Jij vindt het geloofwaardige journalistiek wat we te zien krijgen ?quote:
Klopt maar dit soort gele kaarten wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Studio Sport werd ook niet elke gele kaart in beeld gebracht.
Wat bij groningen gebeurde was echt wel het in beeld brengen waard. Zal eens kijken of het morgen op TV noord te zien is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Studio Sport werd ook niet elke gele kaart in beeld gebracht.
We krijgen nooit gele kaarten te zien bij Talpa.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Valt wel mee. Als een gele kaart bij Studio Sport in beeld werd gebracht dan was dat vrijwel altijd omdat er later in de wedstrijd nog een tweede gele kaart zou volgen voor de betreffende speler.
Onjuist natuurlijk. Studio Sport liet belangrijke momenten wel degelijk zien en het gaat niet alleen om gele kaarten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Studio Sport waren er ook nauwelijks gele kaarten te zien, alleen als er nog een 2e volgde later in de wedstrijd. Persoonlijk vind ik gele kaarten de moeite van het laten zien waard, maar het is niet zo dat we eerst wel elke kaart in beeld kregen.
Dat is feitelijk onjuist. Studio Sport liet 98 procent van de gele kaarten zien, als het niet 100 was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eerst kregen we ook nauwelijks gele kaarten te zien of overtredingen. Ik wil het best zien, maar kennelijk boeit het het gros van de kijkers niet zo, anders hadden de programmamakers het er echt wel ingestopt.
Dat is feitelijk onjuist. Je kunt het ook totaal niet hard maken. Studio Sport liet echt niet veel gele kaarten zien. Zeker geen 98% en al helemaal geen 100%. Droom verder, SCH.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Studio Sport liet 98 procent van de gele kaarten zien, als het niet 100 was.
Haha, nu kan ik het ineens niet waarmaken terwijl jij een stellige bewering doet. Studio Sport liet alle relevante feiten zien en gele kaarten zijn relevant. Ik kan me niet herinneren ooit een gele kaart van Heerenveen niet gezien te hebben bij SS.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Je kunt het ook totaal niet hard maken. Studio Sport liet echt niet veel gele kaarten zien. Zeker geen 98% en al helemaal geen 100%. Droom verder, SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |