dan sparen de bewoners haar ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
Ze sparen Tanja denk ik
BB bepaalt...dus eerst nog 6 weken rantsoen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Bep het volgende:
Wanneer krijgen ze dat feestje?
Ach een zak partymix de frietpan in en dat is ook weer gefixtquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Morgen is het feestje denk ik, ze moeten die hapjes natuurlijk nog maken
ja die gaat weer saggo in bed liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegevenquote:
feestje is zondagquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Bep het volgende:
Kom op waneer is dat feest , dat wil ik zien
nee, hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef RobbieRicardo het volgende:
denken ze dat kijkers mongolen zijn dit is hartstikke nep
Tanja bevalt mij helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Tanja gaat het feestje verpesten door te bevallen
Ja, dat klopt, slimmerd... Ze hebben namelijk 3 dagen zitten blokken op de 12 biografieen van de artiesten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
Maar wat vind je nou van die Cher?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind die Cher net Dido met pruik op
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
dat wist ik niet werd dat gezegt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor
ze hebben de biografiejuh mauguh bestudeiruh
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef golfer het volgende:
Dat wordt zondagavond en nacht weer lang doorstreamen om die orgie die gaat komen te bekijken.
ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Die wilde geen feestje en ziet de bui al hangen met al die drank![]()
Nathalie weet dat gewoon , niet zo wantrouwig zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ja hoor natalie weet zomaar de geboortedatums en twee namen van de kinderen van anouk al die antwoorden waren al opgegeven
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Knurkie het volgende:
Dan kan ze lekker in bed liggen morgen of overmogen tijdens het feestje, geen Tanja erbijquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Kimske het volgende:
Tanja heeft echt last van dr water denk ik, ze zit zo stijf...
er is haar niets gevraagd, en daar houdt Tanja niet vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Kimske het volgende:
Tanja kijkt niet blij...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef TagForce het volgende:
Ja, dat klopt, slimmerd... Ze hebben namelijk 3 dagen zitten blokken op de 12 biografieen van de artiesten.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]oh god, ik zie het haar nog doen ook
"ja, door de bastonen zijn nu mijn weeėn begonnen, jullie schuld"
En als dat voor maandag is moet ze in het ziekenhuis bevallen
Lieske fluisterde heel zacht de antwoorden doorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Precies: "En vergeet je zwemspullen niet !"quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Kimske het volgende:
whahah zie t voor me, dat t zondag van 16.00u tot 20.00u is...
Lieske was toch de tante van Anouk? Daarom wist ze hetquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
Lieske fluisterde heel zacht de antwoorden door
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]sommige mensen letten ook niet op hč, die beginnen gewoon met blaten zonder te weten hoe of wat
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Lieske staat met haar hand als microfoon te zingen.
Deed ik vroeger ook altijd.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
"En vergeet je zwemspullen niet !"
En dan kom je hier chattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.
serieus? Grappenmaker.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
er was niet vertelt dat ze hadden geleerd kijk anders nooit naar big bother maar alleen naar in de huid van.
En dan noemen mensen ons 'zielig'...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
je wordt thuisgebracht?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Precies: "En vergeet je zwemspullen niet !"
Wie is er gekker vraag ik me af, hij of wij...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan kom je hier chattenmaar goed, wij keken al de hele week naar een stel dodo's die aan het studeren waren op de biografieėn en die elkaar continue aan het overhoren waren
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:46 schreef Falco het volgende:
Tanja duimt gewoon en Chantal is aan het nagelbijten! Wat een programma toch niet met mensen kan doen
!
Elke gek z'n gebrekquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Jojogirl het volgende:
Wie is er gekker vraag ik me af, hij of wij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |