Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!quote:
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Loedertje het volgende:
*Natalie over Lieske
Ja niet dat ik het wil, maar ik irrirteer mij soms weleens aan haar, maar soms, dan dwalen mijn gedachtes gewoon af als ze praat
( O ja, ze mag Lieske wel, Lieske heeft verder een hart van goud )
Ook stemmen de twee dames niet op Tanja omdat dat * iemand is met een gebruiksaanwijzing maar wel goudeerlijk is*
mmmmmmmmmmmmmm, ironiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Peter, je bent inderdaad geweldig, écht, je zegt wat je denkt en voelt dingen zóó goed aan, je hebt style !
weet je dat ik dat zo waardeer? Die Rob hè, weet je, ik voel dingen....weet je...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Maar we zeggen wel wat we denken. Ik had ook kunnen denken ik zeg maar niets, wat dan vinden ze ons misschien minder aardig. Maar dat doe ik niet. Dat vind ik wel een heldendaad."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!
Ze zijn nog erger dan Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef arneaux het volgende:
Dido en Nathalie steken nu tegen elkaar een verhaal af wat Buitenproptionele-Lieske-Vormen begint aan te nemen zeg..
Niet afdwalen, ik had het over Robquote:
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavondquote:
Gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavond
Ja maar ondertussen wel nomineren, let maar op! Sowieso hebben ze niks met Linda. En misschien nomineert ze haar gewoon vanwege rancune tegen Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hebben al drie keer gezegd dat ze het Linda niet kwalijk nemen omdat Linda nu eenmaal Linda is en dit gewoon te verwachten was .
Heb nu twee streams aanstaan (keuken-Joost/Menno/Lieske/Linda en tuin Natalie/Dido) maar helaas, niemand die het heeft over de missie van Chantal )quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komt.
Buiten het gemis van dikke tieten, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef KRIBBET het volgende:
Die 2 dames hebben echt een hoog cheerleader gehalte zeg![]()
![]()
[/offtopic]quote:Nathalie zegt op willekeurig tijdstip:
Zooo.. zooo ... zooooo...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:18 schreef Loedertje het volgende:
Chantal geeft een compliment aan Lieske * voor de 1e pizza die je gemaakt hebt, uitstekend!!!
Ze spreekt doorgaans altijd op denigrerende toon tegen Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Ripley het volgende:
[..]klinkt alsof ze denkt dat Lieske een minderbedeelde is
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Idd, zag er bizar uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of: Bij wie loop ik nog een kleine kans op een nominatie.
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Loedertje het volgende:
Voor de niet meekijkende mensen.
Chantal zit als een havik om zich heen te kijken vanaf de keukentafel *wie o wie o wie, waar heb ik nu een kans voor een gezellig onderonsje? wie heb ik nog niet bewerkt deze week? waar zitten er nog zwakke plekken?*
Daar kan ze helemaal niets aan doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Die wordt aardig lang vastgehouden in de DBK trouwens... Of loopt hij al weer rond?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
whahahahhahahhahaahhahahhahaha Lieske vergelijkt de hardhandigheid van Roel met dat van mongooltjes
Zo gek is die vergelijking niet, ook dat soort mensen kennen totaal geen schaamte mbt hun sexuele gevoelens en proberen hun dingetje overal in te proppen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ze nog in de tuin lagen was dat ook altijd zo genant. Dan lag Chantal zogenaamd "relaxt" ergens alleen. Ondertussen draaiden nek en ogen álle kanten op, om vooral niets te missen. Zelden zié je mensen hun oren spitsen, bij haar wel.
Kaarsvetquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost bestudeert de tafel
Moet je ook niet doen, voor zo'n hondje is dat immers ook niet leukquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef scanman01 het volgende:
Doet me idd vaak aan mijn hondje denken![]()
Alleen wat dat betreft trouwens.Ik wil niet gaan beledigen.
Iedereen wordt in de DBK gebriefed dat ze het daar niet over mogen hebben, omdat dat donderdag als speciale verrassing in de live-uitzending komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Loedertje het volgende:
Is er nog iemand die Linda gaat vertellen wat ze daadwerkelijk heeft gedaan op dat aanrecht?
Dat bedoelde ik dus jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, voor zo'n hondje is dat immers ook niet leuk.
Je kan veel van Tanja zeggen maar ze is wel eerlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef Kimske het volgende:
mega pluspunt voor Tanja: ze zegt gewoon ook recht in dr gezoicht dat ze dr een teringwijf genoemd heeft... Tanja, je stijgt weer bij me!!!
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doosquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Iedereen wordt in de DBK gebriefed dat ze het daar niet over mogen hebben, omdat dat donderdag als speciale verrassing in de live-uitzending komt.
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist hebquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doos
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het was echt een vreemde gewaarwording , ik heb naast dit scherm een scherm van 21inch waarop opeens die poes van Linda in beeld kwam, 1 grote opgezwollen doos
Nu wel ja. Maar ze heeft vaak genoeg de boel lopen omkeren en verdraaien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Je kan veel van Tanja zeggen maar ze is wel eerlijk.
Het was een openbaring.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist heb.
Hey, er was geen haartje te bekennen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben ergens toch wel blij dat ik dat gemist heb.
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
Ze is nu wel heel eerlijk en roddelt tenminste niet achter Linda's rug over haar gedrag.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus ook Chantal soms op een 21 inch scherm. Ik heb medelijden met je.
Ze blijft verbazenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef cuall het volgende:
Zo zo, Tanja is heel open naar Linda toe en ze zegt het zelfs heel respectvol![]()
Dus ze kan het wel
Uniek moment, Tanja die hulp vroeg aan een anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Kan iemand Tanja niet even helpen met haar vingers?? Dat maakt het een stuk makkelijker ipv met 1 hand.
Heb je daar toevallig een screenshotje van ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een screenshotje van ?![]()
En dat moet het beter maken?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey, er was geen haartje te bekennen hoor
Ja, hij moest voor straf zijn plasser laten zien, toen begon Hummie heel hard te lachen, en iedereen die achter haar stond, de DBK vulde zich met hoongelach en dat tien minuten lang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is Roeliepoelie alweer vrijgelaten uit de DBK eigenlijk?
Ze denkt dat ze d'r vingerg gekneusd heeft. Die pleister snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft nu alleen haar rechterwijsvinger ingetaped. Wat heeft ze daarmee gedaan dan?
Hm...laat ik het dan anders stellen, *het* zag er honderdmaal beter uit dan die fantastische foto's in FBquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dat moet het beter maken?.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef milagro het volgende:
Ja, hij moest voor straf zijn plasser laten zien, toen begon Hummie heel hard te lachen, en iedereen die achter haar stond, de DBK vulde zich met hoongelach en dat tien minuten lang.
8xquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Chantal komt erbij zitten en heeft al minstens 4x ge-gnagnagna'ed
quote:Vogels monogaam? Vergeet het maar. Zodra een Amerikaanse boerenzwaluw verslonst, gaat zijn vrouwelijke partner vreemd. De sul kan dan andermans kroos grootbrengen. Amerikaanse evolutionair biologen schrijven dat deze week in Science.
Slash me spatie ......*gekleurde text ( * Loedertje )quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid beweert dat het gedrag van gisteren niet bij haar hoort
** betwijfelt dit ** (hoe maak je eigenlijk die gekleurde lettertjes in je bericht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |