Korte haren worden sneller 2 keer zo lang dan lange haren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:22 schreef pberends het volgende:
Lange haren groeien toch minder hard dan korte haren (zie beenharen)?
Ik bedoel:quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
Korte haren worden sneller 2 keer zo lang dan lange haren.
Het zit allemaal tussen de oren.
Dat dacht ik ook, hoe vaker je scheert hoe sneller het groeit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Klopt het, wat ze zeggen van vaker scheren resulteert in meer haargroei?
Volgens mij is dat ook zo..quote:Op maandag 3 oktober 2005 03:01 schreef 0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, hoe vaker je scheert hoe sneller het groeit.
Maar of het waar is weet ik niet.
Waarom niet. Het lichaam is intelligent (en soms ook dom) genoeg.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:00 schreef De_Godlasteraar het volgende:
alsof een haar denkt: "goh, ik ben al 8 milimeter, tijd dat ik even dubbel zo lang ga worden.
En waarom zou dat zo zijn dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:27 schreef pberends het volgende:
Klopt het, wat ze zeggen van vaker scheren resulteert in meer haargroei?
Omdat je beenharen ook niet 10cm wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef kasper het volgende:
[..]
En waarom zou dat zo zijn dan?
Willen al die korte haartjes weer zo snel mogelijk een fris neusje halen of zo?
Dat heeft een hele andere oorzaak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef pberends het volgende:
Omdat je beenharen ook niet 10cm worden
En dus bevestigt dat de theoriequote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat heeft een hele andere oorzaak.
Niet elke lichaamshaar is hetzelfde. Beenharen hebben slechts een actief leven van enkele maanden, daarna stopt de haar met groeien en treedt de rustfase in.
Dan vallen ze uit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:59 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat heeft een hele andere oorzaak.
Niet elke lichaamshaar is hetzelfde. Beenharen hebben slechts een actief leven van enkele maanden, daarna stopt de haar met groeien en treedt de rustfase in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |