Roep de naam Bart en ze gaat huilen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Nou.. ze begint er zelf ook de héle tijd wéér over. Ze zit zichzélf ook een beetje gek te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef mazaru het volgende:
Ze zitten Linda een schuldcomplex aan te smeren
Het helpt direct.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 stopt weer ff in de hoop dat Fok tijdens zijn afwezigheid sneller wordt *
Wat zeg je dat toch mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
WIE DAN????quote:Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
Adem in adem uit en kijk even rustig naar dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Jezus, Chantal, hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef, houd je BEK!!
+ Lieske een pets op haar billen!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
Soms heb ik gewoon zin om Chantal in d'r gezicht te stompen.![]()
BB is voor Linda: Boze Bartquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roep de naam Bart en ze gaat huilen.
Niet lief van me maar het mag eens een harde BB worden![]()
![]()
![]()
flikker op, ik wil scheldenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Adem in adem uit en kijk even rustig naar deze
Duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:56 schreef milagro het volgende:
Ja, dat gaat ver, ja, maar ja laten we niet doen alsof hier op dit forum nooit ergere dingen gezegd worden, want dat is niet zo, nee, dan kan ik er nog wel een paar opnoemen, die veel erger zijn dan hypocriete Dominicaanse uitgewoonde afgeleefde eeuwig gepasseerde chronische gemiste kans ordinaire stoephoerige greppeldellerige roddelkutterige teringteef
quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef milagro het volgende:
[..]
flikker op, ik wil schelden
oh jee, nou gebruik ik het woordje flikker, en nu lijkt het net alsof alle homo's flikker zijn, en dat zijn ze niet!!!
of wel
ja, godverredomme, nou ben ik van mijn gedachtentrein gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |