Nope, < 32 weken is automatisch academisch, Utrecht had geen plek dus Sophia in R'dam sinds afgelopen zondagavond ivm gescheurd vruchtvlies op de afdeling Neonatologie intensive care.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:20 schreef SCH het volgende:
Ligt ze in Gorinchem Digger, ik heb het verloop van dit al even gemist.
Da's cool, hopen dat alles zich goed ontwikkeld.quote:Een vriend van mij laat net weten dat ze na veelvuldige pogingen (IVF, ixie) nu toch zwanger lijken te zijn
Je hebt het over 1 wedstrijdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:25 schreef Suijk het volgende:
Dag popo.
We hebben gewonnen en ze hebben verloren.
De rest is ook van ondergeschikt belang en boeit weinig. Vooral in Amerika.quote:
Dank, dat wilde ik even horen. Ik dacht al dat ik er geen verstand meer van hadquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal niet, het zag er goed uit aan Groningen kant.![]()
Daar verstaan ze wat anders onder 'football', gekke lui.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
De rest is ook van ondergeschikt belang en boeit weinig. Vooral in Amerika.
Koné 3 erbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef popolon het volgende:
Ja zie het, niet gek.
Wel leuk, Shota al op 10 goals.
Wie is Konequote:
Een blonde negertquote:
Ik heb geen idee wat het was, maar ik vond het er niet echt uitzienquote:
Volgens mij kan je ook beter niet in Gorinchem liggen, slechte verhalen hoor je over het Beatrixquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nope, < 32 weken is automatisch academisch, Utrecht had geen plek dus Sophia in R'dam sinds afgelopen zondagavond ivm gescheurd vruchtvlies op de afdeling Neonatologie intensive care.
Als ze de kleine (meid) nu nog 3 weken weet vast te houden, zou ze wel naar Gorinchem terug kunnen, dat zou een hoop schelen, ben in 1 week 10 keer op en neer geweest, wat eigenlijk een 2e full-time baan is qua uren.
[..]
Da's cool, hopen dat alles zich goed ontwikkeld.
En dat terwijl het 1 van de betere is in alle onderzoeken hoor. (En ik heb er ook geen klachten over - alleen het parkeren is kut maar dan mik ik de auto gewoon bij Piazza of die bouwput).quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook beter niet in Gorinchem liggen, slechte verhalen hoor je over het Beatrix
Heerlijk, die gast die krom ligt van het lachen, is die ene vent met z'n hoge stemmetje net klaar en denk je het gehad te hebben, heeft de volgende weer zo'n vage lage stemquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef just me het volgende:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |