quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
wat doe ik hier, ik wil naar bed.... met die dame rechts van mij![]()
Dat is dus de reguliere TV stream neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:39 schreef milagro het volgende:
http://www.garnierstreami(...)eam1.asp?rnd=4843046
Talpa dus ook zo te volgen, voor het geval dat en zo
Hij is toch ziek.. kanker ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:40 schreef teun911 het volgende:
Tanja vindt Hennie er nog goed uitzien. Hij ziet er nog echt goed uit.
Volgens mij breken d`r vliezen spontaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Tanja met de bek vol tanden
[afbeelding]
Save asquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
whahahahahhahahahhaha geweldig dit!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
wat een jostitriangel smoel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Dan gaat de TV even uit tot de reclame weer voorbij isquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:45 schreef teun911 het volgende:
benieuwd wat ze strax in 't BB huis tijdens de reclame te zien krijgen
"Oh hemel, ik kom op tv!!!!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[afbeelding]
Ik weet ook niet of ik dit nog lang ga volhouden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit verdorie naar dat stomme talpaprogramma te kijken omdat BB erin zit.
Ik kijk alleen de streams hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
Dit is niet te volgen stop ermee
tot later![]()
![]()
BB maakt meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:45 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zit gewoon naar een nep Frans Bauer te kijken, waar gaat het heen met me....
TV is niet te volgens via de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de streams hoorwat vertraagd, maar pirma te volgen..
Me ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de streams hoorwat vertraagd, maar pirma te volgen..
Britney Spears dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Kane nu was erg vals hoor.
welke britneyquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Falco het volgende:
Oeh die Britney is ook ernstig slecht!
Ik vind de muziek erg hard en storend..quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Lean Rimes wordt slecht gezongen of het geluid is bagger.
Dus toch even kijken, waarom kan de regie niet één stream op de tv zetten.quote:
dan heb jij er ook geen verstand vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:50 schreef Kimske het volgende:
[..]
ben t wel met ze eens tot nu toe...![]()
hier nog 1quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Die griet had een hele andere neus vroegerquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Lean Rimes wordt slecht gezongen of het geluid is bagger.
Joe ws gewoon goed, Kane leek echt niet, en bauer vond ik ook niet top..quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan heb jij er ook geen verstand van
daar lijkt het wel heel erg opquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:54 schreef Kimske het volgende:
wat een aso's, willen nu zeker dta je naar in de huid van gaat kijken? eg nie!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
ik dacht eerst ff dat het aplaus was, dat niet ophield![]()
Ja had zoiets gehoord...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:57 schreef Badabingea het volgende:
Hennie Huisman, kanker?
Iets dat de bewoners niet kunnen tellen ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:58 schreef Kimske het volgende:
wat zei Henny nou?????
dat het niveau hoger was op het podium dan in het BB huisquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:58 schreef Kimske het volgende:
wat zei Henny nou?????
Tanja komt niet verder dan 3 neequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Iets dat de bewoners niet kunnen tellen ofzo(volgens de bewoners)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:59 schreef TagForce het volgende:
Het niveau hier is in ieder geval veel hoger dan dat in het BB huis... (quote van Hennie)
ZIU MOOI ZIJN: tijdens de reclame: Voice over: reclame voor BB maandag: "maandag in het Big Brother huis: Blijft Chantal roddleen over har medebewoners [ Chantal-roddel moment wordt getoond], Rob zeuren tegen zijn bewoners [ Rob zeurmoment wordt getoond] en kiest Roel voor Dido of toch voor Lieske waarmee hij gisteren in bed lag [ roel neuk-moment, maardan een oud moment met Lieske in het filmpje gemonteerd]quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten ze de Talpa reclame niet aan de bewoners zien. Het is immers zorgvuldig gekozen hoogstaande reclame.
Wel lekker positief en ongeveer steeds een punt hoger dan de vakjury, maar wel een beetje dezelfde mening.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
Veel te hoge cijfers wat de bewoners geven aan iedereen
Allemaal 9's en achten.
Telt de vakjury dubbel of zo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben ze daar geen rekenmachine ofzo? Hoe kan je nou 2 getallen met elk 1 cijfer achter de komma zo middelen dat er een getal met 2 cijfers achter de komma uit komt, zodanig dat die niet eindigen op 0 of 5?
Nee, volgens mij hebben ze de laatste decimaal willekeurig aangepast omdat het interessanter staat ofzo.quote:
Dido heeft een halfafgemaakt mislukt grapje gemaakt n.a.v. een opmerking van Hennie, dat de bewoners moeite hebben met tellenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef Maurisico het volgende:
Ze lopen Hennie nu te bashen?? Ga nu toch echt even zappen, bij RBC-NAC bakken ze er toch niks van...
Tuurlijk, bewoners denken natuurlijk ook, die fokkin soundmixers wel te vriend houden, anders scheelt dat straks votes!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:06 schreef -Delta- het volgende:
Veel te hoge cijfers wat de bewoners geven aan iedereen
Allemaal 9's en achten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Maurisico het volgende:
De nederlandse Alicia Keyes: Liesje Sleutel dus![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Een hele mooie foto van Tanja mag ook wel eens
[afbeelding]
Dies idd errug mooi...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
boezemsgewijs komt ze hier zeker mooi op uit ja!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ja echt jammer dat ze van binnen zo rot in elkaar zitquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Gebruik de Versatel streamsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
Gvdrrrrr liggen die streams er weer uit
Ze mochten alleen voor de halve finale cijfers geven volgens mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Willen ze Anouk nu een 10 geven of zo?
De echte Anouk is erdoorheen gemixed....quote:
huh?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom staat dit topic in ONZIN?
Wat een ONZIN!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Staat gewoon in BB hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Welnee, een klein stukje werd gezongen door Anouk en de rest door de imitator. Om verschil aan te tonen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:21 schreef Maurisico het volgende:
De echte Anouk is erdoorheen gemixed....![]()
.. En iedereen hier: Hé klinkt echtgoed.... tja bij gebrek aan talent heeft Hummie weer een sluwe streek uitgehaald om niveau programma op te krikken
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Wie was ook al weer de homo?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef misterDre het volgende:
Ze krijgen geen reclame. Werden wij maar zo verwend![]()
mmmm...... ik twijfelquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, een klein stukje werd gezongen door Anouk en de rest door de imitator. Om verschil aan te tonen.
Zag het ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit topic stond voor een halve minuut in ONZ. Of ik begin hallucinaties te krijgen.
Allebei?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je kijkt mss teveel streamsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit topic stond voor een halve minuut in ONZ. Of ik begin hallucinaties te krijgen.
* Jojogirl heeft bij Menno op deze foto een heel erg Westlife gevoel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zal ik wel weer gedaan hebben en iemand anders heeft het hee lief (quote:
Begint idd met de minuut platvloerser te wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
Hennie had toch ook gelijk dat het niveau laag ligt
Blijf dan van die knopjes af... We zijn hier serieus bezig, hoor... Niks geen onzin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik wel weer gedaan hebben en iemand anders heeft het hee lief () teruggetrapt
welnee, ze werd gewoon een beetje nat van die mannen op tvquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tans vliezen schijnen live te gaan breken
Wat niet zo heel gek is als er constant een baby op je blaas druktquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Bep het volgende:
Dr vliezen zijn gevroken of ze is inc, van urine
Waarschijnlijk sloeg de onzin-meter te ver uit....[ verwcht dat topic na dezeopmerking opnieuw in ONZIN komt......quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou ik ben nooit inc geweest hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat niet zo heel gek is als er constant een baby op je blaas drukt
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:27 schreef Kimske het volgende:
Er ligt een plasje iets op de plek van Tanja... Hoogzwangere vrouwen zijn vaak beetje incontinent. Als dit t geval zou zijn, zou ik t echt wel sneu voor dr vinden..
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Tja, nou snap ik het, joe Cocker moet toch nog komen? De baby van Tanja floept eruit pakt een microfoon en met haar reeds doorrookte stem doet baby Tanja een perfecte imitatie van Joe Cocker!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tans vliezen schijnen live te gaan breken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, nou snap ik het, joe Cocker moet toch nog komen? De baby van Tanja floept eruit pakt een microfoon en met haar reeds doorrookte stem doet baby Tanja een perfecte imitatie van Joe Cocker!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Maurisico het volgende:
Wat zingt Rob nu: You can leave your leg on?
Doe normaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee , bevallenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
Ik log net in, Maar moet Tanja vanavond werken?
Ik was pro Tanja, nu allang echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.![]()
![]()
![]()
![]()
idd.. de mutsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Wat heeft Lies nou een grote mond, net in de uitzending was ze niet zo stoer
Ja das de nieuwe weekopdracht, Tanja moet uitzoeken wie van de mannen homo is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Zabb het volgende:
Tanja zat net in de hal voordat ze weer naar de woonkamer ging eens goed aan haar rok te voelen.. zal idd wel iets zijn!![]()
Mijn haat jegens Tanja is erg groot dus ik kan niks meer voor haar zielig vinden. Ik zou het eerder zielig vinden voor de medebewoners.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik was pro Tanja, nu allang echt niet meer hoorMaar kan soms wel een mening pro hebben
![]()
Een vriendin van mij die liet echt steeds d'r urine lopen, nou ze schaamde rott... was echt wel zielig.
Tena-Lady rechtleggen.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
ja Janis was nog wat rauwer, maar ja wat wil je met al die dope/drank Ik vind haar best goed hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef Bep het volgende:
Toch knap als iemand het aandurft op Janis na te doen , Janis stem is iets snerpender
Dit had net dat echt doorleefde niet , nehquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Janis was nog wat rauwer, maar ja wat wil je met al die dope/drank Ik vind haar best goed hoor
nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Deze Janis haalt het niet bij de echte.
Nee. Is niet te imiteren.quote:
Ik denk dat ze de drol Hennie Huisman de komende week nog wel een paar keer gaan doortrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
de bewoners kunnen echt niets hebben gewoon, stelletje kleutersquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
Nee ik hoorde ze laatst zeggen dat het een Soul zangeres wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch niet
Top Gear staat hier op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Nathalie is fanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef AMDFreak het volgende:
Wie loopt er nou steeds mee te zingen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...![]()
Nee moeten ze maar niet doen, ben daar niet blij meequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Debbus het volgende:
En nu gaan ze mee-zingen... dat was dus niet de bedoeling (in ieder geval niet voor mijn speakers, die kunnen dat niet aan!)
ik hersenspoel mijn kids wel, wat muziek betreft , verplicht luisteren naar 'ouwe lullen muziek' vanaf day 1quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik hoorde ze laatst zeggen dat het een Soul zangeres was![]()
de generatiekloof denk ik
Na de show begreep ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Maurisico het volgende:
Zijn die vragen al gesteld? Wanneer gaat dat gebeuren?
De ergenis over Rob projecteren ze nu op Hennie.... arme Hennie....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
De ergernis over Hennie Huisman loopt op bij de bewoners![]()
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer een avondje woodstockdvd doen nu ik jannis weer hoorde :-)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Top Gear staat hier op.
Ook leuk, alleen nu even niet.
En misschien leest hij wel mee op FOK!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag mij af of Ralph dit ook nu gaat volgen via de livestreams of dat hij Versatel heeft.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks mijn antiphatie tegen U2 (Bono heeft met de paus op de foto gestaan)
Heb ik ook gedaan en mijn dochter (25) is daar ook echt blij om, zegt nog steeds dat veel muziek toen beter wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef milagro het volgende:
[..]
ik hersenspoel mijn kids wel, wat muziek betreft , verplicht luisteren naar 'ouwe lullen muziek' vanaf day 1
Ik vond het opvallend dat Rikkert helemaal geen BB meer had gekeken, wilde bijv. de roddels over hem niet horen, Trieste is dat ze het amper nog over hem hebben gehad. Uit het oog uit het hart. Net als Ralph nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag mij af of Ralph dit ook nu gaat volgen via de livestreams of dat hij Versatel heeft.
een week of 3 gelee CCR op dvd gedowned....een paar vrienden en wat drank erbij ...heerlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,
(die goeie ouwe tijd)![]()
Ook de I-net versie van de Versatel stream? (die heb je namelijk ook via de PC)quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
ff voor de statistieken...de versatelstream loopt bijna 100% synchroon met de tv....
dus als tanja d'r baby komt op versatel zal het begin van de sprinkhanenplaag en andere plagen wel direct inzettem
hoe moet ik daar komen? heb net gezocht voor de versatelstream namelijk, heb hem enkel op de tvquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook de I-net versie van de Versatel stream? (die heb je namelijk ook via de PC)
Wat is dat...LPquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook net te denken, heb haar LP - Pearl nog liggen die moet ik nodig weer eens draaien, ff nostalgisch,
(die goeie ouwe tijd)![]()
RALLUFquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En misschien leest hij wel mee op FOK!![]()
![]()
Voor het geval dat:![]()
![]()
![]()
Aan het eind van de uitzendingquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Wanneer gaan ze de bewoners nou vragen stellen, want daar wacht ik op
http://streams.versatel.nl/streamgate23quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe moet ik daar komen? heb net gezocht voor de versatelstream namelijk, heb hem enkel op de tv
Niet doorvertellen... maar het schijnt Ilse de Lange zelf te zijn....quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef Bep het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig Ilse de Lange na doen![]()
![]()
Kom maar een keertje langs Dre, ik heb er een stuk of 400 van, geluid is beter dan die nieuwerwetse cd-tjesquote:
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef D.Rose het volgende:
beter dan Tanja, beter dan
ga elders zielig doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:53 schreef caradoc het volgende:
Jesus man, dat tanja verrot is weten we nu wel. Maar ik wist niet dat het roken ook haar gehoor aantast? Joss stone was gewoon echt NIET goed. LELIJK dat ze zong, VERNEUKEN dat ze het lied deed!
Wat betreft haar afkeer van mannen van vorige week is ze ongeveer even standvastig als met haar 3 peuken per dag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
10 Surinamers dansend en Tanja is in d'r nopjes.![]()
lopen allemaal net zo ver achter als die andere streams....quote:
het is beter als Tanja gaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjes![]()
Ok, overdrijven is ook een vak ... maar het was echt niet goed hoor. Het meisje zingt goed, beter dan de gemiddelde idols kandidaat, maar dit liedje kon ze echt gewoon niet zoals Joss zingen. Ik draai die liedjes van Joss grijs ... dus ik weet wel hoe ze klinkt hoorquote:
Ik heb Tanja nog nooit hoerig genoemd, maar vandaag die jurk en laarzen combi, echt een slettenbak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
lopen allemaal net zo ver achter als die andere streams....
dankzij jou heb ik nu tanja tweemaal aan d'r tieten zien peuren brrrrrrrrrr
Hmm...nouja maakt mij ook niet uit, ze doen het iig beter als de Garnier streams omdat ie vaak overbelast zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, het jurkje is van Chantal, wat verwacht je danquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
dankzij jou heb ik nu tanja tweemaal aan d'r tieten zien peuren brrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |