abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31143969
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Neu, ik ken iemand die er een aardig centje aan verdient door ze na te maken.
Echt? Hoe dan? Kopieëren?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31143987
Als een materie van feit, ik bén in Amsterdam, maar ik ben volgens mij misschien wel erg vroeg klaar vandaag.
pi_31144307
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Op de computer heeft 'ie dat achtergrondje als sjabloon nagemaakt, verandert wat tekst en hij print ze gewoon uit. Foto erin, plastic eroverheen en klaar. Al die veiligheidsdingen zitten er niet op, maar dat zien ze toch nooit.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31144347
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Op de computer heeft 'ie dat achtergrondje als sjabloon nagemaakt, verandert wat tekst en hij print ze gewoon uit. Foto erin, plastic eroverheen en klaar.
Jij bent natuurlijk geen verklikker, maar mag ik weten hoe hij heet ik met hem in contact kan komen?
pi_31144364
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef sigme het volgende:
De reiziger moet voor z'n reis betalen. De NS moet kaartjes aanbieden zodat de reizger z'n reis kan betalen. Vanuit de reiziger is het veruit het meest logisch een kaartje te kopen op het moment dat de dienst ook gebruikt wordt, dat is: als 'ie in een rijdende trein zit.

De NS wil graag zeker weten dat alle reizigers een kaartje hebben gekocht. Je weet pas zeker dat een reiziger de bedoelde dienst af neemt op het moment dat 'ie in een rijdende trein zit.

De NS wringt zich nu in allerlei bochten (veiligheid, overlast door zwartrijders, onveiligheid voor conducteurs etc etc) maar het komt erop neer dat ze het probleem van én de kaartjesverkoop én de controle bij de reiziger neerleggen.

Nee, de NS moet in de trein personeel laten rondlopen die kijken of alles goed gaat. Kaartjescontrole is daarvan maar een klein deel.
De NS is blijkbaar van mening dat kaartjes verkopen geen onderdeel uitmaakt van de werkzaamheden van een conducteur. Waar natuurlijk wel iets voor te zeggen is omdat het nogal wat tijd kost. Waardoor je andere reizigers dupeert omdat de trein niet verder kan reizen omdat de conducteur bezig is met kaartjes te verkopen.

Als je hetnieuwe boetebeleid leest zijn ze toch nog best coulant.
pi_31144402
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef RichardQuest het volgende:
Neu, ik ken iemand die er een aardig centje aan verdient door ze na te maken.
Ik wil nog wel een weekend OV
pi_31144597

Dat deed Clinton goed, hogere belastingdruk, hogere economische groei.
pi_31144603
Misschien kunnen jullie elkaar even mailen of op IRC afspreken, want ik weet niet of Fok hier op aangekeken kan worden.
pi_31144618
quote:

[..]

Ach, ik kan nog wel wat dienstverleners bedenken waarbij je vooraf moet betalen. Denk aan mobiele telefonie, een pretpark of een vakantiereis.
'tuurlijk. Deed jij geen bedrijfskundige economie? Dan zul je niet onbekend zijn met het systeem van voorfacturering. De aard van de dienst en van de organisatie maakt deze meer of minder geschikt voor voorfacturering.

Gezien de problemen die de exclusieve voorfacturering door de NS oplevert (zwartrijden) is het misschien niet de juiste dienst en / of organisatie ervoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:24:51 #110
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31144641
quote:

[..]

Soms is zoeken met internetzoekdienst al voldoende, jouw foto erbij, plastic eroverheen en klaar is kees. Geen haan die ernaar kraait, zolang je niet op het politiebureau alles bekend moet maken, that is.
pi_31144705
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De NS is blijkbaar van mening dat kaartjes verkopen geen onderdeel uitmaakt van de werkzaamheden van een conducteur. Waar natuurlijk wel iets voor te zeggen is omdat het nogal wat tijd kost. Waardoor je andere reizigers dupeert omdat de trein niet verder kan reizen omdat de conducteur bezig is met kaartjes te verkopen.
En de klanten zijn blijkbaar van mening dat kaartjesverkopen wel onderdeel uit zou moeten maken van de werkzaamheden van een conducteur. Het gaat ook niet over de (on)mogelijkheid, maar over de klantvriendelijkheid.

En als de conducteur net als vroeger en net als elders, kaartjescontrole & verkoop tijdens het rijden van de trein doet, dan slaat de trein dus niet stil
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:27:20 #112
80268 kLowJow
That's Gay
pi_31144715
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:41 schreef sizzler het volgende:
Hebben jullie weleens meegemaakt dat je ov gescanned werd?
Mijn OV is wel een paar keer gescanned, maar dat was alleen door studentjes met een NS-baantje voor enquettedoeleinden. Kijken hoeveel mensen er met watvoor vervoersbewijs reisden.
pi_31144724
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
Misschien kunnen jullie elkaar even mailen of op IRC afspreken, want ik weet niet of Fok hier op aangekeken kan worden.
Logisch maar ik meen het dan ook niet serieus
pi_31144768
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Mijn OV is wel een paar keer gescanned, maar dat was alleen door studentjes met een NS-baantje voor enquettedoeleinden. Kijken hoeveel mensen er met watvoor vervoersbewijs reisden.
Ja maar dan nog scannen ze alleen de kaartsoort en niet de OV zelf, toch? Althans bij mij niet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31144809
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Dat deed Clinton goed, hogere belastingdruk, hogere economische groei.
niet echt sigaar uit eigen doos
pi_31144810
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Logisch maar ik meen het dan ook niet serieus
Ik wel. Ik wil hem dolgraag aangeven, zijnde een burgerlijk trutje.
pi_31144834
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef sigme het volgende:
En de klanten zijn blijkbaar van mening dat kaartjesverkopen wel onderdeel uit zou moeten maken van de werkzaamheden van een conducteur. Het gaat ook niet over de (on)mogelijkheid, maar over de klantvriendelijkheid.
Ja de klant zou nog het liefste een kaartje kopen aan het loket. Maar tijden veranderen en de NS moet ook bezuinigen.
quote:
En als de conducteur net als vroeger en net als elders, kaartjescontrole & verkoop tijdens het rijden van de trein doet, dan slaat de trein dus niet stil
Ik denk dat het toch wel een nadelig effect heeft op de tijd dat je in de trein zit. Zeker als de tussenliggende stations vlak achter elkaar zijn.
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:32:12 #118
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31144852
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk geen verklikker, maar mag ik weten hoe hij heet ik met hem in contact kan komen?
ik lust er ook wel een
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:32:34 #119
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31144860
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt me of de NS er zoveel mogelijk aan doet om de reizigers de trein uit te krijgen. Ze zouden toch eens wat meer naar andere landen moeten kijken...
omg, is dit linkse naiefheid?

Overigens:
quote:
Andere redenen dan oorzaak NS
Indien u door andere redenen waar NS niets aan kan doen geen kaartje heeft kunnen kopen (te laat op het station aankomen, etc.), bent u in principe de ritprijs én de boete verschuldigd. Bij melding vooraf bij de conducteur zal NS deze omstandigheden eenmaal per jaar coulant afwikkelen en geen boete in rekening brengen.
pi_31144873
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wel. Ik wil hem dolgraag aangeven, zijnde een burgerlijk trutje.
Keurig maar of je nu nog zijn adres krijgt is de vraag
pi_31144889
Nee, dames, daar begin ik niet aan. Ik heb er trouwens zelf ook geen hoor, mietje dat ik ben.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31144920
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

omg, is dit linkse naiefheid?

Overigens:
[..]
In landen als Noorwegen, België en Duitsland is het momenteel een stuk beter geregeld.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31144980
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, dames, daar begin ik niet aan. Ik heb er trouwens zelf ook geen hoor, mietje dat ik ben.
Dat mietjes niet aan dames beginnen lijkt me heel verstandig
pi_31144983
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Keurig maar of je nu nog zijn adres krijgt is de vraag
Ik heb zo m'n methodes.
Well, it's eh one for the money, two for the show....
pi_31144997
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Gevat.
pi_31145006
Als je in België de trein uitstapt val je een meter naar beneden
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:40:00 #127
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31145018
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

In landen als Noorwegen, België en Duitsland is het momenteel een stuk beter geregeld.
Daar stimuleren ze zwartrijden. Wat is er nou zo gek aan een boete als je zwartrijdt? Domme linkse logica.
pi_31145056
pi_31145057
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Daar stimuleren ze zwartrijden. Wat is er nou zo gek aan een boete als je zwartrijdt? Domme linkse logica.
.
pi_31145085
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Als je in België de trein uitstapt val je een meter naar beneden
Mind the gap?
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:42:20 #131
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31145099
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik heb zo m'n methodes.
Well, it's eh one for the money, two for the show....
You ain't nothing but a hound dog, bribing all the time..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31145130
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef sizzler het volgende:
Mind the gap?
Eerder lage perrons of te hoge treinen.
In België is een treinreis net een reis in het verleden. Nee de NS is wat dat betreft toch wat moderner.
pi_31145139
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

You ain't nothing but a hound dog, bribing all the time..
When I said you was high class, well that was just a lie
pi_31145142
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

pi_31145181

Zeer irritant
pi_31145212
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

In België is een treinreis net een reis in het verleden. Nee de NS is wat dat betreft toch wat moderner.

In NL rijden er ook treinen die we van België hebben overgekocht toen de NS een jaar of 2 geleden een ernstig tekort aan materieel had. Bruin/beige stoelen en deuren met aan de binnenkant een of ander vreemd draaimechanisme. Wel leuk. Je kan er treinthema's van maken zo met al die verschillende modellen.
pi_31145228
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zeer irritant
Extreem-rechts met een nichterig dansje.
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:47:10 #138
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31145272
Vaker scheren, meer haargroei?

Wat een schijtantwoorden, niemand weet het echt.

Enige voordeel wat ik van treinen kan noemen is dat ze voorrang hebben op autoverkeer. Maar dat is dan ook echt alles .
pi_31145274
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef sizzler het volgende:

In NL rijden er ook treinen die we van België hebben overgekocht toen de NS een jaar of 2 geleden een ernstig tekort aan materieel had. Bruin/beige stoelen en deuren met aan de binnenkant een of ander vreemd draaimechanisme. Wel leuk. Je kan er treinthema's van maken zo met al die verschillende modellen.
Ja klopt, in dat trein model zat ik weleens toen ik nog in Den Haag op school zat.
Die Duitse treinen zijn dan een stuk beter. Allemaal aparte coupés en dan 6 zitplaatsen per coupe.
pi_31145288
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Wat is er nou zo vreemd aan het kopen van een kaartje voor een treinreis op het moment dat je die treinreis begonnen bent?

Zwartrijden gaat over onwil een kaartje te kopen, kaartverkoop beperken gaat over onwil kaartjes te verkopen. Die treffen elkaar in de vrom van reiziger en conducteur. Wat is er onlogisch aan deze dit te laten oplossen zonder boetes? Rare (rechtse? of linkse dwingelanderij?) logica: boetes om een kaartje te kopen..
pi_31145329
Het blijft een prachtige foto:

pi_31145361
quote:
Lichaamsbeharing over het gehele lichaam bij mannen is het gevolg van de werking van het mannelijk hormoon testosteron. Lichaamsbeharing bij de vrouw concentreert zich voornamelijk in overvloedige groei van het hoofdhaar dankzij het vrouwelijk hormoon oestrogeen. Door het zelfde verschil in hormoonwerking wordt de man gemakkelijker en op jongere leeftijd kaal. Ook vrouwen kunnen kaal worden als na de overgang de werking van het vrouwelijk hormoon vermindert.
Zou vrouwlijke hormomen slikken dan helpen .
pi_31145362
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Extreem-rechts met een nichterig dansje.
Hopelijk werkt het dan ook op de FP
pi_31145417
quote:
Ook de structuur van mensenhaar is verschillend. Zo zijn er structuurverschillen tussen kroeshaar van negers, aziatisch haar van chinezen en japanners en haar van blanke europeanen.
.
pi_31145435
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef pberends het volgende:

[..]

.
Wanneer heeft een neger geen riem nodig?
pi_31145437
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
Zou vrouwlijke hormomen slikken dan helpen .
Tuurlijk kijk maar naar Kelly
pi_31145454
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef pberends het volgende:
Vaker scheren, meer haargroei?

Wat een schijtantwoorden, niemand weet het echt.
Epileren (met pincet of harsen), daarvan neemt haargroei wel wat van af, schijnt. Probeer het eens
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:53:51 #149
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_31145457
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is er nou zo vreemd aan het kopen van een kaartje voor een treinreis op het moment dat je die treinreis begonnen bent?

Zwartrijden gaat over onwil een kaartje te kopen, kaartverkoop beperken gaat over onwil kaartjes te verkopen. Die treffen elkaar in de vrom van reiziger en conducteur. Wat is er onlogisch aan deze dit te laten oplossen zonder boetes? Rare (rechtse? of linkse dwingelanderij?) logica: boetes om een kaartje te kopen..
Hier reageer ik niet op, dit is vager dan 10x du+ke.
pi_31145470
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Het blijft een prachtige foto:

[afbeelding]
Hij hield wel van een verzetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')