeens ter plekke een nieuwe reden voor het kinderachtige verontwaardiging en zeikerig gestampvoet van gisteren, hoor, het was iets veel diepers dan dat leuke setje dat ze niet aan mocht, nee, het was een statement ter faveure van Roze Nederland ....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Loedertje het volgende:
Cliché = dat een homofiele man eigenlijk een vrouw willen zijn
Chantal wilde net aangeven wat haar mening was maar ...bedacht zich toen Roel plots naast haat stond en produceerde vervolgens bovenstaande zin.
De Havik zit idd om zich heen te kijken en is bezig te kijken waar iedereen zit...en met wie..quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef milagro het volgende:
Jaa, Linda huilt uit bij Rob.... nu kan Chantal daar weer over zeiken!!!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef Bocaj het volgende:
Newsflash: Het bb huis is zojuist in vlammen opgegaan nadat Menno & Joost een vikkie aan het stoken waren op de etenstafel
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Duidelijk.
Maarreh... HOe kan iemand die eeuwig gepasseerd wordt nou uitgewoond zijn?.
Defineer smegmahoer (graag minimaal 100 woorden..)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:14 schreef Kimske het volgende:
chantal is eigenlijk gewoone en smegmahoer..
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
Dat drietal weet van niets, begon zich al te verontschuldigen toen ze hun oogje nog dicht hadden, was er niet bij, heeft niets gezien, niets gedaan en waren allemaal heel tevreden toen de muziek stopte, écht, je ziet het helemaal fout flugeltjequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef flugeltje het volgende:
Ff iets anders.... Neemt Linda nu de volledige schuld op zich???
Ik meen mezelf namelijk herinneren dat een bepaald drietal behoorlijk wat extra olie op het vuur heeft gemikt... Naar mijn bescheiden mening waren er vijf mensen die hun zender afgooiden. Ik snap dan ook niet waarom Linda de enige zou zijn die zich schuldig moet voelen....
P'cies.... Feestje liep gewoon een beetje uit de hand. Kwade dronk enzoquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Het duurde wel even voor je het kon verklarenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef milagro het volgende:
[..]
al typende stuittte ik daar ook op, die ogenschijnlijke tegenstrijdigheid, maar eeuwig gepasseerd in de liefde, hè, niet in de hoerige banale liefdeloze platte ranzige smegmakorrelige sex!
nee, zo snel heb je me niet tuk, meneer!![]()
Ja, maar lieve schat, het IS logisch, begrijp je, ik bedoel, we zitten hier met elkaar, en ja, zo ben je dus in een groep, en op elkaar lip, en dan krijg je dit soort dingen, en ik vind het allemaal leuk, moet ook kunnen, klaar, maar houd wel een beetje rekening met elkaar, want we zitten hier allemaal wel voor het geld, en dat geeft niet, dat kan allemaal, is logisch, maar ik zie dingen, want ik hou van mensen, ik ben een mensenmanmensman..... mensenmens, ja, sorry was het even kwijt, maar ik vind het gewoon allemaal leuk, en nee, wacht even lieve schat , laat me uitpraten, ik voel dat,en dan ben ik gewoon zo, dat ben ik en daar moet je het mee doen, klaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef Loedertje het volgende:
Rob * we verwachten dan allemaal dat er weer sterren komen, wie denken we wel niet dat we zijn....wees tevreden..maak er wat van...*
Linda* ja zoals jij het nu zegt klinkt het ook allemaal zo logisch...*
Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:18 schreef mazaru het volgende:
Ik snap niet waar ze zich druk om maken, ze doen net of er vannacht een moord is gepleegd.
Wat wordt dat allemaal opgeblazen
Ja precies als er in de grote stad een overval is gepleegd kijkt niemand er van op...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel andere onderwerpen en dit is iets opzienbarends voor de dag.
Wie heeft de drank eigenlijk teruggebracht naar het washok...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog leuker, woensdag allemaal stomdronken en dán mogen ze gaan nomineren
Ja, ze is opmerkelijk vrolijk vandaag. Die leeft gewoon op de ellende van een anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
Correctimundo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Cracka-ass het volgende:
Iedereen heeft een kutdag, behalve Chantal. Die is echt aan het pieken vandaag.
dit wordt extra kracht bij gezet middels gezang en gefluit
ik was bezig, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het duurde wel even voor je het kon verklaren.
Maar toch bedankt voor deze uitgebreide, duidelijke en niets aan de verbeelding overlatende uitleg.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
Dat lijkt mij wel heel erg oneerlijk. Lijkt me leuker dat de persoon die homo zou zijn juist niet genomineerd kan wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:23 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zeggen dat de persoon die ze hebben opgeschreven als de homo, waarschijnlijk de nominatie zal zijn..
kan toch niet he??
en dido wordt straks toch weer aanhankelijk...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:15 schreef milagro het volgende:
Roel zegt ook overigens nu exact hetzelfde als de vorige keer.
Eerst stoer doen, dan toch spijt tonen, niet direct sjoege krijgen en dan maar weer terug in de stand 'boeiuh, ik doe toch wat ik wil en niet wat wenselijk is'
Daar dacht ik ook al aan, maar we zullen zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef cuall het volgende:
Straks is de tafel helemaal geruineerd, door al die kaarsvet, brand lekker in
Rob. Duh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:25 schreef CocaColaLight het volgende:
Menno en Joost hebben de tijd van hun leven met kaarsvet... En wie gaat die zooi weer opruimen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef teun911 het volgende:
De prinses en haar hofdame doen een schoonheidsslaapje in de tuin
Kom anders gewoon even mee naar m'n spreekkamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:24 schreef milagro het volgende:
ik word ze agressief , hè, van teveel Chantal![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Het BBgeheim is dat Menno en Joost een relatie hebben. Als je samen zo veel plezier kan hebben van een kaars en lucifers moet dat wel.
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd haar klep hield. Maar nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is nu ook weer prachtig. Zit ze met Roel en Lieske. En dan lult ze degene die zij het belanrijkste acht weer neer de mond.
Nog even en ze gaan het uit de tafel zagen en het veilen voor het goede doel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ze hebben al 1,5 kaars opgemaakt aan hun kunstwerk
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd har klep hield. Maar nee.
De godganse dag, vanaf het moment dat ze d'r nest uit stinkt totdat de tube kukident tevoorschijn komt, staat die grote brede scheur van d'r open, én maar lullen. Dat er nou niemand eens de neiging heeft daar om op die baal aardappels in te slaan totdat er geen geluid meer uit komt.
Over wie heb je het nou Gert?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dát is nog het ergste. OK, iedereen zegt wel eens wat achterlijks, maar als ze nou af en toe gewoon eens een tijd har klep hield. Maar nee.
De godganse dag, vanaf het moment dat ze d'r nest uit stinkt totdat de tube kukident tevoorschijn komt, staat die grote brede scheur van d'r open, én maar lullen. Dat er nou niemand eens de neiging heeft daar om op die baal aardappels in te slaan totdat er geen geluid meer uit komt.
Je mag maar 1x raden.quote:
Ik ga dan liever voor het handmatig zonder verdoving verwijderen van haar stembanden tijdens een live-uitzending.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef AnTjUh het volgende:
ok we zijn er over uit
Chantal moet gewoon een schop voor dr kut hebben
liefhebbers???????
Nee dankje ik wil geen schop voor mn kut (ik heb eigenlijk geen kut, maar als ik een kut zou hebben dan zou ik er geen trap op willen hebben)quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef AnTjUh het volgende:
ok we zijn er over uit
Chantal moet gewoon een schop voor dr kut hebben
liefhebbers???????
Tanja. Die lult en lultquote:
Doe maar met verdoving. Ik denk dat ik het gekrijs van Chantal echt nog maanden in mijn hoofd hou als ik dat moet aanhorenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:31 schreef Loedertje het volgende:
Ik ga dan liever voor het handmatig zonder verdoving verwijderen van haar stembanden tijdens een live-uitzending.
Dan trekt nummer 3 alle stemmenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
Wordt nog leuk als die 2 allebei tegelijk genomineerd zijn![]()
Ja wat denk je..quote:
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
fascinerend om te zien hoe de zeug bijna niet meer besproken wordt hier, maar (zo goed als) iedereen die verlopen amsterdamse stoephoer uitkotst...
hmz.. chantal, tanja en rob tegelijk genomineerd..... Ik ben bang dat ik dan toch echt op het been zou gaan stemmen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan trekt nummer 3 alle stemmen.
yeahquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Nog leuker, woensdag allemaal stomdronken en dán mogen ze gaan nomineren
Jij ziet dingen ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!
En vooral als er dan gewoon he-le-maal niemand belt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef teamlead het volgende:
fascinerend om te zien hoe de zeug bijna niet meer besproken wordt hier, maar (zo goed als) iedereen die verlopen amsterdamse stoephoer uitkotst...
Oooooh!! Lieske met 98% van de stemmen! On-ge-lo-felijk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan trekt nummer 3 alle stemmen.
Dus het is nog steeds geoorloofd om dat hangbuikzwijn ook te haten?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Tanja zit erachter, dit is een afleidingsmanouvre. Heus!
Die krijgt een hoofddoekje en een schortje in de komende live-uitzendingquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:32 schreef Loedertje het volgende:
En wie maakt de doucheruimte wéér schoon?
Rob !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |