mannetje of 5 naast die glazen wandquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja bekenden van me zaten daar ook
Ik zou zweren dat ik ook een foto van die Sjonnies had
Ja, dat waren wijquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef superjoden het volgende:
[..]
mannetje of 5 naast die glazen wando dat waren bekenden van je
dacht ff dat jullie die gasten waren die dat met dat spandoek Kaos stonden
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hee Cart_man! Was jij dat soms die zo boos liep te schelden naar mij?
![]()
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee man, ga toch niet naar Sparta - ajax.
quote:
Had gekund, als ik mijn telefoon wat eerder aan had gezet....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ook niet naar Utrecht - Feyenoord anders....
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:04 schreef appelsientje het volgende:
Net gezellig gegeten met de familie.. zit goed vol nu...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie en Koné z'n best zien doen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:05 schreef Spideyman het volgende:
Straks dan maar ff lekker uitbuiken voor de televisie
Konéquote:
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niksquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:09 schreef dndiek het volgende:
Ik wil ook wel uitbuiken voor de televisie, maar ik moet eerst nog gaan eten en de kans is groot dat dat dan net tijdens 'De Wedstrijden' is...
idd k denk niet dat ze openen met PSVquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach... ze beginnen toch eerst met de 'mindere' wedstrijden.. dus je mist niks
maar ik ben ook nog steeds niet aan het eten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd k denk niet dat ze openen met PSV
afgelopen en 3 puntenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:19 schreef Superheld het volgende:
PSV heeft t nog aardig moeilijk op t moment.
Bier, Koné zal wel betalenquote:
Is ie nou spits of middenvelder?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Van der Vaart maakt weer de waarschijnlijk winnende treffer voor HSV
Succesquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Ik ga poepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |