Talpa maakt t mooiquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar de punten zijn binnen, ik zie vanavond idd wel wat Talpa ervan gemaakt heeft.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:28 schreef SCH het volgende:
Bruin en BronSCHtig
Ja bekenden van me zaten daar ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef superjoden het volgende:
[..]stond jij bij het hek... heb je niet gezien/herkend
zat in het vak naast het uitvak achter het doel. had een THFC jack aan, kwam tegelijkertijd binnen toen jullie aankwamen met de bus. Dacht dat ik de enige Ajacied zou zijn in dat vak maar het was wel gezellig
k kan t niet laten erop te reagerenquote:
mannetje of 5 naast die glazen wandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja bekenden van me zaten daar ook
Ik zou zweren dat ik ook een foto van die Sjonnies had
Ja, dat waren wijquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
mannetje of 5 naast die glazen wando dat waren bekenden van je
dacht ff dat jullie die gasten waren die dat met dat spandoek Kaos stonden
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee Cart_man! Was jij dat soms die zo boos liep te schelden naar mij?
![]()
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.
quote:
Had gekund, als ik mijn telefoon wat eerder aan had gezet....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Net gezellig gegeten met de familie.. zit goed vol nu...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie
Konéquote:
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niksquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef dndiek het volgende:
Ik wil ook wel uitbuiken voor de televisie, maar ik moet eerst nog gaan eten en de kans is groot dat dat dan net tijdens 'De Wedstrijden' is...
idd k denk niet dat ze openen met PSVquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niks
maar ik ben ook nog steeds niet aan het eten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd k denk niet dat ze openen met PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |