Ik juich het ook allemaal niet toe, ik vind het verdrietig, maar allang blij dat er keuzes worden gemaakt nuquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Tinkerbel, heb je posting begrepen en blijf het zonde vinden dat er geen commentaren op streams(of streamverslagen) topic meer is.
Toejuichen hiervan zul je mij dan ook niet zien doen omdat die andere aanpak altijd goed werkte in het BB verleden van FOK.
Helaas...misschien dat men het volgend jaar wel vanaf het begin goed aanpakt
Er is wel een commentaraen op de streamverslagen topic.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Tinkerbel, heb je posting begrepen en blijf het zonde vinden dat er geen commentaren op streams(of streamverslagen) topic meer is.
Het lijkt wel alsof jij BB nooit gevolgd hebt op fok.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:44 schreef Loedertje het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er is wel een commentaraen op de streamverslagen topic.
Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
...de vraag waarom buswatcher nooit een smiley gebruikt etc...
'Probeer hier een smiley uit Bus watcher te trekken oid'quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.
Hij heeft ooit, na heel lang aandringen, een : en een ) achter elkaar gezet. Maar toen hij vervolgens op Invoeren wilde drukken, kreeg kreeg-ie een buswatcher.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar is zelfs ooit een topic over geweest. Het ging om een weddenschap waarbij BW een smilie zou gaan posten als-ie zou verliezen.
Moet 'op' eigenlijk niet 'over' zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
Vragen/opmerkingen op de streamverslagen
Ja, ik denk dat dat bij de laatste wisseling is blijven staan. Ik verander het even.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:07 schreef APK het volgende:
[..]
Moet 'op' eigenlijk niet 'over' zijn
Oh ja, vergeten, kritiek geven in het topic zelf is niet toegestaan op fokquote:Sanne: Ik vind jouw geklier in de streamverslgen helemaal niks. En als je zo doorgaat heb je een note te pakken.
Niet in de streamverslagen nee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:50 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten, kritiek geven in het topic zelf is niet toegestaan op fok![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:59 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij BB nooit gevolgd hebt op fok.
De streamverslagentopics heb ik idd ook amper gevolgd .quote:De afgelopen jaren waren er gewoon geen gratis streams, en dus ook geen huisvrouwen die de hele dag de streams keken om vervolgens
Klopt, een stuk of 5 per dag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:03 schreef Loedertje het volgende:
Staat mij alleen toch wel vaag bij dat men hier op fok altijd codes had(vanaf het moment dat er betaalstreams kwamen) en waarmee men toch naar die streams kon kijken en waardoor men toch streamverslagen had.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:06 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, een stuk of 5 per dag.![]()
En soms waren er zelfs helden die zelf een code kochten om ons op de hoogte te houden.
Jij hebt mij nog gesponsord!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waren zelfs speciale topics voor, donatie-topics.
En we hadden witjes, die er met de codes vandoor ging en vervolgens geen verslagen schreef.
En maar blijven bedelen...
witjes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:12 schreef CartWOman het volgende:
En we hadden witjes, die er met de codes vandoor ging en vervolgens geen verslagen schreef.
En maar blijven bedelen...
Dat was jij al niet, muts. Jouw bijdragen worden overal, door mij althans, zeer gewaardeerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
(ben nu dus geen Lieske meer)
Dankjewelquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat was jij al niet, muts. Jouw bijdragen worden overal, door mij althans, zeer gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |