hey, it serves the purposequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:10 schreef es70 het volgende:
Nee, ik zou daar geen tampons voor gebruiken, 't is geen emmer vol ofzo...
Wat is daar nou zo erg aanquote:
Nou nou, ondankbaar endje mensquote:
quote:
Mja, daar moet je eens voor in SEX kijken.quote:
gewoon doorgaan na t spuitenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, daar moet je eens voor in SEX kijken.
Maar na enige oefening kun je als man úúren doorgaan zonder te spuiten, schijnt![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe train je een spier? Aanspannen ontspannen en zo constant herhalen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon doorgaan na t spuiten
veel handiger dan inhouden
Hmmm... na 6 keer spuiten begint het behoorlijk blauw te worden anders hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon doorgaan na t spuiten
veel handiger dan inhouden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, als jijj maar een beetje in de buurt bent, hoef ik helemaal niet naar SEX
elke keer worden de intervallen langer hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm... na 6 keer spuiten begint het behoorlijk blauw te worden anders hoor
Of moet ik nu naar de dokter?
Daar zorg ik wel voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen ff er voor zorgen dat de boel niet verslapt
ja en die uit je vibrator kun je niet missen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef leonieke het volgende:
Maar ik ga even uit de buurt moeten zijn want de elektriciteit moet uit en de batterij van mijn laptop is kapot![]()
Oh okee, JIJ moet naar de dokterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
elke keer worden de intervallen langer hoor
na 6 keer is de dag wel voorbij
na 6 keer is de dag nog niet zomaar om hoorquote:
evens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag, evens tvp
Hee pindaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemiddag, evens tvp
wel als je t zonder pauze doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na 6 keer is de dag nog niet zomaar om hoor
het niet laten verslappen is vooral een mannenaangelegenheid imho.quote:
Nee okee, ik dacht even dat ik je verkeerd begreepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wel als je t zonder pauze doet.
als je ff een kwartiertje afstapt telkens, dan haal je idd de 15 wel.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee okee, ik dacht even dat ik je verkeerd begreep
preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het niet laten verslappen is vooral een mannenaangelegenheid imho.
vooral als hij binnen blijft
kost wel moeite om jou naar een topic te lokkenquote:
Jullie weten wel hoe het moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kost wel moeite om jou naar een topic te lokken
Ja, enquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Als je man aan je doos hangt smaakt dat ook niet naar slagroom hoor.
hangen lijkt me niet fijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en. Hij hoeft niet aan mijn doos te hangen als hij dat niet okay vindt.
Er zijn wel meer dingen die me niet fijn lijkenquote:
voor beide partijenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan volgens mij best pijnlijk zijn
mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef B_BOY het volgende:
tis hier ook best druk he. maarja das alleen maar gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ziet er prima uit, maar ik weet dan ook niet hoe het er normaal uit zou moeten zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
wie krijgt er ook geen goede pagina te zien?
http://www.tweakers.net/nieuws/39190
Bij mij is ie normaal. Wat moet er mankeren dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
nu weer wel, net was de layout weggevallen of zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, maar ik weet dan ook niet hoe het er normaal uit zou moeten zien.
nergens last van hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okayquote:
met de nadruk op misschienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okay.
scheuren je lippen zo van uit, denk ik danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je 'ding' is... Als je kickt op hangen is het misschien best okay.
Er schijnen mensen te zijn die pijn fijn vindenquote:
vast wel.. maar ikke niet in ieder geval, voor zover ik nu weet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die pijn fijn vinden.
wat? afscheurende lippen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik vind dit onsmakelijk.
Hoef je niet meer naar de piercingshop om er een ijzerwinkel in/aan te kunnen hangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheuren je lippen zo van uit, denk ik dan
verstevigen met staaldraadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheuren je lippen zo van uit, denk ik dan
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoef je niet meer naar de piercingshop om er een ijzerwinkel in/aan te kunnen hangen.
Elk nadeel hep se voordeel...
yes yes...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een gevoelig zieltje in ons midden
.
die moet nog hardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Een gevoelig zieltje in ons midden
.
zou je dat direct zien dan? of zou ze het opbiechten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt
totdat je dochter op een dag zo thuiskomt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:34 schreef B_BOY het volgende:
oeh..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij raakt opgewonden van hoge coltruien en allesnivellerende skipakken?
mais non.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij raakt opgewonden van hoge coltruien en allesnivellerende skipakken?
Ik ook niet....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vast wel.. maar ikke niet in ieder geval, voor zover ik nu weet.
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?quote:
Zolang ik er niet naar hoef te kijken gaat ze haar gang maar, maar aangezien ze er al heel lang over gedaan heeft om gaatjes in haar oren te willen denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt
totdat je dochter op een dag zo thuiskomt
Patatje speciaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?
Vind je ook iets WEL smakelijk?
alles is smakelijker dan je moeder...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar lekkere natte glibberige hitsige gloeiend hete botergeile schaamkleppenpraat vind je onsmakelijk?
Pien heeft wat moeite met het geheimhouden van dingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zou je dat direct zien dan? of zou ze het opbiechten?
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ik er niet naar hoef te kijken gaat ze haar gang maar, maar aangezien ze er al heel lang over gedaan heeft om gaatjes in haar oren te willen denk ik dat het niet zo'n vaart zal lopen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
alles is smakelijker dan je moeder...
ram die kolf in die zure sloot.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ik
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en. Hij hoeft niet aan mijn doos te hangen als hij dat niet okay vindt.
hehe.. dan zal ze het wel opbiechten dus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pien heeft wat moeite met het geheimhouden van dingen.
Hoiquote:
en poepen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Nou ja, hij moet me niet in mijn bek kotsen of zo.
Oh wacht, dat was geen fransquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij zei mais? hete natte gloeiend hete boterzachte mais denk ik
goede combinatie mais-nonnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was geen frans
dan had hij het behalve die mais dus ook over een glibberige hitsige botergeile non
Ik doe mee
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
ja ram die kolf bij zo'n hitsig nat katholiek kuthoertje in der natte gleuf.
begin ik nu op jullie niveau te komen??
Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
Probeer het eens in PUB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef B_BOY het volgende:
shit weer geen aansluiting gevonden bij een groep.
Hoeveel verschil maakt het nou helemaal... Ik slik gewoon niet (of bij hoge uitzondering). Bij sex is alles mogelijk, zolang je het maar niet tegen je zin doet lijkt me. Ik weiger om iets te doen dat kennelijk 'hoort' maar waar ik geen plezier aan beleef (en ik heb nooit klachten gehad, en ja, ook dat is besprokenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind weinig vies als het om intimiteit met een geliefde gaat, maar ieder zijn meug natuurlijk.
Nou ja, hij moet me niet in mijn bek kotsen of zo.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef qu63 het volgende:
Corey Taylor - Bother
gotan project - My Funny Valentine
Queen - It's A Beautiful Day (remix)
Coole muziek!
Lijkt me ook veel relaxter als je niet kijkt naar wat "hoort" maar gewoon doet wat je allebei fijn vindt, en niet wat je niet fijn vindtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoeveel verschil maakt het nou helemaal... Ik slik gewoon niet (of bij hoge uitzondering). Bij sex is alles mogelijk, zolang je het maar niet tegen je zin doet lijkt me. Ik weiger om iets te doen dat kennelijk 'hoort' maar waar ik geen plezier aan beleef (en ik heb nooit klachten gehad, en ja, ook dat is besproken).
Goed he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoef ik dat niet zelf te typen
kom eens terug als het over een onderwerp gaat waar je beter mee om kan gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef B_BOY het volgende:
shit weer geen aansluiting gevonden bij een groep.
Nee, je slaat doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:43 schreef B_BOY het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel relaxter als je niet kijkt naar wat "hoort" maar gewoon doet wat je allebei fijn vindt, en niet wat je niet fijn vindtDat is toch het hele idee van genot, eigenlijk
Toch?
Die tweede klinkt wel relaxed, die remix van Queen vind ik rukquote:
Plaatselijk. Hier schijnt de zon. Ik ben net in korte broek buiten geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
brrrr het wordt echt frisjes buitenKan goed merken dat het oktober is
raam maar weer dicht dan
Bron?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
damn... aanslagen in Bali volgens mij. kutzooi..
Min of meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie alweer netjes?
godverquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
damn... aanslagen in Bali volgens mij. kutzooi..
Kuta Square.. hét toeristengebied... KUTquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
teletekst 126 rept over "gewonden"
*gauw broek weer aantrektquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zijn jullie alweer netjes?
en Jimbaran. Zegt mij niks. Jou?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kuta Square.. hét toeristengebied... KUT
Is dat een beetje een leuke vent?quote:
Mhwoa, redelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke vent?
ah ook op de toeristen gericht dus. Slim planquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jimbaran is voor de rijken (toeristen)
er is al een topic over ook hoor, misschien wel meer zelfsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat het boeit ofzo maar dan hoeven we dat al niet meer te behandelen vandaag
3 heb ik er geteldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is al een topic over ook hoor, misschien wel meer zelfs
Mooiquote:
Nee gelukkig niet. Bij 10 jaar praten we verder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet dat het boeit ofzo maar dan hoeven we dat al niet meer te behandelen vandaag
Hou er dan over opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooidan hoeven we dat hier niet meer te behandelen
Dan is er trouwens weer een meetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Bij 10 jaar praten we verder.![]()
Ik zou niet speciaal voor Nolius naar NY toe gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:15 schreef Jaguarized het volgende:
Nolius komt waarschijnlijk namelijk met vriendin ChrisJX naar de New York meet, dus ik was even benieuwd of het de moeite waard was.
Ik ben er dan al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zou niet speciaal voor Nolius naar NY toe gaan![]()
Ga er dan niet op doorquote:
Niks mis met kerst en de jaarwisseling in NY dunkt me.quote:
Dat niet maar om dat nou met Fok!kers te vierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis met kerst en de jaarwisseling in NY dunkt me.
Powernap zequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:tijd voor een lekker middagdutje
dan gaan we daarna lekker aan het bier en de frituur
Och het is geen hele vakantie hoor maar gewoon 30 december even ergens wat drinken ofzo. Ik ben er dan toch al een week.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat niet maar om dat nou met Fok!kers te vieren
Gaan we hier nou een verkapt palindroom topic van maken?quote:
Ah, dan valt het mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och het is geen hele vakantie hoor maar gewoon 30 december even ergens wat drinken ofzo. Ik ben er dan toch al een week.
Altijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:28 schreef B_BOY het volgende:
kan ik ondertussen weer mee praten?
ach tegenwoordig vind iedereen het maar normaal weer een aanslag dat is voortaan zo vaak. de mensheid stompt af.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Breaking News op CNN is het.
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:31 schreef Jaguarized het volgende:
Breaking News op CNN is het.
Ga je er wel nog heen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuig![]()
Lekker languit liggen. Ach, men denkt ook dat er een aanslag op NY gepleegd gaat worden op kerstavond...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. helaas.. ik zit over 5 maanden dus in een leeg vliegtuig![]()
al dat complotdenken slaat nergens op. het kan overal gebeuren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker languit liggen. Ach, men denkt ook dat er een aanslag op NY gepleegd gaat worden op kerstavond...
Ah boeie, zodra je op je vakantiebestemming bent denk je nergens meer aan.quote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah boeie, zodra je op je vakantiebestemming bent denk je nergens meer aan.
Ik weet het niet... Voor toeristen is het misschien anders, maar als ik op de dijk hier loop is het nog steeds raarquote:
Das dan persoonlijk.quote:
Wat is daar gebeurt dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Voor toeristen is het misschien anders, maar als ik op de dijk hier loop is het nog steeds raar.
Goede woorden, mijn waardequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
ach wat gebeurt dat gebeurt. ik ga echt niet stressen hoor. ik heb een goed leven en als het beeindigt word is dat maar oz.
De cafebrand met oud en nieuw...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurt dan?Of gaat het gewoon over de algemene overstroming?
WTF is ozquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:49 schreef B_BOY het volgende:
ach wat gebeurt dat gebeurt. ik ga echt niet stressen hoor. ik heb een goed leven en als het beeindigt word is dat maar oz.
Natuurlijkquote:
winkels zijn om 8 uur dicht man das wel erg vroeg he:Pquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
wat laatste boodschapjes doen voordat de winkels dicht zijn
Maar ja, wij worden er dan ook nog vrijwel dagelijk mee geconfronteerd, dat scheelt waarschijnlijk ook wel. Plus het feit dat wij die nacht heel bewust hebben meegemaakt, een buurmeisje dat volledig in paniek aankomt omdat ze door iemand gebeld is die haar vertelde dat haar zus 'in de fik' stond, Pat die de halve nacht is wezen zoeken naar het buurmeisje, dat soort dingen hebben meer impact dan op het journaal zien en het als een 'ver van mijn bed show' ervaren...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat bedoel ik. Toeristen zien dat minder ja maar als je er vaker komt is het gewoon raar om er zo overheen te stappen
Klopt, zo bedoelde ik het ook. Zelfde met het buurjongetje om het even in centext te plaatsenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ja, wij worden er dan ook nog vrijwel dagelijk mee geconfronteerd, dat scheelt waarschijnlijk ook wel. Plus het feit dat wij die nacht heel bewust hebben meegemaakt, een buurmeisje dat volledig in paniek aankomt omdat ze door iemand gebeld is die haar vertelde dat haar zus 'in de fik' stond, Pat die de halve nacht is wezen zoeken naar het buurmeisje, dat soort dingen hebben meer impact dan op het journaal zien en het als een 'ver van mijn bed show' ervaren...
Niet te hard rijden met de winkelwagen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
Shopze!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:57 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat even weg
supermarkt ja.. andere winkels nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
winkels zijn om 8 uur dicht man das wel erg vroeg he:P
Ozzz....Australië.....Ozzieland...quote:
Winkels tot 5 uur.quote:
BeFquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weerde vetpan moet maar eens aan
gisteren net het ouwe vet eruit gegooid, kan weer mooi vers nieuw in
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer lekkere versie friet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Smile like you mean it.quote:
Da's Tha_T's ofzo...quote:
Jij snapt hem ook niet?quote:
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...quote:
Tof met een vquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...
Ah gelukkig, een medestander.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft het al eerder gebruikt, neem aan dat het iets met tof te maken heeft...
Ik dacht eerst dat je toverend bedoelde.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tof met een v
Toffend is dan dus tovvend
Dan had ik er wel be voor gezetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je toverend bedoelde.![]()
Bovendien had je het niet over mijquote:
IETS minder hartelijk lachen mag ook best, jaquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
IETS minder hartelijk lachen mag ook best, ja.
Botterikquote:
En wat gaat er allemaal in?quote:
Heb je kaassouffleetjes of krokettenquote:
Waar zie je diequote:
Long time no see.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug of zo idd
Hallo dolle_quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ff trug of zo idd
er moesten wat dingen in de tuin gebeuren en dat kon ik niet alleenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Long time no see.Wat had je voor afspraak vanochtend dan om 08.00?
Ah, zulke pogingen heeft Pat ook al een paar keer gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb net een mislukte poging gedaan om de wasdroger te repareren
Hmzquote:
en dat zet je m aan en schrik je je te pletter van de herrie die hij nog steeds maaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, zulke pogingen heeft Pat ook al een paar keer gedaan.
Lekker.quote:
Aaahhh op die manier... Gelukt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er moesten wat dingen in de tuin gebeuren en dat kon ik niet alleen
gewicht te hoog en zo
dat welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Aaahhh op die manier... Gelukt?
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat zet je m aan en schrik je je te pletter van de herrie die hij nog steeds maakt
In de winter is een droger wel fijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekend.
En ondertussen zit ik alweer weken zonder droger
2 nieuwe....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat wel
alleen waar je 1 probleem oplost ontstaan er weer 2 nieuwen
He vervelend. Zwaar leven heb je toch ook.quote:
Zeker met de hoeveelheden was die zich hier altijd opstapelen....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de winter is een droger wel fijn
Nog 18 minuten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal , deze winkel gaat om 17 uur dicht.![]()
Liefst eerder.![]()
hier lijkt t geluid op een drilboor, echt oorverdovend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier maakt 'ie geen herrie, hij doet het gewoon niet, reden vooralsnog onbekend.
En ondertussen zit ik alweer weken zonder droger
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".quote:
Lijkt me niet toch...quote:
stinken waarnaar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier lijkt t geluid op een drilboor, echt oorverdovend.
en na enkele minuten gaat t stinken. maar dat proberen we niet eens uit.
Die hebben we niet, wel een rolpoortquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".
vergelijk t maar met een overbelaste boormachinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
stinken waarnaar?Schroeien en smeulen en zo?
Dat stinkt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vergelijk t maar met een overbelaste boormachine
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het bordje "Open" omdraaien naar "Closed".
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."quote:
Nog 12 minuten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die hebben we niet, wel een rolpoort
En die kan je niet vervangen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn koolstofborstels, heb ik ooit in een fok!topic geleerd
Problemen worden wel opgelost.quote:
Als ik door het raam kijk en ik zie jou daar voorover gebogen staan, dan bleef ik het ook nog ff proberen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."
Aangezien ze vaker aan de deur blijven trekken en duwen.
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb liever zo'n bordje, "kan je niet lezen we zijn dicht."
Aangezien ze vaker aan de deur blijven trekken en duwen.
En dan weekend!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog 7 en dan sluit ik alle pc's af![]()
Bloesje snel wat meer dicht maaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik door het raam kijk en ik zie jou daar voorover gebogen staan, dan bleef ik het ook nog ff proberen hoor
Tssssquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaan.
Hmmquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bloesje snel wat meer dicht maakt![]()
Idd,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Of: Rot op, wij hebben ook een leven... Mensen schijnen niet te begrijpen dat het niet okay is om 5 minuten voor sluitingstijd een winkel binnen te gaan.
Wat voor winkel werk je eigenlijk in?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd,Vreselijk zo'n mensen.
"collega" heeft de pc's al afgesloten ze wil naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |