Wel knap, hoe iemand zich bij mij met één enkele opmerking tot de minst populaire inwoonster kan maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef GraafD het volgende:
dido wil de drank van de boodschappenlijst halen!!!!!....ik zal zeggen nomineren is ze nou helemaal
eh ja, ze komt uit een heel ander milieu.Het is een wonder dat ze zich heeft opgegeven voor zo'n volks programma als BB.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Dido voelt zich echt te goed voor deze wereld. Echt erg gewoon.
Tussen het plebs. Dat ze nog niet ziek is geworden...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh ja, ze komt uit een heel ander milieu.Het is een wonder dat ze zich heeft opgegeven voor zo'n volks programma als BB.
Omdat de griep je naar je hoofd is gestegenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
Eerst hoor je Chantal en dan denk je het ergste te hebben gehad... Dan komt Nathalie er ook nog even bij en dan blijkt dat die toch ook heel dicht in de buurt komt. En daar zitten wij allemaal naar te kijken en vooral te luisteren
Waarom doen we dit eigenlijk???
Ze hoeft ook alleen te reageren op "snap je? snap je? snap je wat ik bedoel?"quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie luistert niet eens volgens mij. Ze zegt gewoon op de gepaste momenten "Ja"
Niet echt. Ik had al hoofdpijn, maar luisteren naar Nathalie en Dido maakt het er ook niet beter op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat de griep je naar je hoofd is gestegen![]()
![]()
(gaat het alweer wat beter)
Zo komt het bij mij wel over jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. Dido wil 100 mannen aan haar voeten die haar vereren... En dan kan ze zelf kiezen wie ze uiteindelijk in haar bed accepteert en dus die enorme gunst toestaat.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie luistert niet eens volgens mij. Ze zegt gewoon op de gepaste momenten "Ja"
Wat mij betreft was ze dat al heel lang. Haar gezeik nu toont aan dat mijn twijfels van de laatste dagen geheel onterecht was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:56 schreef Darklight het volgende:
Dido wordt ook met de seconde triester
Dan heb je gisteren zeker niet gezien, toen ze deed alsof ze dronken was. Die stem en die mimiek, opknopen aan een hele hoge boom!quote:
Ze zegt net nog dat ze zelf ook geen heilig boontje is, maar het is geloof ik weer Dido-bash middag. Dus die relativerende opmerkingen vergeten we gewoon: het is een verwaande kuthoer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
Bij het vorige feestje geil dansen tegen Menno en Joost getuigt wel van koninklijke klasse?
HEAR HEAR!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zegt net nog dat ze zelf ook geen heilig boontje is, maar het is geloof ik weer Dido-bash middag. Dus die relativerende opmerkingen vergeten we gewoon: het is een verwaande kuthoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |