Nee moeten ze maar niet doen, ben daar niet blij meequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Debbus het volgende:
En nu gaan ze mee-zingen... dat was dus niet de bedoeling (in ieder geval niet voor mijn speakers, die kunnen dat niet aan!)
ik hersenspoel mijn kids wel, wat muziek betreft , verplicht luisteren naar 'ouwe lullen muziek' vanaf day 1quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik hoorde ze laatst zeggen dat het een Soul zangeres was![]()
de generatiekloof denk ik
Na de show begreep ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Maurisico het volgende:
Zijn die vragen al gesteld? Wanneer gaat dat gebeuren?
De ergenis over Rob projecteren ze nu op Hennie.... arme Hennie....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
De ergernis over Hennie Huisman loopt op bij de bewoners![]()
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer een avondje woodstockdvd doen nu ik jannis weer hoorde :-)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Top Gear staat hier op.
Ook leuk, alleen nu even niet.
En misschien leest hij wel mee op FOK!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag mij af of Ralph dit ook nu gaat volgen via de livestreams of dat hij Versatel heeft.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks mijn antiphatie tegen U2 (Bono heeft met de paus op de foto gestaan)
Heb ik ook gedaan en mijn dochter (25) is daar ook echt blij om, zegt nog steeds dat veel muziek toen beter wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hersenspoel mijn kids wel, wat muziek betreft , verplicht luisteren naar 'ouwe lullen muziek' vanaf day 1
Ik vond het opvallend dat Rikkert helemaal geen BB meer had gekeken, wilde bijv. de roddels over hem niet horen, Trieste is dat ze het amper nog over hem hebben gehad. Uit het oog uit het hart. Net als Ralph nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag mij af of Ralph dit ook nu gaat volgen via de livestreams of dat hij Versatel heeft.
een week of 3 gelee CCR op dvd gedowned....een paar vrienden en wat drank erbij ...heerlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,
(die goeie ouwe tijd)![]()
Ook de I-net versie van de Versatel stream? (die heb je namelijk ook via de PC)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
ff voor de statistieken...de versatelstream loopt bijna 100% synchroon met de tv....
dus als tanja d'r baby komt op versatel zal het begin van de sprinkhanenplaag en andere plagen wel direct inzettem
hoe moet ik daar komen? heb net gezocht voor de versatelstream namelijk, heb hem enkel op de tvquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook de I-net versie van de Versatel stream? (die heb je namelijk ook via de PC)
Wat is dat...LPquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,
(die goeie ouwe tijd)![]()
RALLUFquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En misschien leest hij wel mee op FOK!![]()
![]()
Voor het geval dat:![]()
![]()
![]()
Aan het eind van de uitzendingquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaan ze de bewoners nou vragen stellen, want daar wacht ik op
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe moet ik daar komen? heb net gezocht voor de versatelstream namelijk, heb hem enkel op de tv
Niet doorvertellen... maar het schijnt Ilse de Lange zelf te zijn....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef Bep het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig Ilse de Lange na doen![]()
![]()
Kom maar een keertje langs Dre, ik heb er een stuk of 400 van, geluid is beter dan die nieuwerwetse cd-tjesquote:
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
beter dan Tanja, beter dan
ga elders zielig doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef caradoc het volgende:
Jesus man, dat tanja verrot is weten we nu wel. Maar ik wist niet dat het roken ook haar gehoor aantast? Joss stone was gewoon echt NIET goed. LELIJK dat ze zong, VERNEUKEN dat ze het lied deed!
Wat betreft haar afkeer van mannen van vorige week is ze ongeveer even standvastig als met haar 3 peuken per dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
10 Surinamers dansend en Tanja is in d'r nopjes.![]()
lopen allemaal net zo ver achter als die andere streams....quote:
het is beter als Tanja gaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjes![]()
Ok, overdrijven is ook een vak ... maar het was echt niet goed hoor. Het meisje zingt goed, beter dan de gemiddelde idols kandidaat, maar dit liedje kon ze echt gewoon niet zoals Joss zingen. Ik draai die liedjes van Joss grijs ... dus ik weet wel hoe ze klinkt hoorquote:
Ik heb Tanja nog nooit hoerig genoemd, maar vandaag die jurk en laarzen combi, echt een slettenbak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
lopen allemaal net zo ver achter als die andere streams....
dankzij jou heb ik nu tanja tweemaal aan d'r tieten zien peuren brrrrrrrrrr
Hmm...nouja maakt mij ook niet uit, ze doen het iig beter als de Garnier streams omdat ie vaak overbelast zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, het jurkje is van Chantal, wat verwacht je danquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dankzij jou heb ik nu tanja tweemaal aan d'r tieten zien peuren brrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |