k ben benieuwd hoe dat woordje "veilig" moet uitleggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
ze is tenminste veilig thuis gekomen
Yup... wij hebben toen zelf een kaartje gemaakt 'ga verder naar vrij parkeren'quote:
mamquote:
niet met mij, k rol je op en heb je binnen t uur faillietquote:
en de doos monopoly netjes in de kast gezetquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft 'een' vriendin gewoon over de drempel gemikt en heeft de deur dichtgesmeten.
Paxekindquote:
Moewhahaha wacht maar..als ik weer terug ben in NL... neem ik die uitdaging aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet met mij, k rol je op en heb je binnen t uur failliet
nee niet zwangert, gebeurt ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paxekind
Wat stoer van je om een hooliganbar in te stappen
Zijn jullie al zwangert?
Eendje... ik daag je hierbij uit... !!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ben benieuwd hoe dat woordje "veilig" moet uitleggen
Dit?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:50 schreef Paxlie het volgende:
enne, ik geef geen fuck om hooligans, kan wel wat geweld gebruiken lately
Dat was bij mij strategoquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:54 schreef DIGGER het volgende:
Kun je ook monopoly spelen zonder dat het eindigt in neuken dan
Jij werd ook altijd genomen door de maarschalk?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was bij mij stratego
Maar toen was ik 16
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paxekind
Wat stoer van je om een hooliganbar in te stappen
Zijn jullie al zwangert?
Eendje... ik daag je hierbij uit... !!
ja maar tegenwoordig door de verkennerquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij werd ook altijd genomen door de maarschalk?
Toen was het kampvuurtje gedoofd en de padvinder uit z'n functie ontheven?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:59 schreef Bluezz het volgende:
Ok Eend
Nope Digger, door een padvinder die dacht dat ie kon winnen
Het heeft een paar jaar geduurd
de combinatie van dat allesquote:
Akela, wij doen ons best.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:00 schreef rubbereend het volgende:
ja maar tegenwoordig door de verkenner
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Akela, wij doen ons best.
Dop.dop,dop.....ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zoek naar een strak spoorzoekerplaatje, vind ik een leuke van loesje
[afbeelding]
Ja idd, heb er een docu over gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:30 schreef rubbereend het volgende:Loesje is cool, gave workshops hebben ze ook
ja k heb één keer een Loesje Workshop gedaan, dat is ook gave tiembildingquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja idd, heb er een docu over gezien.
Heb jij wel eens meegedaan?
Popotussendoor
Leuk ideequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:35 schreef rubbereend het volgende:
ja k heb één keer een Loesje Workshop gedaan, dat is ook gave tiembilding
als je hard zwaait kan k t zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk idee
Zal ik vrijdag in Zoelen zeker opperen
Waar zal ik es mee zwaaien danquote:
doe maar met een collega zwaaienquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar zal ik es mee zwaaien dan
Ow mijn zussie is 60 vandaag
In '45 geboren zijn is best ok volgens mij
Ik heb al iemand in mijn gedachten meteenquote:
Mijn ZUSSIE wordt 60quote:al 60 en jij bent toch kei jong (tenminste als ik je foto's zie schat ik je op 43)
ojeequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al iemand in mijn gedachten meteen
Hier ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag visitedag hiero.
Veel plezierquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga er vandoor. Lekker cultureel doen vandaag, kunst bekijken.
Veel plezier in Rotterdam he Methodmich!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]Met jou ook?
Regem hierIk zou wel graag wat zonneschijn willen zo tussen half drie en kwart over vier
Prima, thanks for asking. einde middag weer die kant op, mis daardoor wel het Italiaanse voetbal voor een deel maar goed, da's allemala van ondergeschikt belang nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
o, als je nog iets vind over dat onderwerp. wil je et dan aub posten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:23 schreef Suijk het volgende:
Ik volg dat topic ook even Tolk,wil dat ook nog eens doen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef Superheld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik doe het via mijn video recorder en een dvd recorder denk ik, niet via de pc... tenzij jij iets vindt wat duidelijk maakt dat dat veel makkelijker is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
o, als je nog iets vind over dat onderwerp. wil je et dan aub posten?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef Superheld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi nieuws zo op de zondagTo deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Als je al een DVD-recorder hebt is dat idd heel makkelijk. Je kunt het vervolgens ook makkelijk nog met de pc bewerkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe het via mijn video recorder en een dvd recorder denk ik, niet via de pc... tenzij jij iets vindt wat duidelijk maakt dat dat veel makkelijker is.
Ja precies. Nu alleen nog een goede DVD Recorder kopen. Mijn pa heeft iets van 80 VHS banden ofzo, en voordat die allemaal vergaan zijn, wil ik ze ook nog op DVD zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je al een DVD-recorder hebt is dat idd heel makkelijk. Je kunt het vervolgens ook makkelijk nog met de pc bewerken.
Wat is er?? een kater ?? blauwtje ?quote:
zie mijn post, dan weet je genoegquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
o, als je nog iets vind over dat onderwerp. wil je et dan aub posten?
Paracetamolletje en water voor Vom neerzet.quote:
Die kritiek vanuit Amsterdam dat PSV teveel geilt op Ajacieden zal nu dus ook wel verstommenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Mogguh, Suijk. Je hebt je geheim verklapt zag ik gisteren?
Rondje op jouw kosten dan.
Moeizaam wakker worden... ogen zitten nog half dicht, dus een katertjequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat is er?? een kater ?? blauwtje ?
Ach het is mooi weerquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moeizaam wakker worden... ogen zitten nog half dicht, dus een katertje
Juist niet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die kritiek vanuit Amsterdam dat PSV teveel geilt op Ajacieden zal nu dus ook wel verstommen
Ik moet zeggen dat de voetbalmiddag al mooi isquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach het is mooi weerlekker rustig bij komen
en het wordt ook een mooie voetbal middag
Dat hij lang geleden heel even bij PSV heeft gevoetbald.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Welk geheim heeft Suijk verklapt gisteren
Volgens mij welquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
msn down?
Hier ook ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
msn down?
quote:
Hier ook niet, maar ik heb maar 2 users in m'n lijstje staan... weird..quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier niet?
Kanibaal!quote:
Succes ermee!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef DIGGER het volgende:
O, en ik geef vanavond ergens nog wel ff een update, maar ik word met de dag hoopvoller zo.
Goed bezig hoor, ik kan me indenken dat je vrouw zo veel steun aan je heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik ga de kroeg verlaten, 1e helft Napoli - Juve Stabia kijken en dan weer eens naar het ziekenhuis - maar volgens de berichten was alles nog steeds in orde.
waarom afgelast?quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:05 schreef just me het volgende:
goeie morgen HoolSCH
bij ons veel wedstrijden afgelast en JustWedstrijdsecretaris heeft het er maar druk mee!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt dansend en juichend Hools binnengelopen
Lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doe maar een lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr biertje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjes idd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
Lalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doe maar een lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr biertje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mischien heeft scheids dat niet kunnen zien? Misschien had de Jong dat ff kunnen melden. Maar als de scheids het zag en toen nog geel gaf is t een lul. O tis Bossen, da's sowieso een lulquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
Scheidsrechter Bossen geeft Nigel de Jong een gele kaart omdat ie na een goal z'n shirt omhoog trok. Niks bijzonders zou je zeggen, maar de Jong had een T-Shirt aan ter nagedachtenis aan z'n beste vriend die vorige week is verongelukt. Een speler van Telstar. Soms.........
Je zou toch denken dat na vorig jaar de scheidsen een beetje van zoiets hadden geleerd....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
Scheidsrechter Bossen geeft Nigel de Jong een gele kaart omdat ie na een goal z'n shirt omhoog trok. Niks bijzonders zou je zeggen, maar de Jong had een T-Shirt aan ter nagedachtenis aan z'n beste vriend die vorige week is verongelukt. Een speler van Telstar. Soms.........
Zal ik doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Eilanden het volgende:
Dank je Bos!!
Zet die biertjes maar op de rekening van de heer R. Nelisse!
* Againzender zet een kratje neerquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
Eerste keer mocht De Jong het gewoon doen, tweede keer kon Bossen niet anders door wel geel te geven. Dus Bossen heeft het wel begrepen etc, maar regels zijn er ook niet voor niets.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef tong80 het volgende:
Bosveltquote:
heb je nog last van een zonnesteek??quote:
de NOS was wel de enige omroep die een update gaf vanuit Zurich op dat momentquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:12 schreef tong80 het volgende:
Ja en wat zien we bij de NOS ? CL-Voetbal
Benieuwd of Bettini het volhoudt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de NOS was wel de enige omroep die een update gaf vanuit Zurich op dat moment
quote:Opschudding VS over uitspraak Republikein
WASHINGTON - In de Verenigde Staten is opschudding ontstaan over een uitspraak van een conservatieve commentator die heeft gesuggereerd om zwarte baby's te aborteren om de criminaliteit in het land terug te dringen. Een woordvoerder van president Bush noemde de uitlatingen vrijdag "niet gepast".
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
Howard Dean, de voorzitter van de Democratische Partij, noemde de opmerking van Bennett, die Bush adviseerde in de presidentscampagne van 2000, " weerzinwekkend en opruiend". De Democratische senator Frank Lautenberg zei dat de reactie van het Witte Huis veel te zwak is. Lautenberg gaat een resolutie in de Senaat indienen waarin de uitspraak van Bennett in krachtige bewoordingen wordt veroordeeld.
boefjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag. Gezellig hoor dat rotterdam
jawel hoor en dik ookquote:
die Republikeinen daar zijn sowieso engquote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
boefjesin de rust beetje schelden tegen 2 gastjes bij het hek.
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Wat een Sjonnies. Hij stond steeds naar mij te wijzen van 'vuile rat wacht maar!'![]()
Dan moet je mij ook gezien hebben zonder dat je het weet, ik stond bij het hek.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Wat een Sjonnies. Hij stond steeds naar mij te wijzen van 'vuile rat wacht maar!'![]()
Dan moet je mij ook gezien hebben zonder dat je het weet, ik stond bij het hek.
Maar de punten zijn binnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:33 schreef Noca het volgende:
Zou kunnen Vaduz, WillemII was idd dramatisch slecht, wij gingen slecht met de kansen om maar waren echt veel beter. Maar dat zie je vanavond wel
Talpa maakt t mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar de punten zijn binnen, ik zie vanavond idd wel wat Talpa ervan gemaakt heeft.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
Bruin en BronSCHtig
Ja bekenden van me zaten daar ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef superjoden het volgende:
[..]stond jij bij het hek... heb je niet gezien/herkend
zat in het vak naast het uitvak achter het doel. had een THFC jack aan, kwam tegelijkertijd binnen toen jullie aankwamen met de bus. Dacht dat ik de enige Ajacied zou zijn in dat vak maar het was wel gezellig
k kan t niet laten erop te reagerenquote:
mannetje of 5 naast die glazen wandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja bekenden van me zaten daar ook
Ik zou zweren dat ik ook een foto van die Sjonnies had
Ja, dat waren wijquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
mannetje of 5 naast die glazen wando dat waren bekenden van je
dacht ff dat jullie die gasten waren die dat met dat spandoek Kaos stonden
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee Cart_man! Was jij dat soms die zo boos liep te schelden naar mij?
![]()
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.
quote:
Had gekund, als ik mijn telefoon wat eerder aan had gezet....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Net gezellig gegeten met de familie.. zit goed vol nu...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie
Konéquote:
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niksquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef dndiek het volgende:
Ik wil ook wel uitbuiken voor de televisie, maar ik moet eerst nog gaan eten en de kans is groot dat dat dan net tijdens 'De Wedstrijden' is...
idd k denk niet dat ze openen met PSVquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niks
maar ik ben ook nog steeds niet aan het eten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd k denk niet dat ze openen met PSV
afgelopen en 3 puntenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef Superheld het volgende:
PSV heeft t nog aardig moeilijk op t moment.
Bier, Koné zal wel betalenquote:
Is ie nou spits of middenvelder?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart maakt weer de waarschijnlijk winnende treffer voor HSV
Succesquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Ik ga poepen
Niet te hard stinken svp ik wou zo nog een potje gaan rukken op het toilet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Ik ga poepen
Wat was er met Reuser dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:24 schreef Noca het volgende:
Hmm toch raar dat ze die gore overtreding van Hadouir niet laten zien...vreemd zeg. Is me trouwens wel vaker opgevallen.
Aan de andere kant is Luirink weer écht terug. Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Ik zie wel wat in een Jordi Hoogstraate/ Arjen Robben constuctrie: een of twee jaartjes laten rijpen daar in het noorden en dan naar PSVquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef Noca het volgende:
Ook een vieze overtreding op Buys. Daarna lekker jennen en nog ff op zn vingers gaan staan.
En reuser is sowieso een lul
Luirinkquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aan de andere kant is Luirink weer écht terug. Daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven. Ik zie wel wat in een Jordi Hoogstraate/ Arjen Robben constuctrie: een of twee jaartjes laten rijpen daar in het noorden en dan naar PSV![]()
Talpa probeert ook van alles het positieve te laten zien. Overtredingen en dergelijke horen niet thuis op de televisie...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Ze hebben die overtreding op Buys niet eens laten zien. De schat was compleet out en is zonder zijn eigen medeweten van het veld gedragen (hij is nu weer bij en blij trouwens). Ze hebben de misselijke acties van Reuser en Hadouir gewoon niet laten zien. Beetje jammer.
Ik miste de gele kaart voor de Jong trouwens ook in de samenvatting.
Maar goed. Ff jullie mening. Zag het er zo van 'dramatisch niveau' uit?
Blijkbaarquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Talpa probeert ook van alles het positieve te laten zien. Overtredingen en dergelijke horen niet thuis op de televisie...
Ik vind er geen reet aan. Dat hele BB-forum gelijk anti-Roel omdat ie er niks aan vind. Nou, ik snap um wel.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:10 schreef SCH het volgende:
Luirink is leuk
Inderdaad.quote:Talpa is echt kut, ze laten veel belangrijke dingen gewoon niet zien.
* clauwheee altijd een helpende hand wil biedenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Help me dan ff.
Meld hier wat Talpa tijdens 'De Wedstrijden' niet laat zien.
Homo!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:18 schreef SCH het volgende:
Behalve dat ik maar niet begrijp wat je bij die Ken van je doet
Dat was niet zo slim van me..quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb jouw mobiele nummer ook hoor
Ik heb het net doorgelezen. Wat een suf feestquote:
Ja niks aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb het net doorgelezen. Wat een suf feest
Ze moeten zuipen, lam worden en Dido en Roel alleen laten in die jacuzzi.
Ik zou graag een opblaaspop van hem willenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef clauwheee het volgende:
SCHat stiekum vind je Ken ook wel leuk![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef DIGGER het volgende:
En welkom terug SCH.
ik wel... morgen ben ik vrij .. maar dat wil je vast niet horenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef DeTolk het volgende:
ik denk dat ik niet laat in m'n nest lig vandaag.
Ik moet ook werken morgen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef DeTolk het volgende:
ik denk dat ik niet laat in m'n nest lig vandaag.
Zal ik doen, zie haar alleen pas dinsdag weerquote:
Ja, mocht wel weer na 2 gelijke spelen op rij. Nog niet verloren in de competitie, maar wel 2 punten acher de nr. 1 San Giovanese, een klein klote ploegje uit Toscane (Die trokken vandaag 2.000 fans, Napoli 55.000)quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
goed nieuws digger![]()
en napoli ook nog gewonnen ook
nou dan loop jij tot dinsdag met die plakzoen van SCH op je bekquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zal ik doen, zie haar alleen pas dinsdag weer
jij werken, het zal niet waar zijn zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ook werken morgen.
Op een maandag
Vind ie alleen maar geil joh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
nou dan loop jij tot dinsdag met die plakzoen van SCH op je bek
Helemaal niet, het zag er goed uit aan Groningen kant.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Maar goed. Ff jullie mening. Zag het er zo van 'dramatisch niveau' uit?
Heef hij een goeie dag en jij moet nog even wachten tot dinsdag! Maar, wel hartstikke fijn dat het redelijk goed met EW en dequote:
Nope, < 32 weken is automatisch academisch, Utrecht had geen plek dus Sophia in R'dam sinds afgelopen zondagavond ivm gescheurd vruchtvlies op de afdeling Neonatologie intensive care.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
Ligt ze in Gorinchem Digger, ik heb het verloop van dit al even gemist.
Da's cool, hopen dat alles zich goed ontwikkeld.quote:Een vriend van mij laat net weten dat ze na veelvuldige pogingen (IVF, ixie) nu toch zwanger lijken te zijn
Je hebt het over 1 wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Dag popo.
We hebben gewonnen en ze hebben verloren.
De rest is ook van ondergeschikt belang en boeit weinig. Vooral in Amerika.quote:
Dank, dat wilde ik even horen. Ik dacht al dat ik er geen verstand meer van hadquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal niet, het zag er goed uit aan Groningen kant.![]()
Daar verstaan ze wat anders onder 'football', gekke lui.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
De rest is ook van ondergeschikt belang en boeit weinig. Vooral in Amerika.
Koné 3 erbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef popolon het volgende:
Ja zie het, niet gek.
Wel leuk, Shota al op 10 goals.
Wie is Konequote:
Een blonde negertquote:
Ik heb geen idee wat het was, maar ik vond het er niet echt uitzienquote:
Volgens mij kan je ook beter niet in Gorinchem liggen, slechte verhalen hoor je over het Beatrixquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope, < 32 weken is automatisch academisch, Utrecht had geen plek dus Sophia in R'dam sinds afgelopen zondagavond ivm gescheurd vruchtvlies op de afdeling Neonatologie intensive care.
Als ze de kleine (meid) nu nog 3 weken weet vast te houden, zou ze wel naar Gorinchem terug kunnen, dat zou een hoop schelen, ben in 1 week 10 keer op en neer geweest, wat eigenlijk een 2e full-time baan is qua uren.
[..]
Da's cool, hopen dat alles zich goed ontwikkeld.
En dat terwijl het 1 van de betere is in alle onderzoeken hoor. (En ik heb er ook geen klachten over - alleen het parkeren is kut maar dan mik ik de auto gewoon bij Piazza of die bouwput).quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook beter niet in Gorinchem liggen, slechte verhalen hoor je over het Beatrix
Heerlijk, die gast die krom ligt van het lachen, is die ene vent met z'n hoge stemmetje net klaar en denk je het gehad te hebben, heeft de volgende weer zo'n vage lage stemquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef just me het volgende:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
![]()
Tranen over de wangen hier bij Bluezz en mij van het lachen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
Ik heb zooooooon buikpijn van het lachenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef just me het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |