hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte longquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
10 Surinamers dansend en Tanja is in d'r nopjes.![]()
http://bb5.florisd.nl/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
hoe open ik die streams eigenlijk? met welk programma?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
hoe open ik die streams eigenlijk? met welk programma?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte long![]()
Nou jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte long![]()
Ga er zelf staan dan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef Falco het volgende:
Ilse de Lange is ook weerzinwekkend. Mên wat een niveau.
Zijn de voorrondes van Idols nog open? Dan ga ik speciaal voor jou een liedje zingenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga er zelf staan dan, zou ik zeggen
Almeloooooooooquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Ilse in het echt is ook niets en deze Ilse was ook niets.
Hebbie geen wepkem danquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn de voorrondes van Idols nog open? Dan ga ik speciaal voor jou een liedje zingen.
Het stoplicht op rood... het stoplicht op groen....quote:
Dan verplaatsen we hem toch tijdelijk even naar TV/Radioquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Zitten we verdorie over dat In de huid van gedoe te praten in een BB SC topic![]()
maar ze lijkt welquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Oh, die Cher is ook van de sex-boerderij van Tanmja geplukt.![]()
Erg he?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Zitten we verdorie over dat In de huid van gedoe te praten in een BB SC topic![]()
Toch iets geleerd deze week hequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Cherilyn Sarkisian LaPiere B)
een SC er van maken was jullie idee, nu mag het 'overal' over gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[inkopper]quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Minpuntje voor Roel.
Iedere keer als de bewoners negatief zijn over Hennie Huisman, drukt hij het min of meer de kop in.
Ja, en haar stem lijkt er ook wel erg op.quote:
Armeense rootsquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Cherilyn Sarkisian LaPiere B)
Anouk of Cherquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat Anouk mag winnen. Nou ja eigenlijk diegene die net de finale niet haalde maar dat kan dus niet
En Hennie Huisman.....dat die daar gaat zitten in dat gekloonde programma toont ook niet echt van hoog iq
Zolang jij niet de moeite neemt om een fatsoenlijke TT te maken, niet neequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tellen is ook niet jouw sterkste kant he, mijn topic dichtflikkeren, wat een Tanja-niveau
er is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stoplicht op rood... het stoplicht op groen....
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even alsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjes![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Maurisico het volgende:
Na een maand geen tv is alles spannend zelfs een playbackshow...
[afbeelding]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenquote:
dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en haar stem lijkt er ook wel erg op.![]()
Had ik er ook iets over te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
een SC er van maken was jullie idee, nu mag het 'overal' over gaan
rustig maar meis , neem een beta blokkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenen nu kijk ik het.
Sterf Talpa sterf![]()
een TT kun je ook aanpassenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zolang jij niet de moeite neemt om een fatsoenlijke TT te maken, niet nee![]()
Dus als het gelijk blijft kun je beter als gebruiken dan dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even als
en als er verschil is gebruik je "dan" - dus: beter dan![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
[inkopper]
Wat jij hier met Tanja doet zeg maar.
[/]
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Pinball het volgende:
Wil de homo nú zijn of haar hand opsteken?
[afbeelding]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopicquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef cuall het volgende:
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even als
en als er verschil is gebruik je "dan" - dus: beter dan![]()
* BONG4002 maakt je wel even wakkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef Jojogirl het volgende:Geef mij maar een avondje triktrak
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Pinball het volgende:
Wil de homo nú zijn of haar hand opsteken?
[afbeelding]
Mijn 'ervaring' is dat 'jullie' elkaar altijd steunen, tot in den treurequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik er ook iets over te zeggen![]()
Leuk altijd, dat "jullie" maar ik ben hier geen mod hoor
een echte coole dame schaamt zich nooit , ook niet voor Talpa kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenen nu kijk ik het.
Sterf Talpa sterf![]()
Ja hallo, we zijn je hondje niet.quote:
Is wel waar hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopic(en ja, na 10 topics over dit onderwerp in TTK is er wel iets bij me blijven hangen)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus als het gelijk blijft kun je beter als gebruiken dan dan?
In slow chat mag dat dus geloof ik juist weer welquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopic(en ja, na 10 topics over dit onderwerp in TTK is er wel iets bij me blijven hangen)
Zeur niet zo. Krijg je ervoor betaald als je een topic opent? Wat maakt het nou uit in welk topic er oeverloos geslowchat wordt.quote:
Welneequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
Mijn 'ervaring' is dat 'jullie' elkaar altijd steunen, tot in den treure
Dat dacht ik al sinds dat het bekend werd gemaakt dat er een "homo" in zou kunnen zitten en ook omdat ze dat inseminatiesetje kreeg dus vind ik al erg apartquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Na vanavond moet ik concluderen dat Chantal de nicht is.
Het is ALTIJD de schuld van de mods!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mijn 'ervaring' is dat 'jullie' elkaar altijd steunen, tot in den treure
Goed zo, iets gezonds eten is altijd goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:15 schreef Kimske het volgende:
Kimske neemt nog een kitkat
en waar bemoei jij je meequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Krijg je ervoor betaald als je een topic opent? Wat maakt het nou uit in welk topic er oeverloos geslowchat wordt.
Ik ben bang dat we nog een keer Joling & Gordon gaan kijken met z'n allenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Maurisico het volgende:
Hé als "in de huid van" is afgelopen, wat gaan we dan met zijn allen kijken?![]()
Goed, dan kom ik er nog 1x op terugquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In slow chat mag dat dus geloof ik juist weer wel![]()
bron: http://taalunieversum.org/taal/advies/vraag/354/quote:Vraag
Moet ik als of dan gebruiken in de zin: Het tekort is groter dan/als vorig jaar?
Antwoord
Correct is: Het tekort is groter dan vorig jaar. Hoewel groter als door velen niet meer wordt afgekeurd, is groter dan nog steeds verzorgder, zeker in de schrijftaal.
Ik geef als user in dit forum mijn mening over jouw gezeur. Mag toch?quote:
Ja kijk en ik rook niet, dus zo compenseer ik datquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Goed zo, iets gezonds eten is altijd goed![]()
Ja ik dacht dat ze maar 3 sigaretten per dag rookte die hoer? Maar ik heb vandaag op de streams gekeken met vlagen en ik heb haar zeker 4 sigaretten zien roken. Dus het merendeel dat ik niet gezien heb heeft ze zeker nog meer gerookt. Ik schat dat ze er stuk of 10 - 15 rookt dan. Want ik heb maar in totaal 60 - 70 minuten stream gezien met vlagen.quote:
niet altijd, soms zijn er ook vervelende users hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is ALTIJD de schuld van de mods!
Dat is ook mijn theoriequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ja kijk en ik rook niet, dus zo compenseer ik dat
Ja klopt iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Vroeger lag het hele land telefonisch plat als de finale van de Soundmixshow was. Dat zal nu wel niet gebeuren.
Nee, geloof dat we een beetje bel en sms-moe aan het worden zijn in dit land.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Vroeger lag het hele land telefonisch plat als de finale van de Soundmixshow was. Dat zal nu wel niet gebeuren.
Daar staat niets over waarom hij zich ermee moet bemoeienquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
[FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!![]()
Toen waren er ook maar 4 zenders ofzo (of was Henny toen zelfs nog publiek) en keek iedereen naar de Soundmixshow.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geloof dat we een beetje bel en sms-moe aan het worden zijn in dit land.
Vroeger werd je gevraagd te bellen om iemand te steunen die in een finale stond, nu mag je bellen om de kas van de commerciële zender te spekken.
Zo wil ik ook errug graag kruidenthee nu, maar t wordt koffie...quote:
ga eens dood, of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar staat niets over waarom hij zich ermee moet bemoeien
Daar is niks aan veranderd... Alleen nu moeten ze vermelden hoeveel die smsjes kosten, en daar schrikt de gemiddelde nederlander wel erg vanquote:Vroeger werd je gevraagd te bellen om iemand te steunen die in een finale stond, nu mag je bellen om de kas van de commerciële zender te spekken.
Ze kwam mij ook al zo bekend voor maar durfde er niet over te beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
deze Anouk heb ik trouwens weleens eerder gezien, maar waar
Nee, ga maar iets nuttigs doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef als user in dit forum mijn mening over jouw gezeur. Mag toch?
D.Rose verveelt zich... Net als ik trouwens... Modje die met mij in discussie wil gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
D.Rose, doe eens niet zo moeilijk.![]()
Stukken beter dan het andere nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
nep-Bono is ook heel oké, met dit nummer
idd, Bono isquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
tering wat is bono goehoed...
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Daar is niks aan veranderd... Alleen nu moeten ze vermelden hoeveel die smsjes kosten, en daar schrikt de gemiddelde nederlander wel erg van
Ja, lekker verder slowchatten ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, Bono is, maar deze meneer kan er ook wel mee door
Cursusje assertiviteit gedaan??quote:
Dat hoop ik echt niet... dat lelijke geknauw van haar stuurt echt de koude rillingen over mijn rug.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft Nat zangaspiraties?
je moederquote:
Vroeger was het volgensmij tegen gewone telefoonkosten of tegen infolijn tarief (10ct per minuut ofzo).quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)
golfer is ook een mod.... en wat zei jij daar zojuist ookal weerover... iets oversteunen of zo...quote:
ik was allang uitgesproken, maar er zijn mensen die kennelijk telkens moeten reageren en ik ben zo beleefd iets terug te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
D.Rose, doe eens niet zo moeilijk.![]()
Dat raad ik jou aan, want ik begin het zat te worden.quote:
Hmmm... Misschien tijd voor een nieuwe TV? Ik kan namelijk de kosten wel lezen... Overigens kun je daar melding van maken bij de RCC... Kosten moeten "duidelijk leesbaar in beeld" zijn. Evenals wat er aan extra kosten aan zijn (0.70E pob, max. 3 vragen p/w)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)
maar wel kut gezongen hehehequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dit is één van de weinige leuke liedjes van Cher.
Had ik ook alquote:
zijn jullie toondoof???quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik ook alZe moet echt winnen
![]()
![]()
Misschien heb je een grotere TV?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien tijd voor een nieuwe TV? Ik kan namelijk de kosten wel lezen... Overigens kun je daar melding van maken bij de RCC... Kosten moeten "duidelijk leesbaar in beeld" zijn. Evenals wat er aan extra kosten aan zijn (0.70E pob, max. 3 vragen p/w)
ALTIJD!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet altijd, soms zijn er ook vervelende users hoor
maar kan er nu ff geen verzinnen
daar had ik het ook al bij gelaten, ware het niet dat 'anderen' zich er zo nodig in moesten mengen. Maar ik hou er nu maar verder over op, ik probeer de streams te volgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat raad ik jou aan, want ik begin het zat te worden.
Je hebt antwoord gehad, daar laten we het vanaf nu bij.
Ha Sannequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef Sanne het volgende:
Kunnen we weer leuk verder?
kruip in de huid van, heet dit toch, zij lijkt over het geheel gezien gewoon het meestquote:
Ik vind deze Cher ook heel goed, maar niet zo goed als Cher zelf bij het laatste nummer.quote:
Mijn tv is bijna het dubbelequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien heb je een grotere TV?
* Jojogirl heeft hier een 55 cm (heel ouderwets geloof ik) en vindt het ook lastig (maar mijn zicht is niet echt optimaal).
Zat er ook geluid bij dan?quote:
Ik heb hier ook echt geen mega scherm hoor. Maar hij is wel scherp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien heb je een grotere TV?
* Jojogirl heeft hier een 55 cm (heel ouderwets geloof ik) en vindt het ook lastig (maar mijn zicht is niet echt optimaal).
Das waar, maar ze komt wel héél dicht in de buurtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind deze Cher ook heel goed, maar niet zo goed als Cher zelf bij het laatste nummer.
yep, van mij mag Cher ook absoluut winnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Das waar, maar ze komt wel héél dicht in de buurt![]()
Chantal trek ik op geen enkel beeld (kon hem niet laten liggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb hier ook echt geen mega scherm hoor. Maar hij is wel scherp.
Nooit op gelet hoe groot dat ding eigenlijk is, maar zal niet boven de 65cm zijn.
Voor de DVDs heb ik natuurlijk een beamer, maar daar kijk ik dan geen BB op... Chantal op 450cm trek ik echt niet.
doorgeven mag?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen vinden de bewoners ook dat Lieske het meeste weet "ik pas, ik geef het door aan Lieske"
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen vinden de bewoners ook dat Lieske het meeste weet "ik pas, ik geef het door aan Lieske"
ik hoop tanja alle 5......quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Tanja, Rob, Chantal, Menno en Linda een vraag krijgen.
nee hoor, Bono was juist beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze vielen eigenlijk allemaal door de mand bij de tweede nummer.
Door het 1e nummer mag Alicia Keys van mij winnen.
Volgens mij mag dat niet, maar ze zijn zenuwachtig en maakten een grapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
doorgeven mag?
Wat een utopiequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef Jojogirl het volgende:
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef wqlf het volgende:
[..]
ik hoop tanja alle 5......zal leuk feestje worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Is heel slecht voor haar zoontjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestje
Ik vond Bono bij het tweede nummer beter uit de verf komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
???zou ik dat nu juist bedoelen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestje
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...
Ja, straks valt zijn piemeltje erafquote:
Ben ik het niet geheel mee eens. Bono deed het zelf beter als z'n eerste nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
streams lopen achter inderdaad....quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:36 schreef Kimske het volgende:
ik loop achter? en me stream valt dood
Ze sparen de andere bewonersquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
Ze sparen Tanja denk ik
ze is pas 19 dus dat magquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoor Lieske soms wat antwoorden voorzeggen
Ik zie tanja hier op 107 cm plasma, ZUM KOTSEN!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb hier ook echt geen mega scherm hoor. Maar hij is wel scherp.
Nooit op gelet hoe groot dat ding eigenlijk is, maar zal niet boven de 65cm zijn.
Voor de DVDs heb ik natuurlijk een beamer, maar daar kijk ik dan geen BB op... Chantal op 450cm trek ik echt niet.
Nietusquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
denken ze dat kijkers mongolen zijn dit is hartstikke nep
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drankquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Kimske het volgende:
Tanja kijkt niet blij...
Als Tanja weggaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Bep het volgende:
Kom op waneer is dat feest , dat wil ik zien
dan sparen de bewoners haar ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
Ze sparen Tanja denk ik
BB bepaalt...dus eerst nog 6 weken rantsoen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Bep het volgende:
Wanneer krijgen ze dat feestje?
Ach een zak partymix de frietpan in en dat is ook weer gefixtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het feestje denk ik, ze moeten die hapjes natuurlijk nog maken
ja die gaat weer saggo in bed liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegevenquote:
feestje is zondagquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Bep het volgende:
Kom op waneer is dat feest , dat wil ik zien
nee, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
denken ze dat kijkers mongolen zijn dit is hartstikke nep
Tanja bevalt mij helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Tanja gaat het feestje verpesten door te bevallen
Ja, dat klopt, slimmerd... Ze hebben namelijk 3 dagen zitten blokken op de 12 biografieen van de artiesten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
Maar wat vind je nou van die Cher?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind die Cher net Dido met pruik op
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
dat wist ik niet werd dat gezegt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor
ze hebben de biografiejuh mauguh bestudeiruh
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
Dat wordt zondagavond en nacht weer lang doorstreamen om die orgie die gaat komen te bekijken.
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
Nathalie weet dat gewoon , niet zo wantrouwig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Dan kan ze lekker in bed liggen morgen of overmogen tijdens het feestje, geen Tanja erbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Kimske het volgende:
Tanja heeft echt last van dr water denk ik, ze zit zo stijf...
er is haar niets gevraagd, en daar houdt Tanja niet vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Kimske het volgende:
Tanja kijkt niet blij...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef TagForce het volgende:
Ja, dat klopt, slimmerd... Ze hebben namelijk 3 dagen zitten blokken op de 12 biografieen van de artiesten.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]oh god, ik zie het haar nog doen ook
"ja, door de bastonen zijn nu mijn weeën begonnen, jullie schuld"
En als dat voor maandag is moet ze in het ziekenhuis bevallen
Lieske fluisterde heel zacht de antwoorden doorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Precies: "En vergeet je zwemspullen niet !"quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Kimske het volgende:
whahah zie t voor me, dat t zondag van 16.00u tot 20.00u is...
Lieske was toch de tante van Anouk? Daarom wist ze hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske fluisterde heel zacht de antwoorden door
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]sommige mensen letten ook niet op hè, die beginnen gewoon met blaten zonder te weten hoe of wat
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Lieske staat met haar hand als microfoon te zingen.
Deed ik vroeger ook altijd.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
"En vergeet je zwemspullen niet !"
En dan kom je hier chattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.
serieus? Grappenmaker.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.
En dan noemen mensen ons 'zielig'...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
je wordt thuisgebracht?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Precies: "En vergeet je zwemspullen niet !"
Wie is er gekker vraag ik me af, hij of wij...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan kom je hier chattenmaar goed, wij keken al de hele week naar een stel dodo's die aan het studeren waren op de biografieën en die elkaar continue aan het overhoren waren
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Tanja duimt gewoon en Chantal is aan het nagelbijten! Wat een programma toch niet met mensen kan doen
!
Elke gek z'n gebrekquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Jojogirl het volgende:
Wie is er gekker vraag ik me af, hij of wij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |