Geen idee! Maar De Stem hoorde ik in de dbk zeggen "hummie komt zelf eraan" Toen kwam Roel binnen en ging zitten en zei De Stem dat Roel nog heel even moest wachten.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:35 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft nergens spijt van, hoor, voelt zich niet schuldig, het was immers de drank, en zo is hij nu eenmaal als hij drank op heeft.
trouwens, drank is veel gevaarlijker dan drugs, met drugs op was hem dit nooit overkomen, echt niet, want zo is hij niet, namelijk, of wacht, nee, met drugs op is hij okay, maar zonder, is hij wel zo, of nee, met drank op is hij zo, met drugs niet, maar zonder drugs en drank is hij..... ja, wat eigenlijk? een lul? ik denk het wel
Of wij zijn allemaal hoogbegaafd, óf de bewoners zijn hersendood.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chantal is doorgaans juist de reden voor een gespannen sfeer.
ze speelt het spel op dit moment wel briljant :-)
apart! Hopen dat het iets leuks is! (voor ons dan he!)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Maar De Stem hoorde ik in de dbk zeggen "hummie komt zelf eraan" Toen kwam Roel binnen en ging zitten en zei De Stem dat Roel nog heel even moest wachten.
Vast zijn excuses aangebodenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:40 schreef Sassefras het volgende:
[..]
apart! Hopen dat het iets leuks is! (voor ons dan he!)
Zei Dido dat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:27 schreef Loedertje het volgende:
* Ik heb m'n paarden en mijn kakkers, ik kom uit een heel ander wereldje
Roel met zijn krakers en zijn urban chicks die dom met wat drugs te staan springen....
Nathalie is de homoquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:41 schreef Rica het volgende:
Nathalie is blij. Want Nathalie hangt een beetje aan Dido. En nu heeft Nathalie Dido weer voor haarzelf.
Nee hoor, ze hield eerst stevig haar mond. Tot Chantal kwam.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:43 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij heeft die Dildo het al over Roel sinds ze wakker is, of niet
De bewoners zijn hersendood, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal hoogbegaafd, óf de bewoners zijn hersendood.
Wat Chantal doet proef je toch in elk gesprek ?
Ik denk dat je in zo'n huis op mekaar gepropt psychologies zo onder invloed bent van de omstandigheden dat je er niet doorheen prikt. Chantal is in dat geval de enige die intelligent genoeg is om het spel wel naar haar hand te zetten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of wij zijn allemaal hoogbegaafd, óf de bewoners zijn hersendood.
Wat Chantal doet proef je toch in elk gesprek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |