Bosveltquote:
heb je nog last van een zonnesteek??quote:
de NOS was wel de enige omroep die een update gaf vanuit Zurich op dat momentquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:12 schreef tong80 het volgende:
Ja en wat zien we bij de NOS ? CL-Voetbal
Benieuwd of Bettini het volhoudt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de NOS was wel de enige omroep die een update gaf vanuit Zurich op dat moment
quote:Opschudding VS over uitspraak Republikein
WASHINGTON - In de Verenigde Staten is opschudding ontstaan over een uitspraak van een conservatieve commentator die heeft gesuggereerd om zwarte baby's te aborteren om de criminaliteit in het land terug te dringen. Een woordvoerder van president Bush noemde de uitlatingen vrijdag "niet gepast".
William Bennett, een voormalig Republikeins minister van Onderwijs, zei donderdag in zijn radioshow 'Morning in America': "Als je de criminaliteit wil terugdringen zou je iedere zwarte baby in dit land kunnen laten aborteren. Dat zou moreel laakbaar zijn, maar de criminaliteitscijfers dalen."
Howard Dean, de voorzitter van de Democratische Partij, noemde de opmerking van Bennett, die Bush adviseerde in de presidentscampagne van 2000, " weerzinwekkend en opruiend". De Democratische senator Frank Lautenberg zei dat de reactie van het Witte Huis veel te zwak is. Lautenberg gaat een resolutie in de Senaat indienen waarin de uitspraak van Bennett in krachtige bewoordingen wordt veroordeeld.
boefjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:07 schreef Bananenman het volgende:
Een goedemiddag. Gezellig hoor dat rotterdam
jawel hoor en dik ookquote:
die Republikeinen daar zijn sowieso engquote:
Hoe weet jij datquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
boefjesin de rust beetje schelden tegen 2 gastjes bij het hek.
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Wat een Sjonnies. Hij stond steeds naar mij te wijzen van 'vuile rat wacht maar!'![]()
Dan moet je mij ook gezien hebben zonder dat je het weet, ik stond bij het hek.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Wat een Sjonnies. Hij stond steeds naar mij te wijzen van 'vuile rat wacht maar!'![]()
Dan moet je mij ook gezien hebben zonder dat je het weet, ik stond bij het hek.
Maar de punten zijn binnenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:33 schreef Noca het volgende:
Zou kunnen Vaduz, WillemII was idd dramatisch slecht, wij gingen slecht met de kansen om maar waren echt veel beter. Maar dat zie je vanavond wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |