niet altijd, soms zijn er ook vervelende users hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is ALTIJD de schuld van de mods!
Dat is ook mijn theoriequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ja kijk en ik rook niet, dus zo compenseer ik dat
Ja klopt iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Vroeger lag het hele land telefonisch plat als de finale van de Soundmixshow was. Dat zal nu wel niet gebeuren.
Nee, geloof dat we een beetje bel en sms-moe aan het worden zijn in dit land.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Jojogirl het volgende:
Vroeger lag het hele land telefonisch plat als de finale van de Soundmixshow was. Dat zal nu wel niet gebeuren.
Daar staat niets over waarom hij zich ermee moet bemoeienquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
[FB] Sanne, Ripley en CartWOman naar de dagboekkamer!![]()
Toen waren er ook maar 4 zenders ofzo (of was Henny toen zelfs nog publiek) en keek iedereen naar de Soundmixshow.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geloof dat we een beetje bel en sms-moe aan het worden zijn in dit land.
Vroeger werd je gevraagd te bellen om iemand te steunen die in een finale stond, nu mag je bellen om de kas van de commerciële zender te spekken.
Zo wil ik ook errug graag kruidenthee nu, maar t wordt koffie...quote:
ga eens dood, of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar staat niets over waarom hij zich ermee moet bemoeien
Daar is niks aan veranderd... Alleen nu moeten ze vermelden hoeveel die smsjes kosten, en daar schrikt de gemiddelde nederlander wel erg vanquote:Vroeger werd je gevraagd te bellen om iemand te steunen die in een finale stond, nu mag je bellen om de kas van de commerciële zender te spekken.
Ze kwam mij ook al zo bekend voor maar durfde er niet over te beginnenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef milagro het volgende:
deze Anouk heb ik trouwens weleens eerder gezien, maar waar
Nee, ga maar iets nuttigs doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef als user in dit forum mijn mening over jouw gezeur. Mag toch?
D.Rose verveelt zich... Net als ik trouwens... Modje die met mij in discussie wil gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
D.Rose, doe eens niet zo moeilijk.![]()
Stukken beter dan het andere nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
nep-Bono is ook heel oké, met dit nummer
idd, Bono isquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
tering wat is bono goehoed...
Vroeger kostte dat echt niet zoveel en daarbij kan je het meestal niet eens lezen wat een sms'je kost. Gisteren probeerde ik het vanaf de bank te ontcijferen en het lukte me gewoon niet (en mijn zicht is gewoon 100%)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:21 schreef TagForce het volgende:
[..]
Daar is niks aan veranderd... Alleen nu moeten ze vermelden hoeveel die smsjes kosten, en daar schrikt de gemiddelde nederlander wel erg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |