Ja, lekker verder slowchatten ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef milagro het volgende:
[..]
idd, Bono is, maar deze meneer kan er ook wel mee door
Cursusje assertiviteit gedaan??quote:
Dat hoop ik echt niet... dat lelijke geknauw van haar stuurt echt de koude rillingen over mijn rug.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft Nat zangaspiraties?
je moederquote:
Vroeger was het volgensmij tegen gewone telefoonkosten of tegen infolijn tarief (10ct per minuut ofzo).quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)
golfer is ook een mod.... en wat zei jij daar zojuist ookal weerover... iets oversteunen of zo...quote:
ik was allang uitgesproken, maar er zijn mensen die kennelijk telkens moeten reageren en ik ben zo beleefd iets terug te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
D.Rose, doe eens niet zo moeilijk.![]()
Dat raad ik jou aan, want ik begin het zat te worden.quote:
Hmmm... Misschien tijd voor een nieuwe TV? Ik kan namelijk de kosten wel lezen... Overigens kun je daar melding van maken bij de RCC... Kosten moeten "duidelijk leesbaar in beeld" zijn. Evenals wat er aan extra kosten aan zijn (0.70E pob, max. 3 vragen p/w)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)
maar wel kut gezongen hehehequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Dit is één van de weinige leuke liedjes van Cher.
Had ik ook alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |