nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Deze Janis haalt het niet bij de echte.
Nee. Is niet te imiteren.quote:
Ik denk dat ze de drol Hennie Huisman de komende week nog wel een paar keer gaan doortrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
de bewoners kunnen echt niets hebben gewoon, stelletje kleutersquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
Nee ik hoorde ze laatst zeggen dat het een Soul zangeres wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch niet
Top Gear staat hier op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Nathalie is fanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef AMDFreak het volgende:
Wie loopt er nou steeds mee te zingen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |