zijn jullie toondoof???quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ik ook alZe moet echt winnen
![]()
![]()
Misschien heb je een grotere TV?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hmmm... Misschien tijd voor een nieuwe TV? Ik kan namelijk de kosten wel lezen... Overigens kun je daar melding van maken bij de RCC... Kosten moeten "duidelijk leesbaar in beeld" zijn. Evenals wat er aan extra kosten aan zijn (0.70E pob, max. 3 vragen p/w)
ALTIJD!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet altijd, soms zijn er ook vervelende users hoor
maar kan er nu ff geen verzinnen
daar had ik het ook al bij gelaten, ware het niet dat 'anderen' zich er zo nodig in moesten mengen. Maar ik hou er nu maar verder over op, ik probeer de streams te volgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat raad ik jou aan, want ik begin het zat te worden.
Je hebt antwoord gehad, daar laten we het vanaf nu bij.
Ha Sannequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:25 schreef Sanne het volgende:
Kunnen we weer leuk verder?
kruip in de huid van, heet dit toch, zij lijkt over het geheel gezien gewoon het meestquote:
Ik vind deze Cher ook heel goed, maar niet zo goed als Cher zelf bij het laatste nummer.quote:
Mijn tv is bijna het dubbelequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien heb je een grotere TV?
* Jojogirl heeft hier een 55 cm (heel ouderwets geloof ik) en vindt het ook lastig (maar mijn zicht is niet echt optimaal).
Zat er ook geluid bij dan?quote:
Ik heb hier ook echt geen mega scherm hoor. Maar hij is wel scherp.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien heb je een grotere TV?
* Jojogirl heeft hier een 55 cm (heel ouderwets geloof ik) en vindt het ook lastig (maar mijn zicht is niet echt optimaal).
Das waar, maar ze komt wel héél dicht in de buurtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind deze Cher ook heel goed, maar niet zo goed als Cher zelf bij het laatste nummer.
yep, van mij mag Cher ook absoluut winnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Das waar, maar ze komt wel héél dicht in de buurt![]()
Chantal trek ik op geen enkel beeld (kon hem niet laten liggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ik heb hier ook echt geen mega scherm hoor. Maar hij is wel scherp.
Nooit op gelet hoe groot dat ding eigenlijk is, maar zal niet boven de 65cm zijn.
Voor de DVDs heb ik natuurlijk een beamer, maar daar kijk ik dan geen BB op... Chantal op 450cm trek ik echt niet.
doorgeven mag?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen vinden de bewoners ook dat Lieske het meeste weet "ik pas, ik geef het door aan Lieske"
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Zo te horen vinden de bewoners ook dat Lieske het meeste weet "ik pas, ik geef het door aan Lieske"
ik hoop tanja alle 5......quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Tanja, Rob, Chantal, Menno en Linda een vraag krijgen.
nee hoor, Bono was juist beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Ze vielen eigenlijk allemaal door de mand bij de tweede nummer.
Door het 1e nummer mag Alicia Keys van mij winnen.
Volgens mij mag dat niet, maar ze zijn zenuwachtig en maakten een grapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
doorgeven mag?
Wat een utopiequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef Jojogirl het volgende:
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:31 schreef wqlf het volgende:
[..]
ik hoop tanja alle 5......zal leuk feestje worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Is heel slecht voor haar zoontjequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestje
Ik vond Bono bij het tweede nummer beter uit de verf komen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
???zou ik dat nu juist bedoelen??quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Boeiuh, ze had toch geen zin in een feestje
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als ze nou eens vaker naar d'r zouden luisteren...
Ja, straks valt zijn piemeltje erafquote:
Ben ik het niet geheel mee eens. Bono deed het zelf beter als z'n eerste nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |